Oorspronkelijk geplaatst door Nas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
-
Er zijn er al die geslaagd zijn in het netjes volledig inbouwen van een Garmin 760 in de XC60.
bron : www.volvo-forum.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenBeste B2F4U,
eigenlijk vraag ik me af waarom je hier in deze topic iets post.
Het is uw goed recht om voor de Q5 te kiezen ipv een XC60; Maar wat probeert ge hier nu eigenlijk in deze topic duidelijk te maken?
Dat een Q5 better value for money is? En dat iedereen maar een Q5 moet bestellen?
Probeer aub niet het rationele argument van prijs aan te halen om je gelijk te bekomen mbt je voorkeur voor een Q5.
Audi's laten mijn hart altijd sneller slaan, en denkt ge nu echt dat bijv. ikzelf niet geïnformeerd / onderhandeld heb op een vergelijkbare Q5???
En ik kan het u zwart op wit laten zien dat , wat jij dan als gelijk beschouwt, 18 duizend en een klets euro's meer zal moeten neergedokt worden voor een Q5.
En ik heb het in deze niet over basis basis versies met dan enkele opties.
Ik herinner me de Tiguan launch nog goed, kreeg ik ook zo een vergelijkingssheet opgestuurd die moest aantonen dat ie in feite niet duurder was als zijn concurrenten..
Komaan hè iedereen weet dat prijs geen USP is van duitse wagens. Simpel
Zal er een kwaliteitsverschil zijn? Wellicht wel maar of het een dermate meerprijs waart is???
Soit ik wil maar zeggen dat ik de repliek of bijdrage in deze topic maar povertjes vind. En nogmaals cool dat ge de Q5 beter vindt, no problem ik zou zeggen congratz met je beslissing ge gaat er geen spijt van hebben;
Hallo Nas
Ik reageer enkel op de negatieve berichten over de Q5 die hier regelmatig gepost worden terwijl er weinig of niets gezegd wordt over de andere concurrenten.
In ieder topic worden wagens met elkaar vergeleken( in dit topic werden zelfs de recepties van de verschillende concurrenten aangehaald om een XC60 te kopen ).daarvoor is er ook een forum om gedachten met elkaar te wisselen.
Trouwens in het Q5 topic worden ook argumenten gepost om de volvo te kiezen .
Ik hoop eigenlijk dat er meer mensen voor de XC60 kiezen zodat de Q5 wat exclusiever blijft
Het prijsverschil kan inderdaad snel oplopen afhankelijk van de opties maar een wagen koop je ook met je hart.
Een Q5 is duurder en alleen de tijd zal uitwijzen of hij de meerprijs waard is.
Ik wens trouwens iedereen veel succes met zijn XC60sigpic
Comment
-
Gisteren eentje gezien met bicolor zwart/beige leder. Bijzonder knap!
Comment
-
Enkele dagen geleden heb ik de XC60 ook eens kunnen testrijden. Knappe en degelijke wagen! Heel positief van, knap interieur, exterieur, rijdt heel goed. Het was de 2.4d en qua vermogen doet die het niet slecht.
Ook het 'distronic'-systeem (juiste naam bij Volvo ken ik niet) werkt zeer goed.
Het stuur mocht wel wat dikker zijn en het was wel ff zoeken naar de knop om de GPS in te schakelen. Uiteindelijk per toeval gevonden.
De standaardzetels (in leder) zitten goed, maar in de bochten wel zeer glad en weinig grip.
Overall, goeie wagen waar je makkelijk veel km's mee zult kunnen afmalen. Ik ben niet zo'n fan aangezien ik niet graag hoog zit, maar denk wel dat er veel interesse voor zal zijn.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
zou een TomTom GO 920 er ook in kunnen?
Tomtom Go 920
Garmin Nuvi 760
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenHallo Nas
Ik reageer enkel op de negatieve berichten over de Q5 die hier regelmatig gepost worden terwijl er weinig of niets gezegd wordt over de andere concurrenten.
In ieder topic worden wagens met elkaar vergeleken( in dit topic werden zelfs de recepties van de verschillende concurrenten aangehaald om een XC60 te kopen ).daarvoor is er ook een forum om gedachten met elkaar te wisselen.
Trouwens in het Q5 topic worden ook argumenten gepost om de volvo te kiezen .
Ik hoop eigenlijk dat er meer mensen voor de XC60 kiezen zodat de Q5 wat exclusiever blijft
Het prijsverschil kan inderdaad snel oplopen afhankelijk van de opties maar een wagen koop je ook met je hart.
Een Q5 is duurder en alleen de tijd zal uitwijzen of hij de meerprijs waard is.
Ik wens trouwens iedereen veel succes met zijn XC60
Uiteraard hebt ge ook een punt dat omgekeerd ook wel verwijzingen gemaakt worden;
We zullen maar stellen dat de Q5 en de XC60 blijkbaar dichtbij elkaar liggen en dus elkaars grootste concurrenten zijn;
De Q5 heeft in mijn ogen qua aandrijfgeheel de bovenhand, maar qua veiligheid en comfort wint de XC60.
En prijs laat ik bewust out of the picture, simple omdat ge het over de totale levensduur van de wagen moet bekijken.
Comment
-
Weeral veel lof voor deze nieuwe Volvo (gebruiksgemak - ergonomie, goed steunende stoelen, knap design enz).
Het zwakke punt bij de XC60 blijft (en bij Volvo in het algemeen) de nogal rauwklinkende motor, en traagschakelende automaat.freude am fahren
Comment
Comment