Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• papalouise
    weet je ook wanneer en of die in de XC60 komt? we hadden precies beter nog wat gewacht![/quote]
    nee dat weet ik niet.Ik dacht dat jij een t6 had besteld?

Comment

• Een oud prototype blijkbaar...

Comment

• Comment

• Hij is er,vandaag is mijn xc60 opgeleverd geweest met een 14 tal dagen vertraging,en wel met zilveren roofrails ik zal tegen volgende week wel enkele foto's posten(momenteel is camera stuk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
            Hij is er,vandaag is mijn xc60 opgeleverd geweest met een 14 tal dagen vertraging,en wel met zilveren roofrails ik zal tegen volgende week wel enkele foto's posten(momenteel is camera stuk)
            Eindelijk ! Veel succes ermee !

Comment

• De gedetailleerde wegtest van de XC60 2.4D, D5 en T6 nu in Autogids.

Ik ga grotendeels akkoord met de commentaar, enkel die over de voorzetels vind ik persoonlijk niet terecht.

Comment

• Comment

• Bon de papieren van onze XC60 zijn inmiddels aangekomen, de wagen gaat dus kortelings volgen;

Hoog tijd om finaal af te kloppen wat velgen betreft; Heb nog een snelle fotoshop gemaakt;

dit is dus de grote kanshebber:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Eén van de weinige "kleine???" SUV's die ik erg geslaagd vindt,samen met de GLK en de Freelander.
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Bon de papieren van onze XC60 zijn inmiddels aangekomen, de wagen gaat dus kortelings volgen;

Hoog tijd om finaal af te kloppen wat velgen betreft; Heb nog een snelle fotoshop gemaakt;

dit is dus de grote kanshebber:

PRACHTIG
                      freude am fahren

Comment

• Comment

• mooi interieur, die vorige foto!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Deze namiddag in Leuven m'n eerste XC60 gezien en ik moet toegeven dat het een heel knappe verschijning is.

Komt in dit segment op de eerste plaats voor mij, op de voet gevolgd door de Audi Q5.

Comment

• Heb ook mijn eerste in Leuven gezien vandaag.
                              In het echt 10 keer mooier dan op de meeste foto's.

Comment

• betere foto's zullen nog volgen(deze is genomen met gsm)

Last edited by ; 22/02/2010, 22:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  mooi interieur, die vorige foto!
                                  Volvo was bij de eerste merken die de navigatie (90% van de tijd ongebruikt...tenzij als spielerei) achter een klep verborgen
                                  nu daar ook een lelijke scherm in het midden van het dashbord...
                                  blijkbaar omdat wie er 2500euros ervoor betaald heeft, ook graag ermee uitpakt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Volvo was bij de eerste merken die de navigatie (90% van de tijd ongebruikt...tenzij als spielerei) achter een klep verborgen
                                    nu daar ook een lelijke scherm in het midden van het dashbord...
                                    blijkbaar omdat wie er 2500euros ervoor betaald heeft, ook graag ermee uitpakt ?
                                    Is dat bij andere wagens niet zo misschien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Knap

Comment

• ik heb het vooral over de kleurkeuze, die ik zo nooit uit het boekje zou nemen, maar wel subliem is op deze foto. De verhoudingen, de kleuren, ... perfect.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

Working...
                                          X