Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudyvk Bekijk BerichtenOf het nu cross-over of cross-under of SUV is, beide XC60 en XC90 hebben hun voor- en nadelen. Uiteindelijk is het jouw persoonlijke voorkeur die een rol speelt. De XC90 vind ik iets te volumlneus, mijn XC60 is al bijna aan de limiet. Estetisch vind ik de xc60 zeer geslaagd, met een ietsje min voor de achterzijde. Voor de rest is het zeer aangenaam toeven achter het stuur. Wat ik het meest betreur is het toch redelijk hoog verbruik (ik krijg hem gemiddeld niet onder de 10 liter/100 km) en de geartronic die een heropvoedingsbeurt nodig heeft. Beide zaken zijn toch eenvoudig te verhelpen met aanpassing software cfr tuners.
Wat een toeval, die volledige commentaar kon wel door mij geschreven zijn
Comment
-
De interieuropties qua zetelbekleding bij de XC60 stellen mij wat teleur, eerlijk gezegd.
In de witte bij de dealer zat het zwarte leder, wat natuurlijk uitstekend past, maar zwart heeft niet noodzakelijk mijn voorkeur, ook al afhankelijk van de koestwerkkleur.
Het enige alternatief is echter zwart gecombineerd met limegroen of dat softbeige met bruin dashboard en die twee zie ik al helemaal niet zitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenDe interieuropties qua zetelbekleding bij de XC60 stellen mij wat teleur, eerlijk gezegd.
In de witte bij de dealer zat het zwarte leder, wat natuurlijk uitstekend past, maar zwart heeft niet noodzakelijk mijn voorkeur, ook al afhankelijk van de koestwerkkleur.
Het enige alternatief is echter zwart gecombineerd met limegroen of dat softbeige met bruin dashboard en die twee zie ik al helemaal niet zitten!
Bij jouw dealer staat een witte blijkbaar.
Wat vond je daarvan ?
Comment
-
Hij stond er... Met bordje "verkocht" erop!
Persoonlijk vond ik die heel knap, had ook de antracietkleurige velgen die ik op een witte heel goed vind staan.
Nu staat er een zwarte als ik me niet vergis (ook al verkocht) met 18 duims velgen. Die heb ik vanbinnen nog niet bekeken. Maar ik heb meegereden met een zwarte met softbeige leder binnenin. Bijna gloednieuw en toch al zwarte strepen op het beige aan de drempels van het in- en uitstappen. Vandaar dat dit zeker niet mijn voorkeur heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenInderdaad een mooie reeks.
De XC60 wordt nu volop in de USA voorgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit is wel een heel knap kleur Niemand die van plan is zijn XC60 met deze kleur uit te rusten?
Alleen vrees ik dat ik die persoonlijk na een tijdje echt beu zou worden en me zou beklagen dat ik niet ietsje traditioneler had gekozen.
Ik vind dit groen eigenlijk meer iets voor kleine stadsautootjes type Ford Ka of zo...
Koetswerkkleuren zijn bij Volvo ook nooit echt 100% mijn ding. Qua grijstinten is het over het algemeen altijd bijvoorbeeld nogal magertjes. Mijn V50 is een grijze (weet al niet meer welke benaming, maar soit) en die vind ik wel mooi.
Als ik een XC60 zou overwegen te kopen, zou de keuze van koetswerkkleur toch niet evident zijn denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
Als ik een XC60 zou overwegen te kopen, zou de keuze van koetswerkkleur toch niet evident zijn denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou resoluut voor dat groen gaan. Het is knap, fleurig, exclusief en je vindt veel sneller je wagen terug Merk dat nu zelf ook, ik rijd met een blauwe (niet licht maar ook niet donker).
Maar in het echt is het mijn ding niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenOp die foto oogt dat inderdaad schitterend.
Maar in het echt is het mijn ding niet...
denk inderdaad dat het IRL wel eens anders zou kunnen uitvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenOm u een volledig kleurpalet aan te bieden en te zeggen dat ik nog twee weken moet wachten op de Saville Grey...
En nog een tof filmpken
http://www.volvoxc60.tv/#/video/ulice_san_francisco
Comment
-
Bedankt, maar da's dan in alle geval te laat. Heb savile grey genomen omdat ik dacht dat het zwart nog slechter zou zijn.
Heb een carwash abonnement dus dat moet wel lukken, alhoewel in de begeleide cd-rom van Volvo wordt aangeraden om de eerste maanden de auto manueel te reinigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenBedankt, maar da's dan in alle geval te laat. Heb savile grey genomen omdat ik dacht dat het zwart nog slechter zou zijn.
Heb een carwash abonnement dus dat moet wel lukken, alhoewel in de begeleide cd-rom van Volvo wordt aangeraden om de eerste maanden de auto manueel te reinigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenvrijdag eens gaan luisteren naar de leveringstermijnen,nu al een kleine 2,5 maanden
nu bestellen,leveren mei(wel dan modeljaar 2010,weet wel niet wat de verschillen gaan zijn tussen 2009 en 2010)weet er soms iemand iets meer over?
Leveringstermijn is zoals wat je aangeeft.
Wat de echte verschillen zijn tussen MY 2009 en MY 2010 weet ik zelf ook nog niet.
De XC60 verkoopt blijkbaar goed.
Comment
Comment