Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
    welk modeljaar het is weet ik niet ik zou niet weten waar ik dat al op kan zien.
    en die 163 pk is gewoon de moter die er al was het is de nieuwe motor die 175 pk heeft.
    maar dat is hier niet interesant. dan betaal je meer als 1000 euro meer biv.
    Klopt niet.
    Volvocars betaalt het teveel aan BIV terug voor de 175Pk 2.4D Drive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
      deze motoren zijn wel voorzien voor de nieuwe S60 die volgend jaar in produktie gaat,maar ik denk niet dat deze motoren de eerst komende tijd verwacht moeten worden in de XC60(de 5 cil.diesels zijn nog maar juist aangepast)
      Okee. Helaas was dat ook al mijn vermoeden. Dat wordt wachten dus
      Alhoewel ik vind, dat volvo op het gebied van zuinige benzine motoren volledig de plank misslaat. Audi en BMW hebben hier toch echt beter op ingespeeld..

Comment

• Als een verbruik van 6l al teveel is voor zo'n wagen, tja 't volgende is de fiets natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
          Okee. Helaas was dat ook al mijn vermoeden. Dat wordt wachten dus
          Alhoewel ik vind, dat volvo op het gebied van zuinige benzine motoren volledig de plank misslaat. Audi en BMW hebben hier toch echt beter op ingespeeld..
          Zuinige wagens creëert men voornamelijk via dieselmotoren.
          Zuinige benzinemotoren komen enkel voor in combinatie met hybride technologie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quickie Bekijk Berichten
            Als een verbruik van 6l al teveel is voor zo'n wagen, tja 't volgende is de fiets natuurlijk.
            Ik bedoelde de benzine motor In dit geval de t6, die zijn naam eer aan doet met een brandstofverbruik van 1 liter op 6 kilometer.

Comment

• Nieuwe Belgische prijslijst XC60
              2 maart 2009

Alle specificaties over het nieuwe modeljaar 2010.
              - Nieuwe motoren en hun specificaties
              - Nieuw stuur met metaalinleg
              - Nieuwe 19" velgen Erakir 8 x 19"
              - Motion Pack
              - etc...
              Last edited by ; 04/03/2009, 23:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Ik vond deze XC60 op een zoekertjessite.
                Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!

Eentje van 2007, ik wist niet dat die bestond.
                Let op de invulling van het centrale deel : dat is zwarte kunststof...
                Zou dat een soort preproductiemodel geweest zijn ?

wow! Crisis line!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                  Er is nog een verschil: de D5 heeft twee turbo's en de 2.4D maar één.

De oude D5 was technisch identiek aan de oude 2.4D, dit is niet langer het geval...
                  De 2.4D AWD heeft dus wel degelijk de twinturbo.
                  Dat bewijst dat hij weer de dichtgeknepen versie is van de nieuwe D5-motor.

zie:

Nieuwe Belgische prijslijst XC60

Comment

• bestaat mobility pack niet meer ?

Heeft iemand de high performance audio ? Opleg van 600 eur waard ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
                      bestaat mobility pack niet meer ?

Dat bestaat inderdaad niet meer.
                      Is High Performance een opleg van €600 waard ? Dat is voor iedereen anders denk ik. Ik vind het wel de moeite.

Comment

De 2.4D AWD heeft dus wel degelijk de twinturbo.
                        Dat bewijst dat hij weer de dichtgeknepen versie is van de nieuwe D5-motor.

zie:

Nieuwe Belgische prijslijst XC60

Dat heb ik nu iderdaad ook vernomen, en dat is geweldig goed nieuws.

Comment

• heb tijd tot oktober vooraleer we nieuwe wagen 'nodig' hebben.
                          wat denken jullie, komen er nog promo's in die tussenperiode, bvb. gratis pack(s) of zo...?
                          heb daar geen ervaring mee bij Volvo.

Comment

• Ik heb de Premium Sound, en denk dan dat je op z'n minst een High Perfomance nodig hebt. Als je graag geniet van wat muziek vind ik zelf de Premium Sound een vereiste.

Als je het mij vraagt minstens de High Perfomance waar ik ook al over hoor stoeffen, de meerprijs van 1000 euro voor de Premium Sound vind ik teveel voor wat het is.

Succes ermee!

Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
                            bestaat mobility pack niet meer ?

Comment

heb tijd tot oktober vooraleer we nieuwe wagen 'nodig' hebben.
                              wat denken jullie, komen er nog promo's in die tussenperiode, bvb. gratis pack(s) of zo...?
                              heb daar geen ervaring mee bij Volvo.
                              Er valt altijd wel "iets" te rapen.
                              Gratis packs nooit, wel korting op packs.
                              Als je wacht tot op oktober dan zit je in de periode dat ze elk jaar zeker een actie houden.

Comment

• Comment

Er valt altijd wel "iets" te rapen.
                                  Gratis packs nooit, wel korting op packs.
                                  Als je wacht tot op oktober dan zit je in de periode dat ze elk jaar zeker een actie houden.
                                  wat zou je bvb. verwachten ? met opendeur garage of zo... of promo's vanuit Volvo ?
                                  zijn er nu speciale acties ?

Comment

wat zou je bvb. verwachten ? met opendeur garage of zo... of promo's vanuit Volvo ?
                                    zijn er nu speciale acties ?
                                    Inderdaad , opendeurdagen... Die weekends worden aangekondigd in de media en op www.volvocars.be.
                                    De saloncondities zijn net voorbij.
                                    Maar vergeet niet, hoe meer korting je krijgt via een actie, hoe minder gewone korting je dan krijgt.
                                    Loop eens langs bij de dealer om te vragen welke de acties van het moment zijn...

Comment

Inderdaad , opendeurdagen... Die weekends worden aangekondigd in de media en op www.volvocars.be.
                                      De saloncondities zijn net voorbij.
                                      Maar vergeet niet, hoe meer korting je krijgt via een actie, hoe minder gewone korting je dan krijgt.
                                      Loop eens langs bij de dealer om te vragen welke de acties van het moment zijn...
                                      wagen wordt op bedrijf gekocht, in huidige offerte is er 7% fleetkorting.
                                      stel dat ze een actie doen op bvb. summum pack (zoals vorig jaar), wordt de fleetkorting dan ook aangepast ?

Comment

wagen wordt op bedrijf gekocht, in huidige offerte is er 7% fleetkorting.
                                        stel dat ze een actie doen op bvb. summum pack (zoals vorig jaar), wordt de fleetkorting dan ook aangepast ?
                                        volgens mij kunnen dealers 9% fleetkorting geven (ze krijgen 2% extra van Volvo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                                          volgens mij kunnen dealers 9% fleetkorting geven (ze krijgen 2% extra van Volvo)
                                          dealer zei dat grote fleet (9%) pas vanaf 10 wagens is, hebben er niet zoveel :-(

Comment

Working...
                                          X