De gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.
De VAG-strategie is inderdaad anders: laat alle Audi's op een in de hoogte, breedte, lengte of combinatie daarvan uitgerokken A3 of Q7 trekken, en plaats om de twee jaar dezelfde koplampen op alle modellen, inclusief de LED's. Bij de ene de LED's in een krulleke en bij de andere recht, er moeten toch verschillen blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe gelijkenissen met de Ford Kuga zijn wel treffend vind ik.
Een identieke tweeling lijkt nog minder op elkaar dan deze twee...
Comment
-
Mensen, bij voorbaat mijn excuses voor de , maar deze kon ik niet laten liggen...
Audi en Hyundai, of hoe twee wagens TOTAAL NIET op elkaar kunnen lijken...
Neen, ik ben geen Volvo-merklover... Ik krijg alleen de wubbes van de onzin die sommigen hier menen te moeten verkondigen. AAAAARgh!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quickie Bekijk BerichtenVorige week binnengestapt bij volvo-dealer en deze wist mij te vertellen dat ze eind feb de prijzen zullen hebben van de zuinige voorwielaangedreven versie. Deze zou vanaf mei-juni leverbaar zijn. Eigenlijk ben ik blij dat ik gewacht heb om de xc 60 te bestellen, want heb reeds 2 maand een offerte voor een 24d summum...
De grote vraag blijft natuurlijk het kleur : wordt dit wit of zwart? Heb de witte versie gezien bij de dealer, waarbij alle zwart onderaan + volvo rooster meegespoten is in het wit - hele andere auto door dit toedoen, hoor. Deze had ook de zwarte velgen.
Voor mezelf wordt dit een grote overstap : van cayenne naar xc 60, doch doe dit met goed gevoel gezien wij ook eigenaar zijn van een v50 (bwj 2005) en op alle vlak hierover heel tevreden zijn.
Comment
-
Hopelijk niet, ik heb dit niet nagevraagd. Anders is dit geen cross-over-uitzicht meer... . Ik denk, maar ben hier helemaal niet zeker dat de Quashquai toch ook geen verschil in ophanging vertoont ???? Of ben ik fout ?
Als dit zou veranderen, ga ik toch voor de 4wheeldrive hoor.
Comment
-
dan heb jij toch een vreemde ervaring
Ik zei het eerder al: m'n vorige V70 met 260 000 km was op twee weken verkocht, particulier. 200 EUR minder dan vraagprijs dacht ik.
Idem voor de S40, 940, 440, ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenRestwaarde van Volvo tov Audi??
Achter een jaar of 5 geraak je uw Volvo nog aan de straatstenen niet kwijt!
En geloof me, ik spreek uit ervaring.
Ik spreek wel over Volvo in het algemeen, de XC60 is hopelijk voor jullie een uitzondering.
Grtz.
Nick
Niet iedereen is bezig met de restwaarde van zijn/haar auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenRestwaarde van Volvo tov Audi??
Ik spreek wel over Volvo in het algemeen, de XC60 is hopelijk voor jullie een uitzondering.
Grtz.
Nick
Comment
-
Grtz.
Nick
Maar gesteld dat je gelijk hebt, dan is dat natuurlijk een heel goeie zaak voor de nieuwe Audi-eigenaars. Misschien iets minder voor de tweedehandskopers die toch een pak meer geld mogen neertellen dan voor een kwalitatief evenwaardige gebruikte wagen...
Ik zou echter vooral niet veralgemenen. 'n Kennis van mij heeft een paar jaar geleden een Volvo S40 aangeschaft, met een overnamepremie voor zijn Audi A4. Kreeg de Audi ook aan de straatstenen niet kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenVertel mij eens hoeveel Audi-rijders een Audi hebben gekocht met restwaarde als een van de doorslaggevende keuzefactoren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenInderdaad, het zijn beide zeer mooie wagens, en daarmee trekken ze meer op mekaar dan op de anderen, maar dat is allicht niet de bedoeling van jouw reactie.
De VAG-strategie is inderdaad anders: laat alle Audi's op een in de hoogte, breedte, lengte of combinatie daarvan uitgerokken A3 of Q7 trekken, en plaats om de twee jaar dezelfde koplampen op alle modellen, inclusief de LED's. Bij de ene de LED's in een krulleke en bij de andere recht, er moeten toch verschillen blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenJa, twee druppels water...
Een identieke tweeling lijkt nog minder op elkaar dan deze twee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenMensen, bij voorbaat mijn excuses voor de , maar deze kon ik niet laten liggen...
Audi en Hyundai, of hoe twee wagens TOTAAL NIET op elkaar kunnen lijken...
Neen, ik ben geen Volvo-merklover... Ik krijg alleen de wubbes van de onzin die sommigen hier menen te moeten verkondigen. AAAAARgh!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBedankt om mijn punt duidelijk te maken, zelf een blinde ziet de gelijkenissen. Waar trouwens NIETS mis mee is, maar ja. Bende klein kinders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenLeg mij dan eens de gelijkenissen uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeel het lijnenspel, de foto's die gepost zijn kunnen niet duidelijker zijn. En nogmaals, dit is POSITIEF bedoeld. Voor er hier weer enkele beginnen te wenen achter hun pc.
Comment
-
Neen, niet in hele grote lijnen. In vele lijnen. Soit, dat is mijn mening maar die hier duidelijk niet geapprecieerd wordt (niet op u bedoelt EricV). De leden in dit topic zouden beter een eigen Volvo XC60 forum opstarten en niemand anders toelaten, dan zijn ze gerust.
Comment
Comment