Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar denk je dat Ford de mosterd gehaald had voor zijn Kuga ? Bij diezelfde Freelander hoor.
    Ok, 't was fout van mij om te stellen dat de Kuga als donor voor de XC60 gediend heeft, want da's niet geheel waar. Maar beide wagens hebben toch uit dezelfde rekken mogen nemen, die van de Freelander (ze komen dus allemaal uit dezelfde stal, zoals ik schreef ). Tuurlijk, de XC60 beoogt een heel ander doelpubliek dan de Kuga, en vertoont technisch dan ook veel meer overeenkomsten met de Freelander dan de Kuga. Al was het maar om hun 5-cilinder er in te krijgen.
    Maar 'k heb de Kuga erbij gehaald omwille van zijn uiterlijke kenmerken om alzo het verschil tussen de XC60 en XC90 te kunnen tonen: de XC60 heeft globaal dezelfde pennentrekken als de Kuga, de XC90 totáál niet.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten

Maar 'k heb de Kuga erbij gehaald omwille van zijn uiterlijke kenmerken om alzo het verschil tussen de XC60 en XC90 te kunnen tonen: de XC60 heeft globaal dezelfde pennentrekken als de Kuga, de XC90 totáál niet.
      Tja... wat is het nu in feite? Sommigen hier kunnen een XC60 amper van een XC90 onderscheiden als ze er met hun neus niet opstaan

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
              Ik kom tot de conclusie dat enkel simpele zielen kunnen denken dat de twee wagens veel met elkaar te maken hebben.
              Je wil niet weten tot welke conclusie ik kom als ik telkens die kinderachtige commentaar van jou lees. Echt, kerel, word volwassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Dat interieur kan mij toch echt niet bekoren, en zeker niet in deze kleurencombinatie

Qua extern uiterlijk zeg ik "schitterende wagen", maar binnenin vind ik het een gemiste kans. Al is het wel typisch Volvo qua interieur, en ligt me dat sowieso niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Dat interieur kan mij toch echt niet bekoren, en zeker niet in deze kleurencombinatie

Al is het wel typisch Volvo qua interieur, en ligt me dat sowieso niet.
                  Het diep verzonken infoscherm aan de bovenkant van de boordplank met daaronder 2 langwerpige verluchtingsroosters doet me sterk aan de Audi A6 denken.

Comment

Qua extern uiterlijk zeg ik "schitterende wagen", maar binnenin vind ik het een gemiste kans. Al is het wel typisch Volvo qua interieur, en ligt me dat sowieso niet.
                    Ik vind het interieur van de XC60 niet minder dan schitterend! Enkel de kleurencombinatie die hier getoond wordt doet ook mijn ogen pijn... maar er zijn veel mooiere combinaties en die zijn echt af!

Comment

Ik vind het interieur van de XC60 niet minder dan schitterend! Enkel de kleurencombinatie die hier getoond wordt doet ook mijn ogen pijn... maar er zijn veel mooiere combinaties en die zijn echt af!
                      Bij ons kiest men die duo-kleurencombo's nauwelijks. Meestal kiest men ofwel volledig zwart, of volledig beige, maar niet wat je hier ziet.
                      Deze foto's zijn van de Amerikaanse introductie, en daar houdt men daar meer van.

Comment

• Inderdaad, wat een verschrikkelijke foto's. Na 5 minuten verveelt dat interieur al als deze kleurencombo er in het echt ook zo uit ziet.
                        Dan nog liever all black.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Het diep verzonken infoscherm aan de bovenkant van de boordplank met daaronder 2 langwerpige verluchtingsroosters doet me sterk aan de Audi A6 denken.
                          Er zijn goede elementen in, maar het totaalplaatje staat me echt niet aan. Maar dat is net zoals met kleuren, iedereen heeft zijn smaak.

Comment

Je wil niet weten tot welke conclusie ik kom als ik telkens die kinderachtige commentaar van jou lees. Echt, kerel, word volwassen.
                            Man je hebt echt wel lange tenen hé! Ga je ook lopen jammeren als ik kom zeggen dat één en één gelijk is aan twee?

Pffff... relax man dit is een forum hé, niet het leven. Je gaat niet lang leven hoor als je je zo dik maakt

Comment

• is dit fabrieksinbouw die tv-screens?

of zou het naderhand geplaatst zijn in de states?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                                is dit fabrieksinbouw die tv-screens?

of zou het naderhand geplaatst zijn in de states?
                                dat zal jij toch moeten weten......(zelf de wagens getest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                                  dat zal jij toch moeten weten......(zelf de wagens getest)
                                  Daarom juist dat ik het vraag, ik heb het bij ons nog niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Bij ons kiest men die duo-kleurencombo's nauwelijks. Meestal kiest men ofwel volledig zwart, of volledig beige, maar niet wat je hier ziet.
                                    Deze foto's zijn van de Amerikaanse introductie, en daar houdt men daar meer van.
                                    ik moet je wel vertellen dat ze in werkelijkheid mooier zijn dan op foto,in ieder geval heb ik er wel veel succes mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                                      Daarom juist dat ik het vraag, ik heb het bij ons nog niet gezien.
                                      het ziet er in iedergeval goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                                        het ziet er in iedergeval goed uit
                                        even wat gecheckt op de site van volvo US

price Rear seat entertainment system: $1710

Price shown does not include installation. Please check with your Volvo dealer for installation cost.

het word dus achteraf geinstalleerd.

Comment

Man je hebt echt wel lange tenen hé! Ga je ook lopen jammeren als ik kom zeggen dat één en één gelijk is aan twee?

Pffff... relax man dit is een forum hé, niet het leven. Je gaat niet lang leven hoor als je je zo dik maakt
                                          Ik was het al vergeten, op een forum mag je doen en laten wat je wil want het is maar een forum. Elementaire beleefdheid en dergelijke zijn helemaal niet nodig.

Comment

Working...
                                          X