Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• eind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?
      Heeft er tevens iemand ervaring met een handgeschakelde reca ? verbruik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
        eind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?

Ik heb de brief/box van Volvo zo'n vier weken gekregen voor de levering van mijn wagen. Dit kan volgens mij wel kloppen, want in die week heb ik op de laatste dag nog een aanpassing kunnen doorvoeren; dan zou ie in productie gaan. Verbruik van een vriend zonder rica 8,5 handgeschakeld (gemiddeld). Heden met mijn automaat na 1000 km 10 l. (zonder rica). Wachten duurt lang, niet?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
            eind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?
            heb ik al vermeld...9,3l gemiddeld (163pk+rica225) handgeschakeld

Comment

• Rdtrans, dan moet je volgens mij wel een sportief rijder zijn. Is 9l niet haalbaar met gemiddelde rijstijl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichten
                Ik heb de brief/box van Volvo zo'n vier weken gekregen voor de levering van mijn wagen. Dit kan volgens mij wel kloppen, want in die week heb ik op de laatste dag nog een aanpassing kunnen doorvoeren; dan zou ie in productie gaan. Verbruik van een vriend zonder rica 8,5 handgeschakeld (gemiddeld). Heden met mijn automaat na 1000 km 10 l. (zonder rica). Wachten duurt lang, niet?
                ik heb al een xc 60 van in 2008,en ik kan u melden dat dit niet klopt ,ik neem het gemiddeld over stad en snelwegen en heb nog altijd een verbruik na 4000km van gemiddeld 9,3l

Comment

• Kan iemand mij zijn ervaringen meedelen met het Premium sound systeem?

Ik vind dat ik alleen de muziek van voor uit goed hoor, het achtergeluid blijft wat achterwege. Ik mis dus iets om te zeggen dat het geluid perfect is.

Ik heb zelf de instellingen aangepast naar achterste rij toe, maar het resultaat blijft hetzelfde...

1000 euro extra zonder de subwoofer vind ik dan ook overdreven

Comment

Rdtrans, dan moet je volgens mij wel een sportief rijder zijn. Is 9l niet haalbaar met gemiddelde rijstijl?
                    zowel ikzelf als mijn vrouw rijden met de wagen we rijden wel normaal en houden ons aan de opgegeven snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                      ik heb al een xc 60 van in 2008,en ik kan u melden dat dit niet klopt ,ik neem het gemiddeld over stad en snelwegen en heb nog altijd een verbruik na 4000km van gemiddeld 9,3l
                      Dan zal ik mijn hoop op 9l maar opbergen. In de nieuwe reeks motoren (Drive-model) is 9l zelf uit den boze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                        zowel ikzelf als mijn vrouw rijden met de wagen we rijden wel normaal en houden ons aan de opgegeven snelheid.
                        Is de rica zijn meerprijs waard? Wat heeft dit gekost, of kan dit niet meegedeeld worden?

Comment

Is de rica zijn meerprijs waard? Wat heeft dit gekost, of kan dit niet meegedeeld worden?
                          deze heb ik er gratis bijgekegen (waarde 800€+btw)...en hij is het zeker waard

Comment

• Begrepen...ik zal het maar zo houden. Moet ook eens content kunnen zijn met wat je hebt... Alvast bedankt!

Comment

Dan zal ik mijn hoop op 9l maar opbergen. In de nieuwe reeks motoren (Drive-model) is 9l zelf uit den boze.
                              De mijne zal volgens Volvo maar 6 liter gaan gebruiken.

Comment

• Dit nieuwe stuur (hier een foto uit het MY2010 S80 interieur) zal vanaf MY2010 ook te zien zijn op alle Momentum- en Summum- uitvoeringen van de XC60

Last edited by ; 26/02/2009, 10:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Dit nieuwe stuur (hier een foto uit het MY2010 S80 interieur) zal vanaf MY2010 ook te zien zijn op alle Momentum- en Summum- uitvoeringen van de XC60

Haha, ik ga tekenen voor een MY2010, dit stuurtje is alvast een mooie plus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    ik reed ernet in 't donker achter een XC60. Die achterlichten zijn echt wel heel mooi in 't donker als ze branden!
                                    Ja, 'k heb 'm gisteren ook gezien donker! Wat een prachtige wagen in dit toch? !!!! De mooiste SUV van het moment vind ik!
                                    freude am fahren

Comment

• is het de moeite om all seasons banden te monteren ipv afwisselend zomer- en winterbanden aangezien een typeaanduiding m+s in Duitsland voldoet aan de reglementering bij winterse toestanden. Iemand ervaring met bepaalde banden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        De mijne zal volgens Volvo maar 6 liter gaan gebruiken.
                                        Dat "volgens Volvo" moeten we wel met een korreltje zout nemen, maar hij zal volgens mij wel een pak minder verbruiken dan mijn 10l.

Comment

Dat "volgens Volvo" moeten we wel met een korreltje zout nemen, maar hij zal volgens mij wel een pak minder verbruiken dan mijn 10l.
                                          Mijn huidige Volvo verbruikt volgens het boekje 5,7 liter/100km.
                                          En in werkeijkheid ook.
                                          Dus, ik heb hoop dat het met de XC60 ook zo zal zijn...

Comment

Working...
                                          X