Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alle XC60's van dit forum zijn blijkbaar Saville Grey...

Comment

• Comment

• Ik wou er eerst één zoals met de kleuren van de Zwiterse politie, maar deze is bij ons niet te verkrijgen...

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Alle XC60's van dit forum zijn blijkbaar Saville Grey...

Comment

• da's ook wel niet mis, dat bordeaux!

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichten
            Hey NAS, bedankt! ik dacht dat dit vrij duur was voor wat je zou krijgen. Ik vertrouw erop en zal er dit bij nemen. Maar, verder op je berichten verdergaand stel ik vast dat je een Iphone hebt en die aansluit via de Ipod interface...? Mijn garagist stelt dat dit niet meer nodig is en/of kan aangezien er reeds een aansluiting via USB opzit. Uiteraard wil ik ook de interface zodat ik kan zien wat ik beluister en mijn Iphone niet uit de middenconsole dien te nemen. Zit het dan zo dat je zowel kan bellen als Iphone-muziek kan beluisteren? Is dit dan via Bluetooth? Heb ik de Ipod-interface al dan niet nodig?

Nogmaals dank!
            Bellen met de iPhone in je XC60 gebeurd dmv Bluetooth; De kabel heb je nodig om door je muziek bib (ipod functie vd iphone) te browsen.

Ik was super verrast dat de iPhone zo vlot werkt met de volvo interface, ge kunt perfect zoeken naar contacts, uw albumlijsten worden weergegeven zoals de navigatie in itunes maar zonder coverflow.. en de muziek klinkt super goed!

Woensdag halen we hem af, dan is er hopelijk wat minder zout op de weg .. en zl ik wat filmkes posten

Comment

• Is dit via USB-poort of via de typische Ipod/Iphone-fiche? Nog eens bedankt voor die info!

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
              Bellen met de iPhone in je XC60 gebeurd dmv Bluetooth; De kabel heb je nodig om door je muziek bib (ipod functie vd iphone) te browsen.

Ik was super verrast dat de iPhone zo vlot werkt met de volvo interface, ge kunt perfect zoeken naar contacts, uw albumlijsten worden weergegeven zoals de navigatie in itunes maar zonder coverflow.. en de muziek klinkt super goed!

Woensdag halen we hem af, dan is er hopelijk wat minder zout op de weg .. en zl ik wat filmkes posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                nog effe geduld en er komt nog wel ne zwarte

of dat bordeaux is ook wel vet

Comment

Is dit via USB-poort of via de typische Ipod/Iphone-fiche? Nog eens bedankt voor die info!
                  Die iPhone fiche is toch een USB kabel? Dus de typische kabel die bij uw ipod / iphone hoort plugt ge gewoon in een USB adabter die in de middenconsole / in armsteun zit

Het wijst zich allemaal zeer goed uit ..

Comment

• Hallo iedereen !

Ik heb in oktober 2008 volgende besteld:

* XC60 2.4 AWD AUT SUMMUM
                    * Black Sapphire metallic
                    * Select leder Beige/ Espresso Brown
                    * Geartronic
                    * Panoramisch schuifdak
                    * Advanced Pack
                    * Security Pack
                    * Mobility Pack
                    * Premium Sound
                    * Bluetooth handsfree systeem
                    * Getinte ruiten
                    * Leder stuurwiel met classic houtinleg
                    * Leder versn.pook met classic houtinleg
                    * Park assist voor + achter
                    * Park assist camera
                    * Achilles 19" Diamond Cut /Dark Grey + banden 235/5

Ik kan tot eind deze maand de opties aanpassen...
                    Na het lezen van verschillende forums heb ik een paar vragen...

1. Is het aan te raden om te wachten op de nieuwe voorwielaangedreven dieselmotor?
                    (Fiscaal en qua verbruik wel.....maar qua o.a. rijgedrag, herverkoop, etc...)

