Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vertrouw erop dat Volvo weldra met een oplossing voor de proppen komt.

Ons land mag dan al geen grote markt zijn, maar toch belangrijk.
    Gerelateerd aan het bevolkingsaantal is ons land voor Volvo wel belangrijk.
    Het zou toch maar al te gek zijn dat men geen XC60's meer in ons land aan de man kan brengen, daar waar de XC60 exclusief bij ons in Gent wordt gebouwd...

Comment

• de oude 2.4D (met rica) ,de biv blijft maar 1250€ en het verbruik is ook oke

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 22/02/2009, 00:30.

Comment

• zag er vandaag 3

Comment

• Volvo XC60

De eerste 3.000 km zitten erop met de D5 GT
                Enige gegevens betreffende verbruik en rij-ervaring. De laatste 800 km (trip naar Luxemburg) verbruik snelweg 8,5 l/100 km. Gemengd wegverkeer 9,6 l/100 km en stadsverkeer 10,4 lit. Zeer aangenaam om mee te rijden (vnl open weg en snelweg). Nog beter zou zijn dat de GT de mooie kracht van de D5 niet zoveel afkneep door het koppel te reduceren. De heuvels en haarspeldbochten van Luxemburg doen de GT zeker geen goed (eerst veel toeren maken en dan teveel opschakelen) Dit is volgens mij het grootste minpunt. Dit is mijn eerste automaat maar ik verkies nog altijd een goede manuele bak en misschien een semi-automaat genre DSG. Hebben de 24D rijders dezelfde ervaringen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                  de oude 2.4D (met rica) ,de biv blijft maar 1250€ en het verbruik is ook oke
                  Ben ook zeer tevreden over de 24d met rica. Verbruik staat na 4500 km op gem. 8.7 op 100. Rijd regelmatig goed door dus dat valt goed mee. De veelbesproken automaat is inderdaad niet de allersnelste op de markt maar er is zeer goed mee te rijden vind ik. Na een maandje rijden is de conclusie dat het een super fijne auto is. Heerlijk om er mee op de grote baan te cruisen en in de stad ook goed te gebruiken. Het motorgeluid is lekker en zeker niet te sterk aanwezig. Voor diegene die twijfelen over premium sound is het advies doen. Het geluid is geweldig en klinkt super strak. Ik heb voor ice white gekozen en vind het nog steeds een geweldige kleur voor de xc60. Ik weet dat wit geen kleur is maar toch!
                  Tot nu toe is het enige minpuntje de blis die af en toe de weg kwijt is. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben maar de mijne geeft dan een beperkte functie aan of hij ziet de vangrail aan als auto.

Comment

• In Frankrijk heeft iemand zijn Merac-velgen zwart laten spuiten...
                    Niet geslaagd naar mijn bescheiden mening...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      In Frankrijk heeft iemand zijn Merac-velgen zwart laten spuiten...
                      Oei nee!
                      Dan kun je al even goed met gewone wielen zonder wieldoppen rondrijden dat ziet er even "shabby" uit...

Comment

• Alsof er 4 thuiskomertjes onder zitten!

Comment

• ik reed ernet in 't donker achter een XC60. Die achterlichten zijn echt wel heel mooi in 't donker als ze branden!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                            In Frankrijk heeft iemand zijn Merac-velgen zwart laten spuiten...

dit is afschuwelijk

Comment

• Afbeelding 085 bis.JPG

Afbeelding 088bis.JPG

Afbeelding 094bis.JPG

Vrijdag geleverd. Mijn eerste reactie is gewoonweg schitterende wagen! Alles is goed, mocht ik toch enig punt van kritiek mogen geven dan vind ik de Dynaudio-installatie niet wat ik er van had verwacht. Ik dacht aan een cinema-effect, overdonderend waar de muziek van het ene oor naar het andere verhuist...

Hij is dus één week eerder geleverd dan verwacht. Niet omdat ik hemzelf bezit, maar volgens mij de mooiste wagen van dit ogenblik.

Comment

• mooi! + mooie omgeving!

Komt hij van Sterckx?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hallo!

Hoe zit het inmiddels met de levertermijnen? Die lopen naar 't schijnt serieus op? Naar 't schijnt veloopt de verkoop erg goed?

Ik heb deze site gevonden, neem aan dat het om verkoopscijfers in Nederland gaat, maar daar is de XC60 veruit de best verkopende SUV (of crossover) in vergelijking met de directe concurrentie: BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLK:

Reken eens uit : één op de 125 bestelde wagens over alle categorieën en merken heen is een Volvo XC60

GLK: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...modelserie=GLK
                                  Q5: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...&modelserie=Q5
                                  X3: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfer...&modelserie=X3

Als je goed telt verkoopt de XC60 beter dan de laatste 3 concurrenten samen

Ga een definitief bestelbonneke laten maken denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    mooi! + mooie omgeving!
                                    'k Ging juist hetzelfde zeggen
                                    freude am fahren

Comment

• C30 Start/Stop 1.6D 109 pk/240 Nm 104g CO2 3.9 l/100 km
                                      S40 Start/Stop 1.6D 109 pk/240 Nm 107g CO2 4.0 l/100 km
                                      V50 Start/Stop 1.6D 109 pk/240 Nm 107g CO2 4.0 l/100 km
                                      V70 1.6D 109 pk/240 Nm 129g CO2 4.9 l/100 km
                                      S80 1.6D 109 pk/240 Nm 129g CO2 4.9 l/100 km
                                      XC60 2.4D FWD 175 pk/420 Nm 159g CO2 6.0 l/100 km
                                      XC70 2.4D FWD 175 pk/420 Nm 159g CO2 6.0 l/100 km

Comment

• via garage volgende vernomen motorisatie + prijzen :

2.4 D 175 pk FWD enkel man. 35.700 (Volvo zou tussenkomen in BIV)

2.4 D AWD 163 pk enkel automaat 38.880 - zegt voor België - zou aangepast motor zijn met 420 Nm (probeer hier nog meer info over te krijgen)

D5 AWD 205 pk man. 37.900 - meerprijs automaat 2180

elektrische achterklep is terug beschikbaar

levering juni

Comment

• Inderdaad, komt van bij Sterckx

Als ik de nieuwe motoren zie heb ik misschien wat vroeg besteld.

Comment

Working...
                                          X