Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Dat hier vindt jij knap :

Wees een consequent man : oversized grill, allemaal plastiek...

En nog iets : koop u zo iets, en stop uw gezever hier:

De oversized grill neem je er maar bij.

Terug on-topic.
    Is dat hier een 'alleen bejubelen' topic of wat?
    Als het niet positief is shut-up.
    Ziet er toch evenwichtiger uit dan de XC60!!
    En tenslotte beslis IK nog altijd wat ik al dan niet koop!

Comment

• Het XC60 forum is voor mensen die geïnteresseerd zijn in deze Volvo. Je hebt hier een groep gepassioneerden die wekelijks hun bijdrage leveren door deze site up te daten met mooie foto's en filmpjes. Je hebt dan de trotse XC60-bezitters die hun ervaringen willen meedelen. Dan zijn er ook nog potentiële kopers die zich willen informeren over rijgedrag, uitrusting,... om zich een beter beeld te vormen wat ze mogen verwachten. Er zijn gelukkig ook nog een paar insiders die nuttige informatie verschaffen.

Helaas heb je dan mensen met teveel tijd die het voor de bovenstaande groep een beetje verpesten door berichten zonder meerwaarde te posten wat neerkomt op tijdverspilling en negatieve emoties bij de mensen die dit topic echt interessant vinden.

Kortom: kan u een meerwaarde bieden: be my guest! Otherwise, don't bother...

Dank u voor uw begrip!

P.S.: de XC60 is een schitterende wagen en het geld meer dan waard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Wat slijt er zoal aan een dashboard??
        Kom maar eens kijken,je houdt het niet voor mogelijk!!
        Objectief? My Ass!
        Volvo V70 en Volvo 460,heb je ooit al iets anders gehad??
        Grootwarenhuisbrilletje? Bij ons hebben ze daarvoor een optieker,in welk'gat' woon jij ergens?
        Jongetje, ik heb al heel wat anders gehad dan dat. En na dat alles mijn besluit genomen.
        Buiten al wat ik gehad heb, heb ik ook veel zien passeren in twee garages waar ik meer dan gemiddeld aanwezig en / of actief was.

Maar ik weet 1 ding: de auto's die me nooit in de steek lieten waren degene waar ik het meest kilometers mee gedaan heb.
        Als cijfertjes dan toch belangrijk zijn voor jou: ik deed er destijds 55 000 per jaar. Nu een dikke 40 000.
        M'n vorige Volvo had 265 000 km, veel slijt was er niet aan binnenin. Vraag dat maar aan andere forumleden hier.
        Wat ik daarvoor gehad heb kan je op 't forum terugvinden. Informeer je eerst voor je dwaze veronderstellingen als waarheid probeert naar voor te schuiven in vragende vorm.

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Oogkleppen?
        Ik ga alleen af op feiten en vaststellingen,kan jij dat zeggen??
        En vraag me maar om de minpunten van mijn Audi,ik zal ze met plezier meedelen.
        Of de minpunten van onze Vectra's of van alle andere wagens die ik heb gehad.
        Ik stel alleen vast!!!
        Waar ik niks van afweet daar hou ik ook mijn mond over en probeer iets op te steken van mensen die er wel iets vanaf weten.
        Is dat geen idéé,in plaats van direct in uw g** gebeten te zijn omdat hier kritiek word gegeven op "uw"
        automerk!!
        Leer de juiste posts quoten in al uw colere.

Heb je nu nog niet door dat je hier eerder ruzie komt stoken dan een nuttige bijdrage te leveren? Mochtje dezelfde informatie op een andere manier gebracht hebben, 't was een constructieve conversatie. Nu is het allen tegen 1. Tegen jou, mocht je het nog niet doorhebben.
        Niet omwille van de inhoud, maar de manier waarop het gebracht is.
        En hou op met persoonlijk te schelden tegen andere forumleden.

Ofwel verander je jouw stijl, ofwel blijf je hier weg.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

bedriegen die foto's nu, of staan die voorzetels zo ver achteruit?
          want echt veel plaats is er precies niet. of focus ik me teveel op de XC90 qua ruimte. Maar de XC60 is toch bedoeld als een klasse groter dan de kuga? of zie ik dit verkeerd
          want zo op het eerste zicht schat ik die nu dus in bij de quasqai en kuga qua grootte.
          wimoptiek.be op

Comment

• Ik meen me te herinneren dat de XC60 niet overdreven ruim is achteraan. Net voldoende om comfortabel te zitten.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              bedriegen die foto's nu, of staan die voorzetels zo ver achteruit?
              want echt veel plaats is er precies niet. of focus ik me teveel op de XC90 qua ruimte. Maar de XC60 is toch bedoeld als een klasse groter dan de kuga? of zie ik dit verkeerd
              want zo op het eerste zicht schat ik die nu dus in bij de quasqai en kuga qua grootte.
              Hallo,

Als ik de voorzetel goed zet voor mij en ga dan achterin zitten heb ik zeer veel beenruimte. Ik ben 1m85. Het is dus best een ruime wagen. Het onderstel van de XC60 zou naar het schijnt dat van de V70 zijn, en dat is in zijn klasse dacht ik de grootste.