2. Standaard zit er in de auto een interface om AUDIO van bvb Ipod of usb te linken met de ingebouwde installatie. Ik las echter op http://www.imiv.ca/cms/ (bedrijf in californië) en http://www.volvotech.eu/ en de belgische agent: http://www.q-lab.be dat zij een interface hebben om VIDEO en TV te linken. Ik heb hen gebeld want op hun site staan enkel de VOLVO modellen tem bouwjaar 2007.
                    Antwoord: "Dat klopt want de Volvo's tem bouwjaar 2007 werken met een CANBUS systeem. Vanaf bouwjaar 2008 is dit een glasvezelkabel geworden en daarvoor hebben wij geen interfaces"
                    Is er iemand die mij kan helpen om toch een interface of alternatief te vinden om VIDEO en/of TV - DVB te kunnen linken?

Thanks bij voorbaat !! Ik heb nog een paar weken om definitief de optie-knoop door te hakken...

Greetz

Herwig

Comment

• Heb er vandaag de premium sound bijbesteld. Thx voor de tip!

Wat die USB kabel betreft zou met de Ipod interface (als extra optie) de ingang niet via USB moeten zijn maar via een fiche die in de auto is ingebouwd en waardoor je slechts de ipod-fiche vanuit de auto in de Iphone/Ipod moet insteken. De klank zou dan ook beter zijn dan via USB...? Bijkomend voordeel is dat de Iphone of Ipod dan ook oplaadt via deze fiche wat met de standaard USB niet het geval is. Alleen weet ik niet of je via de standaard USB ook de titels en uitvoerders op het scherm van het instrumentenbord kan lezen. Daarom de vraag via dit forum.

Nas, ik veronderstel dat je intussen de auto in je bezit hebt en al wat meer info kan geven. Ben trouwens ook benieuwd naar je foto's.

Grtz,

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Die iPhone fiche is toch een USB kabel? Dus de typische kabel die bij uw ipod / iphone hoort plugt ge gewoon in een USB adabter die in de middenconsole / in armsteun zit

Het wijst zich allemaal zeer goed uit ..

Comment

En 1 witte in ieder geval ! Vrijdag komt ie de weg op. Zonder de politie strepen wel te verstaan.

Comment

Heb er vandaag de premium sound bijbesteld. Thx voor de tip!

Wat die USB kabel betreft zou met de Ipod interface (als extra optie) de ingang niet via USB moeten zijn maar via een fiche die in de auto is ingebouwd en waardoor je slechts de ipod-fiche vanuit de auto in de Iphone/Ipod moet insteken. De klank zou dan ook beter zijn dan via USB...? Bijkomend voordeel is dat de Iphone of Ipod dan ook oplaadt via deze fiche wat met de standaard USB niet het geval is. Alleen weet ik niet of je via de standaard USB ook de titels en uitvoerders op het scherm van het instrumentenbord kan lezen. Daarom de vraag via dit forum.

Nas, ik veronderstel dat je intussen de auto in je bezit hebt en al wat meer info kan geven. Ben trouwens ook benieuwd naar je foto's.

Grtz,
                          Wagen is betaald, maar staat nog mooi gepoetst te wachten in de garage t/m woensdag.

pics enz kunt ge vinden in mijn wagen topic:

Wel een goede opmerking van je, het doet me ook denken aan een filmpje dat ik gezien heb mbt de iphone in XC60 waar hij in zo een houder geplaatst werd.. ik ga het navragen.

Comment

• De mijne staat sinds vorige donderdag op mijn oprit te blinken! :-) (nuja , met dees weer blonk hij niet zo lang)...

Het is een Terra bronze geworden met het espresso-beige duotone interieur. Momentum uitvoering, met mobility pakket en donkere achterruiten.

Ik heb de manuele versnellingsbak gekozen en na de testrit met automaat uit de garage ben ik heel blij dat ik een manuele heb. Die rijdt echt veel vlotter...

De eerste 1000 kilometer zitten er ondertussen op en het verbruik staat op 9,5l ... Verbruikt dus wel een pak meer als mijn V70 die dezelfde motor had...

Rijgedrag en comfort zijn echt wel goed, een beetje stijver afgeveerd dan de V70 maar tiptop in orde :-)

Een tevreden koper hier!

