Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog geen nieuwe prijzen bekend ?

kan jwv50 meer info geven ?

mooie korting gekregen ?

Comment

• Eergisteren gezien aan de carwash, dus blonk ook nog mooi. Een zwart. Wat een knap ding. Niks voor mij persoonlijk misschien, maar veel mooier dan ik had verwacht. Best wel dik, enkel miste ik een dikke velg eronder.
      Gelijk die dubbelspaaks enkele posts terug.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
        nog geen nieuwe prijzen bekend ?

mooie korting gekregen ?
        nieuwe prijzen heb ik reeds op forum geplaatst (blz 56 )

gangbare korting bij aankoop is 7% enkel op basis niet op opties (nog te onderhandelen)
        korting fleet is 9%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
          nieuwe prijzen heb ik reeds op forum geplaatst (blz 56 )

gangbare korting bij aankoop is 7% enkel op basis niet op opties (nog te onderhandelen)
          korting fleet is 9%
          Klopt perfect

Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
          via garage volgende vernomen motorisatie + prijzen :

2.4 D 175 pk FWD enkel man. 35.700 (Volvo zou tussenkomen in BIV)

2.4 D AWD 163 pk enkel automaat 38.880 - zegt voor België - zou aangepast motor zijn met 420 Nm (probeer hier nog meer info over te krijgen)

D5 AWD 205 pk man. 37.900 - meerprijs automaat 2180

elektrische achterklep is terug beschikbaar

levering juni
          Inderdaad, 2.4D AWD is exact even duur als MY09, evenals T5. Volvo komt tussen in de B.I.V. van de 175pk voor 1239 euro (verschil tussen BIV van deze en de 163pk)

Er is nu ook een motion pack à la V70 beschikbaar aan 2800euro. Fleet krijgt hierop nog 1000 euro korting.

De elektrische achterklep is verkrijgbaar aan 375euro, en zit terug in het Summum en momentum pack. De prijs van deze pakketten gaat terug naar de lanceringsprijs zijnde 2550 en 4650 euro (beiden +260 euro).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thorgal Bekijk Berichten
            Klopt perfect

Inderdaad, 2.4D AWD is exact even duur als MY09, evenals T5. Volvo komt tussen in de B.I.V. van de 175pk voor 1239 euro (verschil tussen BIV van deze en de 163pk)

Er is nu ook een motion pack à la V70 beschikbaar aan 2800euro. Fleet krijgt hierop nog 1000 euro korting.

De elektrische achterklep is verkrijgbaar aan 375euro, en zit terug in het Summum en momentum pack. De prijs van deze pakketten gaat terug naar de lanceringsprijs zijnde 2550 en 4650 euro (beiden +260 euro).
            dank voor prachtige uitleg ! Onze lokale dealer wist zogezegd nog van niets ivm. FWD :-(
            kun je detail geven van inhoud motion pack ? is metaalkleur hierin inbegrepen...?
            in de cataloog spreekt met van een opbergvak bovenaan de middenconsole als er geen RTI genomen wordt. Heb vorige week mogen proefrijden met XC60 (zalig...), zat geen RTI in en bovenop dashboard stond klein scherm met info over temp. / radio / ... Weet iemand hier meer over ?

Comment

nog geen nieuwe prijzen bekend ?

mooie korting gekregen ?
              De gehele uitleg is hierboven al gegeven.
              Er is ook nog een extra salonkorting die, dacht ik, tot vandaag (einde februari) loopt.
              Diegenen die nog extra willen profiteren : vandaag bestellen !
              Je krijgt modeljaar 2010 met nieuwe motoren voor een heel aantrekkelijke prijs.

Exterieur verandert niet (zelfde kleuren, zelfde velgen).
              Het interieur wijzigt ook niet, behalve het stuur dat in de Summumversie en in de Momentumversie verandert.
              Je kan dat stuur dat nu in de vernieuwde S80 gelanceerd is hier zien.
              Last edited by ; 28/02/2009, 11:25.

Comment

• Het schermpje bovenop dashboard zit er standaard, Gilbert. Als je geen RTI installeert, verkrijg je op die plaats een klein opbergvakje waar je bv. je gsm kan plaatsen
                Last edited by ; 28/02/2009, 11:26.

Comment

• twijfel slaat toe... FWD of AWD ? Rijd 'slechts' 15.000/jaar, zeker geen offroad
                  is RTI de moeite vs. goedkope TOMTOM, die toch beter werkt... ?
                  Weet iemand goede dealer (service...) in West Vlaanderen ?
                  graag advies.

Comment

dank voor prachtige uitleg ! Onze lokale dealer wist zogezegd nog van niets ivm. FWD :-(
                    kun je detail geven van inhoud motion pack ? is metaalkleur hierin inbegrepen...?
                    RTI, Bluetooth en metallickleur zitten in het Motion-Pack

Comment

twijfel slaat toe... FWD of AWD ? Rijd 'slechts' 15.000/jaar, zeker geen offroad
                      graag advies.
                      Onder normale rijomstandigheden op normale wegen bij normaal weer (dus bijna altijd) rijdt de 4WD met 95% op de voorwielen en 5% op de achterwielen.
                      Zoveel verschil is er dan ook niet bij die omstandigheden met 100% op de voorwielen.
                      Als je regelmatig off-road zou gaan, of in de winter naar de skigebieden trekt , of in de Ardennen woont..., dan is 4WD wel de betere keuze.
                      Niet vergeten dat de FWD maar 6 liter/100 km verbruikt en slechts 159 gram CO2-uitstoot...

