Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Garagist bevestigt mij ook dat aangedrongen werd bij Volvo om snel de prijzen van de voorwielaandrijving kenbaar te maken. Dit met het oog op het autosalon. Produktie vanaf juni.

Heeft intussen iemand ervaring met het verbruik van een 2.4D met automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichten
      Kan iemand mij meedelen hoeveel het verbruik is (in praktijk) voor de 2.4D Geartronic?
      Ik zit met een manuele versnelingsbak op 9,3L/100Km gemiddeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freddy S Bekijk Berichten
        Ik heb van mijn garagist vernomen dat de nieuwe D5 (205 pk) zou leverbaar zijn vanaf juni en mogelijks volgende week reeds prijszetting, ik zal er alvast op wachten mijne oude S60 D5 is intussen 7 jr en 225000 km en is nog springlevend
        waarom dan geen 2.4 is ook een D5 moter met een rica225 laten tunen?
        Last edited by ; 15/01/2009, 00:22.

Comment

• Test van Autogetest.nl

Comment

Garagist bevestigt mij ook dat aangedrongen werd bij Volvo om snel de prijzen van de voorwielaandrijving kenbaar te maken. Dit met het oog op het autosalon. Produktie vanaf juni.

Heeft intussen iemand ervaring met het verbruik van een 2.4D met automaat?
            Voor mijn eerste 1000 km met D5 Geartronic geeft boordcomputer gemiddeld 9,7 liter (helft autoweg, helft open weg)

Comment

• Thx! Hoe rijd je ermee? Sportief? Gemiddeld?

Oorspronkelijk geplaatst door Rudyvk Bekijk Berichten
              Voor mijn eerste 1000 km met D5 Geartronic geeft boordcomputer gemiddeld 9,7 liter (helft autoweg, helft open weg)

Comment

Thx! Hoe rijd je ermee? Sportief? Gemiddeld?
                Eerder sportief, ik laat hem als de drukte het toelaat even goed optrekken, voor je het weet zit je aan 170 km/uur. Voor zulke trajecten (aan de toegelaten max met tussendoor even de rechtervoet naar beneden duwen) zit ik aan ong 10,5 liter

Comment

• Speciaal voor de mannen (en vrouwen) met vele vragen hoe het nu in't echt allemaal werkt (ACC, Lane Dep., BLIS, DAB, iPhone aansluiting enz ..)
                  op deze druilerige zaterdagnamiddag snel een filmke gemaakt:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hey Nas, leuk filmpje met gepaste muziek, zeker de eerste minuut :-)
                    Je nieuwe XC60 (btw prachtig!) heeft de Limburgse wegen al verkent zie ik ...

Comment

• Tof filmpje Nas. Jammer dat de tekst wat te klein is.

Ik ben zot van deze wagen. Alleen vraag ik me af of al die electronica niet voor problemen zal zorgen.

Comment

• Fantatisch NAS! Ik kan al niet meer wachten... tot 25/02...

Laad je Iphone op tijdens het rijden?

Grtz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                          Speciaal voor de mannen (en vrouwen) met vele vragen hoe het nu in't echt allemaal werkt (ACC, Lane Dep., BLIS, DAB, iPhone aansluiting enz ..)
                          op deze druilerige zaterdagnamiddag snel een filmke gemaakt:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Leuk

Comment

• Leuk om ons te laten meegenieten, Nas!

Nog is welkom

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Fantatisch NAS! Ik kan al niet meer wachten... tot 25/02...

Laad je Iphone op tijdens het rijden?

Grtz,

yes laat op via die kabel ;-)

wat het lettertype betreft; zal het straks groter maken maar ge kunt de video in HQ bekijken op youtube en dan valt het mee

Comment

• zelfde filmpje maar met grotere titels
                                eveneens in HQ beschikbaar

+ YouTube Video

Comment

• te gek!
                                  heb het opnieuw bekeken, in high quality nu, en 't blijft genieten...

't geeft me zin in eentje

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik moet jullie wel vertellen,wie één van de eerste xc 60 ontvangen heeft, eens goed alles te controleren,we hebben opgemerkt dat de eerste software dat in de auto geprogrammeerd was niet alles doet werken zoals het hoord,de mijne heeft van vorige week de nieuw software en nu werkt wel alles zeer goed..gewoon even de daeler raadplegen(een gemakkelijke test is op de afstandsbediening de paniek indrukken en als de claxon niet werkt moet je gewoon naar de daeler)dit werdt door ons een 3 tal weken terug gemeld bij volvocars
                                    Last edited by ; 19/01/2009, 00:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                      zelfde filmpje maar met grotere titels
                                      eveneens in HQ beschikbaar

+ YouTube Video
                                      dank voor dit info filmpje.

vraagje demonstratie met Iphone is zonder optie interface?

kan u dan nummers zien die gebeld worden of muziektitels die gespeeld worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                                        dank voor dit info filmpje.

vraagje demonstratie met Iphone is zonder optie interface?

kan u dan nummers zien die gebeld worden of muziektitels die gespeeld worden?

Dat is het hem juist waarom ik er zo enthousiast van ben, ondanks dat hij die melding geeft, is de integratie perfect;

Alle telefoonnummers komen op het display je kan door je contacts browsen via het stuur, en al je muziek idem dito.

Comment

• In de nieuwe serie van Desperate housewives heeft Susan een rode XC60.

Last edited by ; 19/01/2009, 19:02.

Comment

Working...
                                          X