Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      De gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.
      Inderdaad, het zijn beide zeer mooie wagens, en daarmee trekken ze meer op mekaar dan op de anderen, maar dat is allicht niet de bedoeling van jouw reactie.

De VAG-strategie is inderdaad anders: laat alle Audi's op een in de hoogte, breedte, lengte of combinatie daarvan uitgerokken A3 of Q7 trekken, en plaats om de twee jaar dezelfde koplampen op alle modellen, inclusief de LED's. Bij de ene de LED's in een krulleke en bij de andere recht, er moeten toch verschillen blijven.

Comment

De gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.
        Ja, twee druppels water...

Een identieke tweeling lijkt nog minder op elkaar dan deze twee...

Comment

• Mensen, bij voorbaat mijn excuses voor de , maar deze kon ik niet laten liggen...

Audi en Hyundai, of hoe twee wagens TOTAAL NIET op elkaar kunnen lijken...

Neen, ik ben geen Volvo-merklover... Ik krijg alleen de wubbes van de onzin die sommigen hier menen te moeten verkondigen. AAAAARgh!
          Last edited by ; 09/02/2009, 18:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quickie Bekijk Berichten
            Vorige week binnengestapt bij volvo-dealer en deze wist mij te vertellen dat ze eind feb de prijzen zullen hebben van de zuinige voorwielaangedreven versie. Deze zou vanaf mei-juni leverbaar zijn. Eigenlijk ben ik blij dat ik gewacht heb om de xc 60 te bestellen, want heb reeds 2 maand een offerte voor een 24d summum...
            De grote vraag blijft natuurlijk het kleur : wordt dit wit of zwart? Heb de witte versie gezien bij de dealer, waarbij alle zwart onderaan + volvo rooster meegespoten is in het wit - hele andere auto door dit toedoen, hoor. Deze had ook de zwarte velgen.
            Voor mezelf wordt dit een grote overstap : van cayenne naar xc 60, doch doe dit met goed gevoel gezien wij ook eigenaar zijn van een v50 (bwj 2005) en op alle vlak hierover heel tevreden zijn.
            Zal er dan ook een verschil zijn,met de hoogte om in/of uit de wagen te stappen.Als hij lager bij de grond komt te staan kan dit een ander beeld van de wagen geven.Zie vb v70 en xc70

Comment

• Hopelijk niet, ik heb dit niet nagevraagd. Anders is dit geen cross-over-uitzicht meer... . Ik denk, maar ben hier helemaal niet zeker dat de Quashquai toch ook geen verschil in ophanging vertoont ???? Of ben ik fout ?
              Als dit zou veranderen, ga ik toch voor de 4wheeldrive hoor.
              Last edited by ; 09/02/2009, 18:53.

Comment

• Restwaarde van Volvo tov Audi??

Achter een jaar of 5 geraak je uw Volvo nog aan de straatstenen niet kwijt!
                En geloof me, ik spreek uit ervaring.
                Ik spreek wel over Volvo in het algemeen, de XC60 is hopelijk voor jullie een uitzondering.

Grtz.
                Nick

Comment

• dan heb jij toch een vreemde ervaring

Ik zei het eerder al: m'n vorige V70 met 260 000 km was op twee weken verkocht, particulier. 200 EUR minder dan vraagprijs dacht ik.

Idem voor de S40, 940, 440, ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                    Restwaarde van Volvo tov Audi??

Ik spreek wel over Volvo in het algemeen, de XC60 is hopelijk voor jullie een uitzondering.

Grtz.
                    Nick
                    Een Audi van 5 jaar zal dan gemakkelijk verkocht geraken?
                    Niet iedereen is bezig met de restwaarde van zijn/haar auto.

Comment

Grtz.
                      Nick
                      dit moet ik toch tegenspreken ik heb na 6jaar en 5maand nog meer dan 45% gekregen voor mijn s60 van wat ik hem had betaald als hj nieuw was.