Enfin, ik ga vandaag nog eens testen, ik ga hier zeer hard op letten want beenruimte achterin is van belang voor mij, ik wil een ruime gezinswagen. Een vliegdekschip is dan ook weer niet nodig, om die reden dat de XC60 wel eens in aanmerkig zou kunnen komen.

Comment

Wat slijt er zoal aan een dashboard??
                Kom maar eens kijken,je houdt het niet voor mogelijk!!
                Objectief? My Ass!
                Volvo V70 en Volvo 460,heb je ooit al iets anders gehad??
                Grootwarenhuisbrilletje? Bij ons hebben ze daarvoor een optieker,in welk'gat' woon jij ergens?
                Wat gefrustreerd zeker?

Comment

Is dat hier een 'alleen bejubelen' topic of wat?
                  Als het niet positief is shut-up.
                  Ziet er toch evenwichtiger uit dan de XC60!!
                  En tenslotte beslis IK nog altijd wat ik al dan niet koop!
                  Hallo,

Ik sluit me aan bij andere lezers: je mag best kritiek geven, je mag die voor mijn part ongezouten geven. Ik probeer dat ook te doen bij Volvo én andere wagens, bvb. Audi Q5.

Maar als je per sé Volvo gelijk wil stellen aan Ford of hun design aan dat van Aixam dan beseft iedereen dat je niet neutraal kan/wil denken of dat je wil kappen op Volvo. En dat is nu net wat te mijden is.

Dus als je gefundeerde kritiek hebt op Volvo, geef hem gerust, maar als je geloofwaardig wil overkomen kan je niet op de Audi-topics constant je kritiekloze adoratie tentoonspreiden terwijl je in je kritiek bij Volvo er op zijn zachtst gezegd over gaat. Van de 100 man zal allicht slechts een zeer laag % zo'n taxi van jwv50 verkiezen boven een XC60. Of je kan moeilijk kritiek komen leveren op oversized radiatorroosters, terwijl de wagen in jouw avatar (die van jou?) er een heeft die zo mogelijk nog groter is.

t' is mijn gedacht maar hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Wat gefrustreerd zeker?
                    Absoluut niet,maar van het ogenblik dat men me persoonlijk begint aan te vallen is het hek van de dam!
                    Eén post waarin ik mijn persoonlijke mening uit over de XC60en Volvo in het algemeen en je wordt hier naar de slachtbank gevoerd.
                    Elke echte Volvo liefhebber zal het wel met me eens zijn dat het huwelijk met Ford eerder een noodzakelijk
                    kwaad is dan een zegen.
                    En nu on-topic!
                    Hoewel de XC60 niet echt mijn dada is,is hij de meest rationele keuze in zijn segment en krijgt men meer waar voor zijn geld dan bij de concurrentie (Lees,Audi,Mercedes,BMW)

Comment

• Zal hier toch nog maar eens iets posten!
                      Als ik er nu over nadenk is het gebruik van de Volvo's(of gelijk welke wagens)niet relevant voor de gemiddelde particuliere gebruiker aangezien de slijtage bij een taxi vergelijkbaar is met pakweg 15 jaar particulier gebruik.
                      Het was hier ook niet mijn bedoeling om Volvo compleet af te breken maar had niet gedacht dat dat ene zinnetje hier zo een heisa zou veroorzaken!
                      Had misschien iets genuanceerder te werk moeten gaan maar hoef niet persoonlijk te worden aangevallen!!!
                      Stonden misschien net een paar Volvo's in panne.
                      Heb eigenlijk niet eens de kans gehad om iets positief te posten!

Comment

Wees eens consequent man : oversized grill, allemaal plastiek...
                        Het is alvast knapper dan wat je als equivalent bij Volvo kan vinden, en zeker niet oversized. En ik zou het appreciëren dat je iemand anders auto wat afbreekt, dank je !

Sportieve groeten

On topic: ik vind de XC60 een mooie wagen, al heb ik het meer voor de Q5. Mijn voorliefde voor Audi zal daar wel mee te maken hebben, net als ook jij een voorliefde voor Volvo hebt en dat ook mee je keuze bepaalt. Ik ben bv. fan van de interieurs van Audi, terwijl ik die zwevende middenconsole bij Volvo nooit echt knap gevonden heb. Ieder zijn ding natuurlijk.

Wat Volvo = Ford betreft, ze zullen natuurlijk wel dingen delen wat logisch is. Audi en VW doen dat ook. Maar wat ik niet begrijp is dat er hier tussen zitten die meer dan wss een Audi A3 bv. een Golf met 4 ringen vinden en de meerprijs niet waardig (gewoon een veredelde Golf), terwijl je dergelijke vergelijking tussen Volvo en Ford niet mag maken.

