Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Zetels : daarmee wordt het zitcomfort bedoeld en dat heeft met ergonomie niet zo veel te maken te maken.
    Met de ergonomie van het interieur wordt de verhouding van de bestuurder tot de omgeving (in dit geval het interieur (dashboard etc...)) bedoeld, dit om een optimale bediening van het instrumentarium mogelijk te maken.
    jajaja.
    Allemaal mooi. maar het enige, en echt het ENIGE verschil is dat de console van de XC60 lichtjes naar de bestuurder helt. Als dit een wereld van verschil voor u uitmaakt... tjah

verschil is plus minus een 6 milimeter

Comment

Daar ben ik het niet mee eens. Naar mijn mening maakt het hoger zitten in de XC60, gecombineerd met de fantastische zetels en de prima ergonomie van het interieur, hem mijn inziens net dat tkkeltje boven de V70 doen uitstijgen.

In dit filmpje wordt dat prima verwoord:
      http://www.abhd.nl/video/volvo-xc60-t6/
      hoger zitten: been there, done that. Doet me niks.

Met comfort bedoel ik: ideale zetels en zeer goed filterende ophanging
      Die zetels zijn wel in orde, ik heb vandaag in eentje gezeten in de showroom bij onze garagist. Inderdaad het typische Volvo-sfeertje.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk Berichten
        jajaja.
        Allemaal mooi. maar het enige, en echt het ENIGE verschil is dat de console van de XC60 lichtjes naar de bestuurder helt. Als dit een wereld van verschil voor u uitmaakt... tjah

verschil is plus minus een 6 milimeter
        Juist, daarom spreek ik ook van een "tikkeltje" meer...
        En soms zijn het de details die het hem doen.
        Ieder zijn gedacht.

Comment

Juist, daarom spreek ik ook van een "tikkeltje" meer...
          En soms zijn het de details die het hem doen.
          Ieder zijn gedacht.
          dat vind ik ok

Comment

• Last edited by ; 05/11/2008, 21:15.

Comment

• Last edited by ; 05/11/2008, 21:12.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 06/11/2008, 13:16.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk Berichten
                      indien gewenst.

Nu heb ik al bijzonder veel ervaring met Volvo's van allerhande slag en ik moet zeggen dat de XC60 ons toch wederom een stapje dichter brengt naar het absolute premiumsegment. Afwerking en algemene sfeer zijn quasi exact gelijk aan de V70/S80 (natuurlijk ook niet moeilijk als het interieur bijna 40 percent van de onderdelen deelt) maar toch had deze wagen net dat tikje meer emotie dan zijn platformbroeders.

Het rijden volgt ook de algemene trend waarbij Volvo's steeds meer en meer dynamischer rijden (deels dankzij Ford) Dit gaat gelukkig niet te zeer ten koste van het comfort (hoewel ik de vorige generatie V70 prettiger rijden vond omwille van zijn quasie alles filterende vermogen genre Mercedes)

De zetels daarentegen zitten dan weer beter dan perfect, nu kan je veel zeggen, maar deze wagen is een waar genot om lange afstanden mee te doen. Op weg naar huis had ik echt het verlangen om de snelweg gewoon te blijven volgen tot in Duitsland (iets wat we de dag erna dan ook gedaan hebben in de vorm van de Moezelstreek)

algemene minpunten waren de soms slordig in elkaar gezette panelen (goed mogelijk aangezien het ook een pré productie test vehicle betrof. De echt productiewagens hebben hier geen last meer van) en de soms best wel harde ophanging op echt pokdalige wegen.

Pluspunten waren het weelderig interieur, de fantastische stoelen, het nauwlijks overhellen in de bochten en die serene Volvo sfeer die, ondanks de nauwe banden bij Ford, nog steeds is zoals in mijn V70 classic.
                      Vraagje : was proefrit met automaat, gemiddeld verbruik?

Comment

Ideale kleurencombo voor mij!
                        Of zwart vanbuiten. Maar dit heeft meer karakter!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                          Vraagje : was proefrit met automaat, gemiddeld verbruik?
                          T6 automaat, dus niet echt relevant voor de meesten hier.

Comment

• Er zijn nu al presaloncondities op de XC60

800 Euro voor het Summumpakket (ipv 4390 Euro)

Link naar Volvocars.be

Comment

• miljaar, ze gooien met opties.

Zelfs op de klassieker, de S60, 10 000 EUR gratis opties

Opnieuw het bewijs dat je een Volvo best koopt rond de salonperiode en gecombineerd met de lanceringsperiode of de einde loopbaan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Er zijn nu al presaloncondities op de XC60

Link naar Volvocars.be
                                Logisch. De jaarcijfers mogen nu ook weer niet compleet reddeloos/desastreus lijken

Comment

Link naar Volvocars.be
                                  ik was nog een beetje aan het twijfelen tussen XC60 en Q5, maar met die condities zal ik vlug bij Volvo mijn handtekening gaan zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                                    ik was nog een beetje aan het twijfelen tussen XC60 en Q5, maar met die condities zal ik vlug bij Volvo mijn handtekening gaan zetten
                                    Ga dat eens tegen die mannen van Audi zeggen
                                    Denk dat er nog een heel pak van de prijs van een Q5 afkan hoor

Comment

Link naar Volvocars.be
                                      Nou, nou... wat denken de andere forumleden die hun XC60 in maart en later besteld hebben hiervan? Kunnen wij deze extra korting ook bekomen? Zal toch morgen nog eens mijn dealer contacteren. Eerst kunnen ze de elektrisch bedienbare klep niet aanbieden, nu wordt hij pas eind januari geleverd ipv. eind november en nu dit...
                                      Ze zullen toch een extra inspanning mogen leveren...

Voor de twijfelaars en potentiële Q5 kopers: nu of nooit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvosonic Bekijk Berichten
                                        Nou, nou... wat denken de andere forumleden die hun XC60 in maart en later besteld hebben hiervan? Kunnen wij deze extra korting ook bekomen? Zal toch morgen nog eens mijn dealer contacteren. Eerst kunnen ze de elektrisch bedienbare klep niet aanbieden, nu wordt hij pas eind januari geleverd ipv. eind november en nu dit...
                                        Ze zullen toch een extra inspanning mogen leveren...

Voor de twijfelaars en potentiële Q5 kopers: nu of nooit!
                                        Als je van deze nieuwe condities gebruik maakt krijg je geen of zo goed als geen korting meer.
                                        Ik geloof dus dat als je je rekening maakt dat het nauwelijks iets uitmaakt...

Comment

Link naar Volvocars.be
                                          Het is een echte schande voor de mensen die één besteld hebben in Maart 2008.We moeten ongeveer 10 maand wachten,kopen een wagen zonder hem bij de daeler te zien,zonder elektrische achterklep,zonder zilveren dakraels enz.....en met tal van problemen,en hij is nog eens niet geleverd en nu dit nog!
                                          Wat doet volvo België voor deze klanten?Ze laten ze gewoon in de kou staan.Ik ben een volvo liefhebber,maar bij mijn volgende aankoop zal ik zeker eens langs gaan bij Audi!

Comment

Working...
                                          X