Prachtige auto! Maar helaas zoals bij vele anderen zit ik met mijn rechterknie in het dashbord. Daar is hij dus te klein voor mij (1.92m).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenvan wie is die wagen?
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenu zou de uwe toch nog moeten bestellen!
Comment
-
-
Wat vinden jullie van Heico:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenWat vinden jullie van Heico:
(enkel die verlaging van op de onderste foto vind ik erover...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenJak, weer een tuning monster.
Dees is toch vrij subtiel wat verandering aangebracht, om dan het als tuning monster af te schilderen vind ik wat cru!
BTW Tuners zeggen toch ook niet:" Jak weer een grijs mus! "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenSorry maar hebt ge niet een beetje een vooroordeel??
Dees is toch vrij subtiel wat verandering aangebracht, om dan het als tuning monster af te schilderen vind ik wat cru!
BTW Tuners zeggen toch ook niet:" Jak weer een grijs mus! "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie van Heico zijn echt ééénorm vet vind ik.
Zo-eentje in het zwart aub:
freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenSorry, maar gewoon die velgen, die uitlaten, die voorbumper, ... ik ben er niet zo voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMooie wagen! Jammer dat Volvo zo achter de feiten aan loopt op het gebied van motoren.
Ook de 2.0D en de 1.6D van PSA behoorden tot de beste in hun klasse maar raken nu wat verouderd.
Als Volvo ergens achterop ligt dan is het op vlak van automatische versnellingsbak en aandrijflijn.
Ik ben ongelofelijk ontgoocheld te horen dat Volvo alweer geen aandacht heeft besteed hieraan bij de XC60. De wagen maakte een zeer grote kans om onze volgende familiewagen te worden ter vervanging van onze V50, maar wij willen absoluut een automaat, en ik wil een betere en meer zuinige dan die geartronic. Zeer jammer, want de D5 op zich is een geweldige motor, alleen zonde van de versnellingbak die echt de pret bederft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenWat vinden jullie van Heico:
ik zou eens willen weten wat zo'n tuning kost?
dat wit vind ik ok maar zou het zelf niet nemen, voorkeur zwart of saville grey
Comment
-
vraagje: is er een nieuwe upgrade van de D5 en is die al beschikbaar in de XC60? mijnen garagist wist van toeten of blazen maar ik meen daar toch iets van gelezen te hebben? garagist beweert dat ik me vergiste en de voorwielaangedreven versie bedoelde, maar dat is niet zo.
Comment
-
[quote=papalouise;3104190]vraagje: is er een nieuwe upgrade van de D5 en is die al beschikbaar in de XC60? mijnen garagist wist van toeten of blazen maar ik meen daar toch iets van gelezen te hebben? garagist beweert dat ik me vergiste en de voorwielaangedreven versie bedoelde, maar dat is niet zo.[/quote]
klop ze hebben de nieuwe D5 moteren al,maar nog niet in de xc60
Gloednieuwe D5 met 205pk en 420Nm koppel. Dit is het meest belangrijke nieuws sinds de introductie van de D5. Deze nieuwe TOPDIESEL is het antwoord op de vraag naar meer vermogen MAAR met een lagere uitstoot van CO2 en fijnstof en natuurlijk een lager gemiddeld verbruik. De D5 voldoet aan de nieuwe Euro V norm (zowel handgeschakeld als automaat). De nieuwe D5 heeft de loop van een zescilinder maar met de uitstoot en verbruik van een viercilinder. Enkele eigenschappen op een rij gezet:
- nieuwe sequentiële twin turbo (één lage druk turbo en één hoge druk turbo voor souplesse en prestatie in een breder toerengebied)
- nieuw EGR systeem (verbeterde koeling en passage)
- nieuw hogedruk brandstofinjectiesysteem met Piezo injectoren
- 205 pk bij 3.750 – 4.000 tpm en 420 Nm koppel bij 1.750 – 3.000 tpm
- acceleratie 0-100 km/h met 0,5 seconden afgenomen (t.o.v. 185pk)
- brandstofverbruik met 3 a 4% afgenomen (t.o.v. 185pk)
- CO2 uitstoot automaat fors teruggedrongen (t.o.v. 185pk)
- Leverbaar in een handgeschakelde en geartronic versnellingsbak (6 versnellingen)
- voldoet aan de nieuwe Euro V norm (wellicht één van de eerste die hier volledig aan beantwoordt)
- beschikt niet meer over een oliepeilstok, is vervangen door info in de DIM
- dubbele eindpijp (links/rechts)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten[quote=papalouise;3104190]vraagje: is er een nieuwe upgrade van de D5 en is die al beschikbaar in de XC60? mijnen garagist wist van toeten of blazen maar ik meen daar toch iets van gelezen te hebben? garagist beweert dat ik me vergiste en de voorwielaangedreven versie bedoelde, maar dat is niet zo.
Gloednieuwe D5 met 205pk en 420Nm koppel. Dit is het meest belangrijke nieuws sinds de introductie van de D5. Deze nieuwe TOPDIESEL is het antwoord op de vraag naar meer vermogen MAAR met een lagere uitstoot van CO2 en fijnstof en natuurlijk een lager gemiddeld verbruik. De D5 voldoet aan de nieuwe Euro V norm (zowel handgeschakeld als automaat). De nieuwe D5 heeft de loop van een zescilinder maar met de uitstoot en verbruik van een viercilinder. Enkele eigenschappen op een rij gezet:
- nieuwe sequentiële twin turbo (één lage druk turbo en één hoge druk turbo voor souplesse en prestatie in een breder toerengebied)
- nieuw EGR systeem (verbeterde koeling en passage)
- nieuw hogedruk brandstofinjectiesysteem met Piezo injectoren
- 205 pk bij 3.750 – 4.000 tpm en 420 Nm koppel bij 1.750 – 3.000 tpm
- acceleratie 0-100 km/h met 0,5 seconden afgenomen (t.o.v. 185pk)
- brandstofverbruik met 3 a 4% afgenomen (t.o.v. 185pk)
- CO2 uitstoot automaat fors teruggedrongen (t.o.v. 185pk)
- Leverbaar in een handgeschakelde en geartronic versnellingsbak (6 versnellingen)
- voldoet aan de nieuwe Euro V norm (wellicht één van de eerste die hier volledig aan beantwoordt)
- beschikt niet meer over een oliepeilstok, is vervangen door info in de DIM
- dubbele eindpijp (links/rechts)
[/quote]
weet je ook wanneer en of die in de XC60 komt? we hadden precies beter nog wat gewacht!
Comment
-
Comment