Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor een midi-SUV ziet hij er zeker niet onaardig uit. Ik zou bijna zeggen, mooi zelfs!

Comment

• Autozine
      Test

Comment

• Hier :
        Leuke test !
        Last edited by ; 03/11/2008, 18:34.

Comment

• xc 60 test

ook in belgië getest
          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk Berichten
              Lane departure warning werkte ook, 1 keertje getest. (heb ik ook niet genomen, ik rij niet met een BMW of Mercedes, dus ik gebruik mijn pinkers wel! )
              misvatting!
              LDW is niet om mensen ertoe aan te zetten hun pinkers te gebruiken.
              LDW is om mensen die in slaap vallen of verstrooid geraken wakker te schudden. Meestal zet je in je slaap niet je pinkers aan en wijk je bovendien nog eens af van de weg ook en overschrijd je zo een witte lijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Hier :
                Leuke test !
                freude am fahren

Comment

• Dit weekend een XC60 meegekregen, zalige ervaring

Comment

• Geen testverslag nonkel fillemon?
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• de nieuwe prijzen van 13/10/08 staan al op de cite van volvo en de elekrtische acherklep staat er niet meer tussen!Maar wat me nog meer is opgevallen,de prijzen van de trekhaak is gedaald,ook de prijzen van de sierprofielen vooraan,zijkanten en achterkant,er is zelfs voor een D5 of een 2.4 een alu uitlaat enz...
                      wat vinden jullie daarvan,de wagen is nog niet op de markt voor de particulieren

Comment

• -sierprofiel voorbumper oude prijs 425€ nieuwe prijs 295€ verschil 130€
                        -sierprofiel onder zijdeuren oude prijs 520€ nieuwe prijs 495€ verschil 25€
                        -beschermplaat achterkant oude prijs 330€ nieuwe prijs 295€ verschil 35€
                        -afneembare trekhaak met 7 polige kabelboom oude prijs 850€ nieuwe prijs 780€ verschil 70€
                        er is een verschil van 260€ op de acc
                        Last edited by ; 05/11/2008, 20:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Geen testverslag nonkel fillemon?
                          indien gewenst.

Nu heb ik al bijzonder veel ervaring met Volvo's van allerhande slag en ik moet zeggen dat de XC60 ons toch wederom een stapje dichter brengt naar het absolute premiumsegment. Afwerking en algemene sfeer zijn quasi exact gelijk aan de V70/S80 (natuurlijk ook niet moeilijk als het interieur bijna 40 percent van de onderdelen deelt) maar toch had deze wagen net dat tikje meer emotie dan zijn platformbroeders.

Het rijden volgt ook de algemene trend waarbij Volvo's steeds meer en meer dynamischer rijden (deels dankzij Ford) Dit gaat gelukkig niet te zeer ten koste van het comfort (hoewel ik de vorige generatie V70 prettiger rijden vond omwille van zijn quasie alles filterende vermogen genre Mercedes)

De zetels daarentegen zitten dan weer beter dan perfect, nu kan je veel zeggen, maar deze wagen is een waar genot om lange afstanden mee te doen. Op weg naar huis had ik echt het verlangen om de snelweg gewoon te blijven volgen tot in Duitsland (iets wat we de dag erna dan ook gedaan hebben in de vorm van de Moezelstreek)

algemene minpunten waren de soms slordig in elkaar gezette panelen (goed mogelijk aangezien het ook een pré productie test vehicle betrof. De echt productiewagens hebben hier geen last meer van) en de soms best wel harde ophanging op echt pokdalige wegen.

