Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Prachtige XC60 rdtrans !

Heb je ook een oplegger, of enkel trekker?
    natuurlijk ook een oplegger maar dit doet hier niet ter zake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      Vansteelandt?
      Belaen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        natuurlijk ook een oplegger maar dit doet hier niet ter zake

I know, vraag het maar even uit professionele interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          rdtrans, schone XC60 en huis.

Dat kunnen ze toch niet menen?
          dat is dus hetzelfde principe als bij mijn Croma, dat neem ik dus niet meer hé. Dat maakt veel te veel lawaai in open toestand (natuurlijk bij 120 op de snelweg maakt alles wel meer lawaai). Is enkel geschikt om te cruisen en ook als je niet in de turbulentie van een ander voertuig zit (in België dus praktisch altijd).

Is enkel geschikt om gekanteld gebruikt te worden. Met lekken heb ik nog geen probleem gehad, wel dat het nu enorm stroef dicht gaat (eigenlijk praktisch niet meer). Daarom dat ik eigenlijk niet meer zo'n interesse heb in van die glazen daken

Comment

• voorwielaandrijving?

Hey, ben nieuw hier. Heb dankzij dit autoforum al veel opgestoken.

Zit nog wel met een vraag of iemand al weet wanneer de voorwielaandrijving op de markt komt. Deze zou volgens de ene dealer in mei op de markt komen, volgens de ander zou het enkel de benzineversie zijn die in 2009 zal voorgesteld worden, enz.. Argumenten genoeg om mij te overtuigen nu nog te bestellen.

Mijn enigste overweging is het eerder hoge verbruik, zeker als je deze met automaat zou aanschaffen. In een persbericht van Volvo ergens in oktober spreken ze van een zuinigere diesel...

thx

Comment

• Volvo XC60 van Yanina Wickmayer aangereden

Nieuwe Volvo XC60 van Yanina Wickmayer aangereden

Onze Belgische tennishoop Yanina Wickmayer heeft vorige week een auto-ongeluk gehad. Aan een snelheid van 125 kilometer per uur werd haar nieuwe Volvo aangereden.

De terreinwagen van Yanina Wickmayer werd op het moment van het ongeval bestuurd door vader Marc. 'Ik reed Yanina naar de kinesist in Bree', begint hij zijn verhaal. 'Op 100 meter van ons huis werd onze terreinwagen geramd. We schoven wel 40 meter ver op ons dak.'

'Na de klap hingen we ondersteboven in onze gordels, tussen de airbags', gaat Marc verder. 'Het leek wel of we in een rubberboot hingen. We zijn op handen en voeten uit de auto gekropen. Niemand was in shock.'

Yanina had zo haar eigen verklaring waarom vader en dochter ongedeerd zijn gebleven: 'God zat bij ons in de auto. Hij ging ons nog niet komen halen. Ik heb de US Open nog niet gewonnen.'
              Het meest recente nieuws uit België en het buitenland, economie en geld, cultuur, sport en lifestyle. Lees online de krant en DS Avond.

Aangezien Wickmayer een contract met Volvo heeft en haar een XC60 toevertrouwd was, handelt het hem hier naar alle waarschijnlijkheid om een XC60.
              Last edited by ; 23/12/2008, 14:32.

Comment

• dit is een grap ofzo?

Yanina had zo haar eigen verklaring waarom vader en dochter ongedeerd zijn gebleven: 'God zat bij ons in de auto. Hij ging ons nog niet komen halen. Ik heb de US Open nog niet gewonnen.'

Comment

• Comment

• vandaag de eerste zien rondrijden hier in Torhout, met reclame van onze eigen garage erop links en rechts.
                    Ook een zwarte, 't is wel een mooie verschijning in 't straatbeeld.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      dit is een grap ofzo?
                      Ze was dan toch in shocktoestand, zo blijkt.
                      Ipv God te bedanken, zou ze beter Volvo dankbaar zijn.

Comment

• Hoe zit het met de salonvoorwaarden voor deze wagen?

Comment

• is dit savillegrijs of black saphire ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
                            is dit savillegrijs of black saphire ?
                            de mijne is savillegrijs

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Prachtig
                                freude am fahren

Comment

• Ik heb nu bijna 2000km al op de teller staan en mijn gemiddeld verbruik is 9.3L/100KM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                                    Ik heb nu bijna 2000km al op de teller staan en mijn gemiddeld verbruik is 9.3L/100KM
                                    Heb je dan een automaat of manuele versnellingsbak? Naar verluidt daalt het verbruik ook met de kilometers...

Comment

• De Zwitserse politie:

Comment

• bedankt , de onze is besteld in savillegrey (ps uw voorplaat is toch te zien zulle )
                                        Last edited by ; 04/01/2009, 21:03.

Comment

• oosterse belangstelling

Comment

Working...
                                          X