Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Recon: onze 5 firmawagens komen van bij hen. Maar er scheelt nooit iets aan, dus geen ervaring
    Degrande is nog maar net (enkele maanden) overgenomen door Automobilia, vroeger raadde ik iedereen De Grande af, nu wacht ik af. Speel op zeker en kies voor Recon

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik vond deze XC60 op een zoekertjessite.
      Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!

Eentje van 2007, ik wist niet dat die bestond.
      Let op de invulling van het centrale deel : dat is zwarte kunststof...
      Zou dat een soort preproductiemodel geweest zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Ik vond deze XC60 op een zoekertjessite.
        Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!

Eentje van 2007, ik wist niet dat die bestond.
        Let op de invulling van het centrale deel : dat is zwarte kunststof...
        Zou dat een soort preproductiemodel geweest zijn ?
        De XC60 is pas vanaf eind 2008 op de markt gekomen. Wel raar dat ze spreken over 2007.
        Ik denk niet dat Volvo graag hun preproduktiemodellen verkoopt want daar scheelt meestal nog wel wat aan. Die worden meestal aan de Volvo managers gegeven om kilometers mee te maken en feedback te ontvangen.
        Is dat zwarte kunststof niet de standaard versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
          Is dat zwarte kunststof niet de standaard versie?
          Neen, want dat is aluminium.

Comment

• nepadvertentie toch? full option en 't is de meest kale xc60 die ik ooit zag.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              nepadvertentie toch? full option en 't is de meest kale xc60 die ik ooit zag.
              Er klopt vanalles niet aan die auto.
              De openingen van de mistlichten zijn gedicht.
              De middenconsole met de zwarte inleg.
              De prijs, het aantal kms...

Vreemd.
              Last edited by ; 01/03/2009, 20:23.

Comment

• Is gewoon de basic versie zoals bvb in Nederland denk ik. In België starten we al vanaf Kinetic he

Standaard middenconsole is daar "Charcoal inleg center console" en mistlampen ontbreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thorgal Bekijk Berichten
                  Is gewoon de basic versie zoals bvb in Nederland denk ik. In België starten we al vanaf Kinetic he

Standaard middenconsole is daar "Charcoal inleg center console" en mistlampen ontbreken.
                  Klopt !
                  Alles behave een full-option dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
                    RDtrans, heb je tomtom door dealer laten inbouwen ?

iemand ervaring met Degrande in Brugge of Recon Oostende ?
                    neen,heb ik zelf gedaan,via handschoenkastje en spanning van het lichtje(dit schakeld zich zelf uit na enkele tijd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      Klopt !
                      Alles behave een full-option dus...
                      het kan zelfs geen testwagen zijn ook ,deze werden maar getest in het voorjaar van 2008

Comment

• Drive op het salon van Geneve.

Comment

• Flinke zet van Volvo met hun Drive modellen !

Topresultaten qua CO2 heb ik de indruk !

159gr. voor een SUV is zeker niet slecht te noemen...

Enkel de FWD op de XC70 vind ik maar een flauwe zet...

Comment

• Qua design is Volvo heel goed bezig de laatste jaren in mijn ogen.

De XC60 vind ik super maar de 2.4d houd me tegen... hopelijk komt er snel een 2.0d zoals in de V70 en de S80 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                              Qua design is Volvo heel goed bezig de laatste jaren in mijn ogen.

De XC60 vind ik super maar de 2.4d houd me tegen... hopelijk komt er snel een 2.0d zoals in de V70 en de S80 !
                              Helaas, die is vooralsnog niet gepland.

Comment

• onze is besteld en het blijft de 2.4 met 163 pk. dat is met de biv het beste en ze kunnen die naadien ook meer dan 200 pk geven.

Comment

• Aangezien jullie Belgen vaak goed zijn ingelicht over nieuwtjes en voorspellingen... Is er al een data bekend van plaatsing van een zuinige motor voor de XC60?? Men spreekt over GTDI motoren en dan over een 1.6 met ca. 200 pk en over een 2.0 met ca. 245 PK. (benzine) Uiteraard superzuinig en een compleet nieuwe motor met dubbele koppeling. De dealers in Nederland weten zoals gewoonlijk helemaal niets over de levering.
                                  Misschien hebben jullie wat gehoord wanneer deze motoren geleverd kunnen worden... bvd.

Gr. Thomas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
                                    Aangezien jullie Belgen vaak goed zijn ingelicht over nieuwtjes en voorspellingen... Is er al een data bekend van plaatsing van een zuinige motor voor de XC60?? Men spreekt over GTDI motoren en dan over een 1.6 met ca. 200 pk en over een 2.0 met ca. 245 PK. (benzine) Uiteraard superzuinig en een compleet nieuwe motor met dubbele koppeling. De dealers in Nederland weten zoals gewoonlijk helemaal niets over de levering.
                                    Misschien hebben jullie wat gehoord wanneer deze motoren geleverd kunnen worden... bvd.

Gr. Thomas

deze motoren zijn wel voorzien voor de nieuwe S60 die volgend jaar in produktie gaat,maar ik denk niet dat deze motoren de eerst komende tijd verwacht moeten worden in de XC60(de 5 cil.diesels zijn nog maar juist aangepast)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                                      onze is besteld en het blijft de 2.4 met 163 pk. dat is met de biv het beste en ze kunnen die naadien ook meer dan 200 pk geven.
                                      proficiat met bestelling, is dit modeljaar 2010?

weet u dealer meer over de nieuwe 2.4 D 163 pk?

Comment

• welk modeljaar het is weet ik niet ik zou niet weten waar ik dat al op kan zien.
                                        en die 163 pk is gewoon de moter die er al was het is de nieuwe motor die 175 pk heeft.
                                        maar dat is hier niet interesant. dan betaal je meer als 1000 euro meer biv.

Comment

• Hoe zit het met de 4-wielaandrijving van de xc60?
                                          Werkt men nog steeds met het 'Haldex'-systeem met 90/10 verdeling of ...?

Buiten de snoet, lijkt de xc60 mij een knappe verschijning.

Comment

Working...
                                          X