Comment

• Laten we het hier hebben over de XC60 en geen scheldpartijen aub. Gedraag u als volwassenen en een discutie en eigen mening is dan mogelijk maar geen verwijten naar elkaar toe! Dank u.
                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                          2000 Bmw 320d
                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Het is alvast knapper dan wat je als equivalent bij Volvo kan vinden, en zeker niet oversized. En ik zou het appreciëren dat je iemand anders auto wat afbreekt, dank je !
                            Ik breek hier helemaal geen A5 af.
                            Ik weerlegde alleen maar de kritiek alsof de XC60 de enige zou zijn met een oversized grill en kunststof in de front.
                            Ik vind de A5 een heel knappe verschijning.
                            Die grote grill staat hem inderdaad heel goed.

Maar je kan toch niet ontkennen dat het ook bij de A5, zoals tegenwoordig bij elke auto vanvoren een groot gedeelte van kunststof is..

Zo, en nu terug naar XC60

Comment

Ik breek hier helemaal geen A5 af.
                              Ik weerlegde alleen maar de kritiek alsof de XC60 de enige zou zijn met een oversized grill en kunststof in de front.
                              Ik vind de A5 een heel knappe verschijning.
                              Die grote grill staat hem inderdaad heel goed.

Maar je kan toch niet ontkennen dat het ook bij de A5, zoals tegenwoordig bij elke auto vanvoren een groot gedeelte van kunststof is..

Zo, en nu terug naar XC60
                              En niet enkel vooraan!
                              Motorkap en vleugels bij Volvo aluminium of is dat plastic?

Comment

En niet enkel vooraan!
                                Motorkap en vleugels bij Volvo aluminium of is dat plastic?
                                Allemaal kunststof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                  Hallo,

Als ik de voorzetel goed zet voor mij en ga dan achterin zitten heb ik zeer veel beenruimte. Ik ben 1m85. Het is dus best een ruime wagen. Het onderstel van de XC60 zou naar het schijnt dat van de V70 zijn, en dat is in zijn klasse dacht ik de grootste.

Enfin, ik ga vandaag nog eens testen, ik ga hier zeer hard op letten want beenruimte achterin is van belang voor mij, ik wil een ruime gezinswagen. Een vliegdekschip is dan ook weer niet nodig, om die reden dat de XC60 wel eens in aanmerkig zou kunnen komen.
                                  Voorzetels comfortabel instellen en met u 1m85 VEEL beenruimte hebben achterin?
                                  Heb je het wel over een XC60?
                                  Als je 1m85 bent heb je niet alleen bij een XC60, maar ook in zijn concurrenten niet veel beenruimte achterin!

Zelf heb ik een Q5 besteld en daarin is er ook niet veel beenruimte. En zelf ben ik maar 1m75

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                                    Voorzetels comfortabel instellen en met u 1m85 VEEL beenruimte hebben achterin?
                                    Heb je het wel over een XC60?
                                    Als je 1m85 bent heb je niet alleen bij een XC60, maar ook in zijn concurrenten niet veel beenruimte achterin!

Zelf heb ik een Q5 besteld en daarin is er ook niet veel beenruimte. En zelf ben ik maar 1m75
                                    Hallo,

Waarom kan ik niet geloofd worden op mijn woord? Als ik nu de test gedaan heb en ik kom tot die conclusie? Trouwens, de testwagen staat nu op mijn oprit, ik zal morgen eens wat foto's nemen, als toch niemand het wenst te geloven

De XC60 is in elk geval een grote wagen, de ruimte vooraan is echt immens, en zoals gezegd, achterin ook plaats genoeg. Ik ben bij de dealer eens in een S40 gestapt. Die is veel veel kleiner. Als de XC60 een krappe wagen is, wat is de S40 dan? Een stadswagentje?

De Q5 biedt in dezelfde test die ik gedaan heb véél minder beenruimte achterin, en bovendien ook minder comfortabele zitplaatsen, maar ook die ga ik nog eens testen
                                    Last edited by ; 07/02/2009, 21:41.

Comment

• foto's !!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                        Hallo,

Waarom kan ik niet geloofd worden op mijn woord? Als ik nu de test gedaan heb en ik kom tot die conclusie? Trouwens, de testwagen staat nu op mijn oprit, ik zal morgen eens wat foto's nemen, als toch niemand het wenst te geloven

De XC60 is in elk geval een grote wagen, de ruimte vooraan is echt immens, en zoals gezegd, achterin ook plaats genoeg. Ik ben bij de dealer eens in een S40 gestapt. Die is veel veel kleiner. Als de XC60 een krappe wagen is, wat is de S40 dan? Een stadswagentje?

De Q5 biedt in dezelfde test die ik gedaan heb véél minder beenruimte achterin, en bovendien ook minder comfortabele zitplaatsen, maar ook die ga ik nog eens testen
                                        Geloofd worden? Omdat wij deze wagens ook kunnen testen mss?
                                        M'n zus rijdt met een ML en een vriend met een X5 zelfs daar heb je niet veel beenruimte achterin!! Waarom geloof jij mij niet? En dat de XC60 achterin comfortabeler zit dan een Q5, daar ben ik het met u volledig mee eens!

Comment

• volgens mij is een glk beter

Comment

Working...
                                          X