Oorspronkelijk geplaatst door Poele
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichtenbedankt , de onze is besteld in savillegrey (ps uw voorplaat is toch te zien zulle )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenIs er op motorisch vlak een verschil tussen de 2.4 en de D5? Of is het enkel software matig?
De nieuwe volvo diesel (die nog niet te krijgen is in de XC60) gaat wel wat fysische veranderingen krijgen.
Comment
-
Ik dacht van niet, er is wel degelijk een mechanisch verschil maar het basisblok van de motor is wel hetzelfde.
Wat het verschil precies is, weet ik niet exact (daarvoor ben ik technisch onvoldoende onderlegd) maar ik dacht iets van andere injectoren en van die kleinere dingen.
edit : een kleine google leert mij dat er blijkbaar een andere turbo zit op de D5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenEn wat is de oude 2.4D dan? Er heeft nog maar 1 2.4D bestaan
Comment
-
Vandaag met de XC60 2.4d M6 gereden.
Leuke wagen! Zalig geluid, leuk rauwig geluid kwam er van de motorruimte ! Gaat wel goed vooruit, maar zoals ik ook al zei bij de Q5, is er bijna geen snelheidsgevoel
Wat ik wel wat onhandig is het instellen van de navigatie. (knopjes achter het stuur) Waarschijnlijk, mits wat oefening, zal dit wel verbeteren
Comment
-
Verkocht
Heb bestelbon pas getekend ondertekend, levering 25/02/09 (snel niet?).
Saville Grey
2.4D
Geartronic
Momentum
Family Pack
Mobility Pack
Verwarmde voorzetels
Twijfel nog over de Premium Sound. Heeft iemand hier ervaring mee en loont het de moeite hiervoor 1.000 euro meer neer te tellen?
thx,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenHeb bestelbon pas getekend ondertekend, levering 25/02/09 (snel niet?).
Saville Grey
2.4D
Geartronic
Momentum
Family Pack
Mobility Pack
Verwarmde voorzetels
Twijfel nog over de Premium Sound. Heeft iemand hier ervaring mee en loont het de moeite hiervoor 1.000 euro meer neer te tellen?
thx,
Die muziek is niet normaal wat daar uitkomt.. wij hebben dan nog eens de apart subwoofer steken, maar die kan je uitschakelen. Zelfs zonder de subwoofer heb je mooi volle tonen; MET is het bijna een echte boomboxcar
Je gaat aftermarket betere spullen vinden maar niet voor 1000 euro!
Comment
-
Hey NAS, bedankt! ik dacht dat dit vrij duur was voor wat je zou krijgen. Ik vertrouw erop en zal er dit bij nemen. Maar, verder op je berichten verdergaand stel ik vast dat je een Iphone hebt en die aansluit via de Ipod interface...? Mijn garagist stelt dat dit niet meer nodig is en/of kan aangezien er reeds een aansluiting via USB opzit. Uiteraard wil ik ook de interface zodat ik kan zien wat ik beluister en mijn Iphone niet uit de middenconsole dien te nemen. Zit het dan zo dat je zowel kan bellen als Iphone-muziek kan beluisteren? Is dit dan via Bluetooth? Heb ik de Ipod-interface al dan niet nodig?
Nogmaals dank!
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEuh .. DOEN!!
Die muziek is niet normaal wat daar uitkomt.. wij hebben dan nog eens de apart subwoofer steken, maar die kan je uitschakelen. Zelfs zonder de subwoofer heb je mooi volle tonen; MET is het bijna een echte boomboxcar
Je gaat aftermarket betere spullen vinden maar niet voor 1000 euro!
Comment
Comment