Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
    wagen wordt op bedrijf gekocht, in huidige offerte is er 7% fleetkorting.
    stel dat ze een actie doen op bvb. summum pack (zoals vorig jaar), wordt de fleetkorting dan ook aangepast ?
    ja, dan krijg je minder korting,op het einde van de offerte kom het allemaal op het zelfde neer.ofwel een pack gratis of een flinke korting.....

Comment

• -----

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        20% korting lijk me wel zeer veel ik ben namelijk vaste onderaanemer van volvo gent en van zo'n korting heb ik nog nooit gehoord wel weet ik dat je de wagen moet bestellen in een volvo garage en dat je extra korting krijgt maar 20%?????
        (morgen staat er bij mij terug een vrachtwgen geladen met onderdelen om te leveren bij plastal(waar ze de bumpers maken voor de c30en xc60))
        "plastal is een nevenbedrijf van volvo in de skaldenstraat in gent"
        Plastal is failliet.

Gent - De faillissementsaanvraag door de Zweedse autotoeleverancier Plastal heeft voorlopig geen gevolgen voor de Gentse vestiging van Plastal, die bumpers aanlevert aan de Volvofabriek in Gent. "We zijn een lokale legale entiteit en kunnen in principe op eigen benen verder", zo zei Gert Robert, de gedelegeerd bestuurder van Plastal in Gent. Er werken 220 mensen.

De Zweedse autotoeleverancier Plastal heeft vrijdag aangekondigd het faillissement aan te vragen. Het bedrijf telt 6.000 werknemers, voornamelijk in Europa, en heeft onder meer een vestiging in Gent. Plastal is voor meer dan 90 procent in handen van het investeringsfonds Nordic Capital.
        Het bedrijf zegt alles gedaan te hebben om een faillissement te ontwijken, maar een faillissementsaanvraag werd donderdag onvermijdelijk. "Het moederbedrijf is insolvabel en moet daarom het faillissement aanvragen", aldus CEO Roar Isaksen.
        De directie van de holding voegt toe dat het gaat om een "geïntegreerde groep van bedrijven". "Ik ben van mening dat andere legale entiteiten onvermijdelijk het faillissement zullen moeten aanvragen. Maar dat is een beslissing die per land genomen moet worden", zegt de CEO nog.
        Plastal is een van de belangrijke leveranciers van plastieken onderdelen voor de Europese automobielsector. Het bedrijf levert onder meer aan Ford, Volvo, Daimler (Mercedes), Audi, Volkswagen en BMW. In het vierde kwart liep de omzet fors al terug en in januari en februari werd nog eens een daling met 40 procent vastgesteld.
        Het bedrijf was in 2008 goed voor een omzet van ongeveer 1,3 miljard euro. Het telt 28 fabrieken en vier onderzoekscentra in Europa en twee fabrieken in China. Behalve in Zweden is het bedrijf voornamelijk actief in Duitsland, Italië en Spanje, en heeft dus ook een vestiging in Gent.

Comment

• nu we hier toch over bumpers bezig zijn zit ik met een vraagje
          wat is de grondlaag van die bumpers?heeft een witte XC 60 een witte grondlaag en bv. een dondergrijze of zwarte een zwarte grondlaag?of is dat allemaal hetzelfde?
          momenteel rij ik met een donkere ford mondeo en daar zitten bumpers op met een witte grondlaag(dus als er een steentje tegen vliegt heb ik een WIT plekje,mocht het en donkere grondlaag geweest zijn zag je bijna niets)

Comment

20% korting lijk me wel zeer veel ik ben namelijk vaste onderaanemer van volvo gent en van zo'n korting heb ik nog nooit gehoord wel weet ik dat je de wagen moet bestellen in een volvo garage en dat je extra korting krijgt maar 20%?????
            (morgen staat er bij mij terug een vrachtwgen geladen met onderdelen om te leveren bij plastal(waar ze de bumpers maken voor de c30en xc60))
            "plastal is een nevenbedrijf van volvo in de skaldenstraat in gent"
            Maat van mijn pa werkt bij Volvo, heeft zelf al eens 30% gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Plastal is failliet.
              nu snap ik het waarom ik de laatste tijd geen ritten meer kreeg naar volvo,ik dacht eerst dat het met het forum te maken had.De laaste keer dat ik bij plastal was is al van ergens half weg Februari 2009 en dan was het maar 3/4 lading voor volvo en 1/4 voor ford genk
              Last edited by ; 06/03/2009, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                nu we hier toch over bumpers bezig zijn zit ik met een vraagje
                wat is de grondlaag van die bumpers?heeft een witte XC 60 een witte grondlaag en bv. een dondergrijze of zwarte een zwarte grondlaag?of is dat allemaal hetzelfde?
                momenteel rij ik met een donkere ford mondeo en daar zitten bumpers op met een witte grondlaag(dus als er een steentje tegen vliegt heb ik een WIT plekje,mocht het en donkere grondlaag geweest zijn zag je bijna niets)
                bij plastal werden de bumpers onder strenge toezicht nagekeken naar de kwaliteit,dikte, enz... voor ze naar de fabriek werden gebracht