Comment

• RTI+achteruitrijcamera is prachtfunctie. tomtom, garmin, e.d. hebben iets meer functies (flitspalen...), hangt allemaal af van eigen prioriteiten. RTI is duur maar ingebouwd, dit tegenover losstaande, hangende GPS-systemen.
                        Maar als je het systeem niet veel gebruikt, ben je misschien wel beter af met een los gps-toestel

Comment

twijfel slaat toe... FWD of AWD ? Rijd 'slechts' 15.000/jaar, zeker geen offroad
                          graag advies.
                          Hallo,

Wat is goedkoper en wat is beter werken?

In het mobility pack zit ook bluetooth voor telefoon, en een betere audio-installatie die zeker het extra waard is. Met RTI heb je ook direct contact met de sattelieten wat je met een standalone systeem niet altijd hebt. Ook kan men een ingebouwd systeem niet uit je wagen stelen en volgens mij zal ook de wederverkoopwaarde hoger liggen als er een GPS ingebouwd zit. Tenslotte staat het gewoon beter zo'n toch wel prijzige wagen te hebben met ingebouwd systeem dan een los bakje op het dashboard.

Wij hebben hier ook over nagedacht, maar niet lang De test die we gedaan hebben omvatte ook een uitgebreide test van de GPS en ik moet zeggen dat het systeem volledig aan de vereisten beantwoordt. Ik heb zelf een TomTom (in m'n PDA zitten) en dat systeem werkt ook goed maar om dat nu beter te noemen?

Comment

• ik was in het begin ook geen voorstander van een dure rti, maar omdat ik recent een nieuwe tomtom had aangeschaft, maar nadat enkele ruiten van mijn collega's werden ingeslagen op de parking tengevolge van een ring op de voorruit heb ik toch maar besloten voor een standaard ingebouwd systeem te opteren. Ik heb het niet aangedurfd om voor de oplossing van garmin blz 40 te kiezen. Ik ben nogal perfectionistisch aangelegd slechte ervaringen met vorige auto's met systemen en/of accesoires die achteraf worden ingebouwd spelen wellicht ook een rol

Comment

• En ingebouwde systemen zijn ook handiger in tunnels

Comment

• werkt RTI ook met straat en huisnr zoals bvb. tomtom
                                of is het zoals andere merken dat niet echt correct is qua huisnrs. ed.

Comment

werkt RTI ook met straat en huisnr zoals bvb. tomtom
                                  of is het zoals andere merken dat niet echt correct is qua huisnrs. ed.
                                  Hallo,

Inderdaad, werkt ook met huisnummers. In onze test zeer goed trouwens. "De eindbestemming bevindt zich op 200m aan de linkerkant van de weg"

Comment

• hoe zit het nu met die nieuwe motoren? onze daeler zij dat de 164 pk gewoon bleef bestaan dus heb ik het zo maar gelaten. maar nu lees ik dat er wel wat verschillen zijn. en als de daeler tussen komt voor de biv is het misschien wel interesant om toch nog te veranderen.

Comment

• we hebben 2 weken geleden de xc60 2.4 164pk summun besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                                        hoe zit het nu met die nieuwe motoren? onze daeler zij dat de 164 pk gewoon bleef bestaan dus heb ik het zo maar gelaten. maar nu lees ik dat er wel wat verschillen zijn. en als de daeler tussen komt voor de biv is het misschien wel interesant om toch nog te veranderen.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                                        we hebben 2 weken geleden de xc60 2.4 164pk summun besteld
                                        De oude motoren zijn gewijzigd.

In 4x4 versie bestaat nu een 163pk versie, enkel met automaat, en een 205pk, manueel of automaat.

In 2x4 versie bestaat enkel (voorlopig toch) een 175pk versie (zowel manueel als automaat). Het is enkel voor deze dat volvo tussenkomt in de BIV.

Alle drie zijn het nieuwe motoren, met 420nm koppel. De 163pk 4x4 is, zo heb ik het toch begrepen, speciaal voor onze markt "gecreëerd". Hiervan zou later nog een manuele versie volgen.

Comment

graag advies.
                                          Ik kan je blindelings Automobilia in Zarren aanraden. Doe de groeten van Nik uit Torhout, dat zal hen plezierig stemmen , Ik heb er zelf al 6 Volvo's in onderhoud gehad en de laatste 4 daar gekocht, en ook al is Roeselare of Brugge dichter / gemakkelijker bereikbaar, ik blijf naar Zarren gaan.
                                          Heb al iemand anders ook aangeraden daar en die zijn tot op vandaag (een jaar of drie reeds) ook zeer tevreden.
                                          Onberispelijke service!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X