Comment

• Als de wagen nog in een zeer goede staat is,denk ik niet of het uitmaakt of het audi of volvo is

Comment

Grtz.
                          Nick
                          Vertel mij eens hoeveel Audi-rijders een Audi hebben gekocht met restwaarde als een van de doorslaggevende keuzefactoren...

Maar gesteld dat je gelijk hebt, dan is dat natuurlijk een heel goeie zaak voor de nieuwe Audi-eigenaars. Misschien iets minder voor de tweedehandskopers die toch een pak meer geld mogen neertellen dan voor een kwalitatief evenwaardige gebruikte wagen...

Ik zou echter vooral niet veralgemenen. 'n Kennis van mij heeft een paar jaar geleden een Volvo S40 aangeschaft, met een overnamepremie voor zijn Audi A4. Kreeg de Audi ook aan de straatstenen niet kwijt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                            Vertel mij eens hoeveel Audi-rijders een Audi hebben gekocht met restwaarde als een van de doorslaggevende keuzefactoren...
                            Als ik zo hoor is dat bij de meeste Audi rijders erg belangrijk. Ook bij eigenaars van enkele andere merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                              Inderdaad, het zijn beide zeer mooie wagens, en daarmee trekken ze meer op mekaar dan op de anderen, maar dat is allicht niet de bedoeling van jouw reactie.

De VAG-strategie is inderdaad anders: laat alle Audi's op een in de hoogte, breedte, lengte of combinatie daarvan uitgerokken A3 of Q7 trekken, en plaats om de twee jaar dezelfde koplampen op alle modellen, inclusief de LED's. Bij de ene de LED's in een krulleke en bij de andere recht, er moeten toch verschillen blijven.
                              Wat een belachelijke reacties hier. Mijn reactie was een compliment, de Ford Kuga is ook een knappe wagen. En je kan echt niet ontkennen dat ze niet op elkaar lijken, wat best logisch is aangezien ze van dezelfde familie zijn. Wat een bende wankers hier seg

Comment

Ja, twee druppels water...

Een identieke tweeling lijkt nog minder op elkaar dan deze twee...

Bedankt om mijn punt duidelijk te maken, zelf een blinde ziet de gelijkenissen. Waar trouwens NIETS mis mee is, maar ja. Bende klein kinders

Comment

Mensen, bij voorbaat mijn excuses voor de , maar deze kon ik niet laten liggen...

Audi en Hyundai, of hoe twee wagens TOTAAL NIET op elkaar kunnen lijken...

Neen, ik ben geen Volvo-merklover... Ik krijg alleen de wubbes van de onzin die sommigen hier menen te moeten verkondigen. AAAAARgh!
                                  Als er hier 1 iemand onzin uitkraamt ben jij het beste vriend, je stelt jezelf nogal aan.

Comment

Bedankt om mijn punt duidelijk te maken, zelf een blinde ziet de gelijkenissen. Waar trouwens NIETS mis mee is, maar ja. Bende klein kinders
                                    Leg mij dan eens de gelijkenissen uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Leg mij dan eens de gelijkenissen uit?
                                      Heel het lijnenspel, de foto's die gepost zijn kunnen niet duidelijker zijn. En nogmaals, dit is POSITIEF bedoeld. Voor er hier weer enkele beginnen te wenen achter hun pc.

Comment

Heel het lijnenspel, de foto's die gepost zijn kunnen niet duidelijker zijn. En nogmaals, dit is POSITIEF bedoeld. Voor er hier weer enkele beginnen te wenen achter hun pc.
                                        In heel grote lijnen dan, schouders en dergelijke, maar dan lijken er veel autos op elkaar.

Comment

• Neen, niet in hele grote lijnen. In vele lijnen. Soit, dat is mijn mening maar die hier duidelijk niet geapprecieerd wordt (niet op u bedoelt EricV). De leden in dit topic zouden beter een eigen Volvo XC60 forum opstarten en niemand anders toelaten, dan zijn ze gerust.

Comment

Working...
                                          X