Comment

nu snap ik het waarom ik de laatste tijd geen ritten meer kreeg naar volvo,ik dacht eerst dat het met het forum te maken had.De laaste keer dat ik bij plastal was is al van ergens half weg Februari 2009 en dan was het maar 3/4 lading voor volvo en 1/4 voor ford genk
                  Ook de firma die de Merac-velgen fabriceerde is failliet.
                  Welke oplossing men daaraan gaat geven is nog niet bekend.
                  Allemaal bijkomende problemen voor Volvo...

Comment

• Hallo,
                    Om nog even terug te komen op die advertentie... Is het iemand opgevallen dat zelfs de achterlichten een andere vormgeving (pinker,...) hebben? Of hoort dit ook bij de basisversie?
                    319523_f_c0e21d18920c67c49c2fcbe3b9dbfbf9.jpg
                    Last edited by ; 06/03/2009, 21:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                      Hallo,
                      Om nog even terug te komen op die advertentie... Is het iemand opgevallen dat zelfs de achterlichten een andere vormgeving (pinker,...) hebben? Of hoort dit ook bij de basisversie?
                      [ATTACH]60919[/ATTACH]
                      Ik zie helemaal geen verschil aan die achterlichten.

Comment

• pinker loopt hier toch samen met standlicht ? Normaal zit die toch bij de achteruitrijlichten (in de bocht van de standlichten)? Dit is toch niet ontstaan door lichtinval of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                          pinker loopt hier toch samen met standlicht ? Normaal zit die toch bij de achteruitrijlichten (in de bocht van de standlichten)? Dit is toch niet ontstaan door lichtinval of zo?
                          Zit niet in de bocht van de standlichten. Is de lichtinval denk ik.

Comment

• Nog een klein vraagje over de geluidsinstallatie. Kan je op de standaard radio bv. ook een mp-3 speler aansluiten, of heb je hiervoor de duurdere radioversies of een andere optie nodig?

Comment

• of dat op de standaard radio zit weet ik niet. wij hebben het extra paket met navigatie en dan zit het er wel op samen met 6 cd lader

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                                of dat op de standaard radio zit weet ik niet. wij hebben het extra paket met navigatie en dan zit het er wel op samen met 6 cd lader

Het Performance audiosysteem (standaard) is een gebruiksvriendelijk systeem dat is ingebouwd in de middenconsole. De geavanceerde RDS radio houdt u op de hoogte van de meest recente verkeersinformatie. Een ergonomisch design en gebruiksvriendelijke functies zorgen ervoor dat u al uw aandacht bij het verkeer houdt. Het systeem is uitgerust met een ingebouwde CD-speler die kan worden bediend vanaf het stuurwiel. Er is ook een hulpingang waarmee uw MP3-speler kan worden aangesloten op het audiosysteem.

• RDS radio
                                • CD-speler
                                • 4x20 W versterker
                                • 6 Performance luidsprekers
                                • AUX ingang

Comment

• als ik het goed voor heb, heb je op de standaardradio een aux-ingang maar geen usb-ingang. dit maakt dan ook dat je een mindere kwaliteit geniet en dat je de songtitels, artiesten enz, niet kan aflezen op het display. Maar een goede raad, neem minstens de High Perfomance!

Comment

• ok, bedankt voor de info. Ik moet wel zeggen dat de radio voor mij geen topprioriteit is. Akkoord, hij draagt enigszins wel bij tot het comfort. Maar het performance-systeem, dat er dus standaard in zit, brengt ook een mooi geluid uit de luidsprekers volgens mij...
                                    Kunnen trouwens andere merken nog wat van leren naar mijn bescheiden mening....

Comment

Welke firma is het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        Welke firma is het?
                                        Ik ken die firma niet.
                                        Last edited by ; 08/03/2009, 14:38.

Comment

Wel potverdoemme!

En raadt eens welke velgen wij besteld hebben

Het is me wat, verandering van MY2009 in 2010 (bestelbon getekend o.b.v. MY2009 maar het wordt een 2010) en nu dit. Ik ga afwachten wat ze daar bij de dealer van gaan zeggen. We hebben Merac besteld, ik verwacht dan ook dat ze dit gaan leveren

Comment

Working...
                                          X