Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichten
    Heb je dan een automaat of manuele versnellingsbak? Naar verluidt daalt het verbruik ook met de kilometers...
    manuele versnelingsbak met reca 225

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
      bedankt , de onze is besteld in savillegrey (ps uw voorplaat is toch te zien zulle )
      weet ik

Comment

• Is er op motorisch vlak een verschil tussen de 2.4 en de D5? Of is het enkel software matig?

Comment

• De D5 is een andere motor, dacht ik. Boring en slag zijn anders.

Edit: zie verder beneden, ik ben fout.
          Last edited by Maaher; 08/01/2009, 09:51.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
            Is er op motorisch vlak een verschil tussen de 2.4 en de D5? Of is het enkel software matig?
            't is enkel software!

De nieuwe volvo diesel (die nog niet te krijgen is in de XC60) gaat wel wat fysische veranderingen krijgen.

Comment

• Ik dacht van niet, er is wel degelijk een mechanisch verschil maar het basisblok van de motor is wel hetzelfde.

Wat het verschil precies is, weet ik niet exact (daarvoor ben ik technisch onvoldoende onderlegd) maar ik dacht iets van andere injectoren en van die kleinere dingen.

edit : een kleine google leert mij dat er blijkbaar een andere turbo zit op de D5.
              Last edited by ; 07/01/2009, 19:01.

Comment

• maar het blok is dus hetzelfde.
                Met de chip op de 2.4D heb je een zo goed als gelijke motor als de D5.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• 2.4 of D5 zijn dezelfde moteren enkel is de sofware anders en (turbo"dit is me wel niet 100% bevestigd)
                  Het zijn zijn wel alle twee D5 moteren

Comment

• Ah, ik zie het al. ik verwar waarschijnlijk met de 'oude' 2.4D. My bad.

En weer: voorwaardelijke wijze.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• En wat is de oude 2.4D dan? Er heeft nog maar 1 2.4D bestaan

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        En wat is de oude 2.4D dan? Er heeft nog maar 1 2.4D bestaan
                        Ik dacht 3 de oude 2.4 130pk....

Comment

• Je bedoelt dan de 2.4D die 2.4D gebleven is, naast de 2.4D die vroeger D5 was?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Vandaag met de XC60 2.4d M6 gereden.

Leuke wagen! Zalig geluid, leuk rauwig geluid kwam er van de motorruimte ! Gaat wel goed vooruit, maar zoals ik ook al zei bij de Q5, is er bijna geen snelheidsgevoel

Wat ik wel wat onhandig is het instellen van de navigatie. (knopjes achter het stuur) Waarschijnlijk, mits wat oefening, zal dit wel verbeteren

Comment

• Daarachter hebben we ook nog eens gereden met de XC70 D5 met de automatisch versnellingsbak. Dat ging serieus vooruit .

Enkel de automatische versnellingsbak reageerde wat traag. Dit wordt blijkbaar ook bevestigd op andere sites..

Comment

• Hudige config:

XC60 2.4d geartronic

Summum

Kleur: Savile Grey Pearl
                                  Binnenbekleding: Anthracite Black / Offblack
                                  • Mobility Pack
                                  • Getinte ruiten
                                  • Leden stuurwiel met Classic Wood + Lederen versnllingspook met CW
                                  • Premium Sound
                                  Last edited by ; 11/01/2009, 12:29.

Comment

• Verkocht

Heb bestelbon pas getekend ondertekend, levering 25/02/09 (snel niet?).

Saville Grey
                                    2.4D
                                    Geartronic
                                    Momentum
                                    Family Pack
                                    Mobility Pack
                                    Verwarmde voorzetels

Twijfel nog over de Premium Sound. Heeft iemand hier ervaring mee en loont het de moeite hiervoor 1.000 euro meer neer te tellen?

thx,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichten
                                      Heb bestelbon pas getekend ondertekend, levering 25/02/09 (snel niet?).

Saville Grey
                                      2.4D
                                      Geartronic
                                      Momentum
                                      Family Pack
                                      Mobility Pack
                                      Verwarmde voorzetels

Twijfel nog over de Premium Sound. Heeft iemand hier ervaring mee en loont het de moeite hiervoor 1.000 euro meer neer te tellen?

thx,
                                      Euh .. DOEN!!

Die muziek is niet normaal wat daar uitkomt.. wij hebben dan nog eens de apart subwoofer steken, maar die kan je uitschakelen. Zelfs zonder de subwoofer heb je mooi volle tonen; MET is het bijna een echte boomboxcar

Je gaat aftermarket betere spullen vinden maar niet voor 1000 euro!

Comment

• Hey NAS, bedankt! ik dacht dat dit vrij duur was voor wat je zou krijgen. Ik vertrouw erop en zal er dit bij nemen. Maar, verder op je berichten verdergaand stel ik vast dat je een Iphone hebt en die aansluit via de Ipod interface...? Mijn garagist stelt dat dit niet meer nodig is en/of kan aangezien er reeds een aansluiting via USB opzit. Uiteraard wil ik ook de interface zodat ik kan zien wat ik beluister en mijn Iphone niet uit de middenconsole dien te nemen. Zit het dan zo dat je zowel kan bellen als Iphone-muziek kan beluisteren? Is dit dan via Bluetooth? Heb ik de Ipod-interface al dan niet nodig?

Nogmaals dank!

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Euh .. DOEN!!

Die muziek is niet normaal wat daar uitkomt.. wij hebben dan nog eens de apart subwoofer steken, maar die kan je uitschakelen. Zelfs zonder de subwoofer heb je mooi volle tonen; MET is het bijna een echte boomboxcar

Je gaat aftermarket betere spullen vinden maar niet voor 1000 euro!

Comment

• Ik kan alleen maar wat Nas meegeeft bevestigen met wat ik reeds gehoord heb

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X