Pluspunten waren het weelderig interieur, de fantastische stoelen, het nauwlijks overhellen in de bochten en die serene Volvo sfeer die, ondanks de nauwe banden bij Ford, nog steeds is zoals in mijn V70 classic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                            deze mail heb ik verzonden naar mijn daeler,volvo gaat hier naar mijn mening grof in de fout

beste,

In mijn vorige mail heb ik u gesproken over de nieuwe overeenkomst dat mr x me heeft doorgemaild.
                            Deze overeenkomst spreekt op datum van 16 oktober 2008
                            Jullie geven ons daar meer overnameprijs voor mijn s60 ivp met de wissel van de elektrische achterklep die we ruilen voor park assistans.Maar op de nieuwe prijzen die van volvo zijn,zit er wel een groot verschil in de acc

-sierprofiel voorbumper oude prijs 425€ nieuwe prijs 295€ verschil 130€
                            -sierprofiel onder zijdeuren oude prijs 520€ nieuwe prijs 495€ verschil 25€
                            -beschermplaat achterkant oude prijs 330€ nieuwe prijs 295€ verschil 35€
                            -afneembare trekhaak met 7 polige kabelboom oude prijs 850€ nieuwe prijs 780€ verschil 70€
                            er is een verschil van 260€ op de acc voor een auto dat we bestelden, waarvan er nog geen enkel aan de particulieren mag geleverd worden tot halfweg November.

Moeten we daarom zo vroeg onze wagen bestellen,zeer lang wachten en dan opmerken dat we rond deze tijd de wagen goedkoper konden krijgen!

Er werdt door jullie een nieuwe bestelbon opgemaakt(16/10/0maar over deze verschillen wordt er niet gesproken,nochtans zijn de nieuwe prijzen opgemaakt op 13/10/08

wij willen zeker niet moeilijk doen maar stellen ons daar vele vragen bij.
                            ACG??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk Berichten
                              ACG??
                              acc=de stukken die door de daeler worden gemonteerd

Comment

• nonkel fillemon: V70 classic, bedoel je de eerste generatie of de vorige generatie?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  nonkel fillemon: V70 classic, bedoel je de eerste generatie of de vorige generatie?
                                  De verbeterde 850 bedoel ik dus

Maar mijn favoriet aller tijden is toch wel de vorige generatie V70 (meest comfortabele V70 ooit)

Comment

• ok, dan blijf ik nog een eind met de onze rijden

Als ik het zo lees is de XC60 toch een tikje minder comfortabel dan de V70. Dit maakt dat de XC60 eerder geen kanshebber is voor mij om binnen x jaar in occasie te kopen. Met x > 4

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Als ik het zo lees is de XC60 toch een tikje minder comfortabel dan de V70. Dit maakt dat de XC60 eerder geen kanshebber is voor mij om binnen x jaar in occasie te kopen. Met x > 4
                                      Daar ben ik het niet mee eens. Naar mijn mening maakt het hoger zitten in de XC60, gecombineerd met de fantastische zetels en de prima ergonomie van het interieur, hem mijn inziens net dat tikkeltje boven de V70 doen uitstijgen.

In dit filmpje wordt dat prima verwoord:
                                      Last edited by ; 05/11/2008, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Daar ben ik het niet mee eens. Naar mijn mening maakt het hoger zitten in de XC60, gecombineerd met de fantastische zetels en de prima ergonomie van het interieur doen hem mijn inziens net dat tkkeltje boven de V70 uitstijgen.

In dit filmpje wordt dat prima verwoord:
                                        http://www.abhd.nl/video/volvo-xc60-t6/
                                        zetels en ergonomie zijn toch exact gelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk Berichten
                                          zetels en ergonomie zijn toch exact gelijk?

Zetels : daarmee wordt het (lekkere) zitcomfort bedoeld en dat heeft met ergonomie niet zo veel te maken te maken. Immers, op een slechter zittende stoel (harder, minder steun enz...) kan je misschen ook op dezelfde wijze aan de knopjes etc... maar heb je dus dezelfde ergonomie.

Met de ergonomie van het interieur wordt de verhouding van de bestuurder tot de omgeving (in dit geval het interieur (dashboard etc...)) bedoeld, dit om een optimale bediening van het instrumentarium mogelijk te maken.
                                          Last edited by ; 05/11/2008, 19:38.

Comment

Working...
                                          X