Last edited by ; 13/01/2009, 19:50.

Comment

• verbruik xc60 geartronic

Kan iemand mij meedelen hoeveel het verbruik is (in praktijk) voor de 2.4D Geartronic?

Comment

• Zééééér knap dat Terra Bronze met tweekleurig interieur, proficiat met je keuze.

Comment

• Met 1 woord : SUBLIEM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk Berichten
                                    De mijne staat sinds vorige donderdag op mijn oprit te blinken! :-) (nuja , met dees weer blonk hij niet zo lang)...

Het is een Terra bronze geworden met het espresso-beige duotone interieur. Kinetic uitvoering, met GPS pakket en donkere achterruiten.

Ik heb de manuele versnellingsbak gekozen en na de testrit met automaat uit de garage ben ik heel blij dat ik een manuele heb. Die rijdt echt veel vlotter...
                                    Mooi.
                                    Alleen vind ik persoonlijk die velgen een maat te klein voor de XC60.
                                    Waarom heb je niet voor de Momentum gekozen ? Kwam je dan niet goedkoper uit met meer opties?

Comment

• Volvo XC60 & Pioneer Avic F500BT

Volvo XC60 met ingebouwde Pioneer Avic F500BT

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Mooi.
                                        Alleen vind ik persoonlijk die velgen een maat te klein voor de XC60.
                                        Waarom heb je niet voor de Momentum gekozen ? Kwam je dan niet goedkoper uit met meer opties?
                                        Oops... Ik heb inderdaad de Momentum gekozen . Ik pas m'n orginele post aan ;-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Herwig Bekijk Berichten
                                          Hallo iedereen !

Ik heb in oktober 2008 volgende besteld:

* XC60 2.4 AWD AUT SUMMUM
                                          * Black Sapphire metallic
                                          * Select leder Beige/ Espresso Brown
                                          * Geartronic
                                          * Panoramisch schuifdak
                                          * Advanced Pack
                                          * Security Pack
                                          * Mobility Pack
                                          * Premium Sound
                                          * Bluetooth handsfree systeem
                                          * Getinte ruiten
                                          * Leder stuurwiel met classic houtinleg
                                          * Leder versn.pook met classic houtinleg
                                          * Park assist voor + achter
                                          * Park assist camera
                                          * Achilles 19" Diamond Cut /Dark Grey + banden 235/5

Ik kan tot eind deze maand de opties aanpassen...
                                          Na het lezen van verschillende forums heb ik een paar vragen...

1. Is het aan te raden om te wachten op de nieuwe voorwielaangedreven dieselmotor?
                                          (Fiscaal en qua verbruik wel.....maar qua o.a. rijgedrag, herverkoop, etc...)

2. Standaard zit er in de auto een interface om AUDIO van bvb Ipod of usb te linken met de ingebouwde installatie. Ik las echter op http://www.imiv.ca/cms/ (bedrijf in californië) en http://www.volvotech.eu/ en de belgische agent: http://www.q-lab.be dat zij een interface hebben om VIDEO en TV te linken. Ik heb hen gebeld want op hun site staan enkel de VOLVO modellen tem bouwjaar 2007.
                                          Antwoord: "Dat klopt want de Volvo's tem bouwjaar 2007 werken met een CANBUS systeem. Vanaf bouwjaar 2008 is dit een glasvezelkabel geworden en daarvoor hebben wij geen interfaces"
                                          Is er iemand die mij kan helpen om toch een interface of alternatief te vinden om VIDEO en/of TV - DVB te kunnen linken?

Thanks bij voorbaat !! Ik heb nog een paar weken om definitief de optie-knoop door te hakken...

Greetz

Herwig
                                          Ik heb van mijn garagist vernomen dat de nieuwe D5 (205 pk) zou leverbaar zijn vanaf juni en mogelijks volgende week reeds prijszetting, ik zal er alvast op wachten mijne oude S60 D5 is intussen 7 jr en 225000 km en is nog springlevend

Comment

Working...
                                          X