Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daarom houd ik wat meer afstand, en hoop dat het helpt... maar een steen kan je altijd vangen natuurlijk.
    Vooral de kleinere brokjes vermijd je zo hoop ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• volgens mijn vrouw was er geen wagen binnen een straal van 100m rond onze wagen,vandaag is hij binnen voor de nieuwe voorruit en u raad het nooit...bij volvoparts hadden ze nog geen voorruiten in stok voor de xc60.Morgen zal er 1 per express van de fabriek worden geleverd waar ze de ruiten maken ?volgens wat mijn vrouw me vertelde

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Deze mag zeker gezien worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
            de zitruimte is bij de xc60 en xc90 het zelfde. zowel voor als achter in is de xc90 dus niet groter. de xc90 is van voor zelfs iets minder ruim doordat de middeconsole breder is. het koffer is wat groter en hij staat iets hoger van de grond.
            ?? Vind ik een leuke uitspraak !

Als ik ze naast elkaar zie staan heb ik toch een lichtjes andere mening !

Comment

• Comment

• Comment

• waar zijn die velgen te verkrijgen? die zien er wel strak uit.

Comment

• kijk eens naar die maten. het is een verschil van centimeters. alleen de koffer is echt groter. als je dat grote verschillen noemt. de motoren zijn ook het zelfde en met 7 personen moetten wij er niet in. dus is het ons zeker die meerprijs niet waard. en daar komt nog bij dat de xc60 een nieuwe wagen is en xc90 rijd al ff rond.

Comment

Hallo,

Welke kleur leder is dat? Die ken ik niet! Is deze verkrijgbaar op de MY2010? Die wil ik anders wel eens gaan bekijken!

Zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar in vergelijking met MY2009?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                        waar zijn die velgen te verkrijgen? die zien er wel strak uit.
                        Op de MY 2010, maar dan wel met de donkere stukken buiten en de lichte stukken centraal.
                        Erakir 8 x 19"

Klik hier : Nieuwe Belgische prijslijst XC60
                        Last edited by ; 13/03/2009, 10:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                          Hallo,

Welke kleur leder is dat? Die ken ik niet! Is deze verkrijgbaar op de MY2010? Die wil ik anders wel eens gaan bekijken!

Neen, dat is achteraf gedaan.
                          In MY 2010 zijn er geen bijkomende of gewijzigde interieurkleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                            Hallo,

Kleuren voor het leder zijn in de nieuwe prijslijst nog dezelfde als in de vorige, lijkt me. Alleen softbeige, zwart of de combinaties zwart-lime of beige-espressobruin.

Het bruin op de foto's spreekt mij persoonlijk niet zo aan, lijkt wat op dat fameuze sattelbraun van BMW... Wel ietsje lichtere tint precies, maar beetje teveel een str*ntkleur naar mijn smaak. Excuus voor de uitdrukking.
                            Last edited by ; 13/03/2009, 14:31.

Comment

• zit dat niet in het speciale gamma; hoe heet dat nu weer; ik vergeet het altijd; wat ze bij BMW indiviual noemen...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                zit dat niet in het speciale gamma; hoe heet dat nu weer; ik vergeet het altijd; wat ze bij BMW indiviual noemen...
                                Neen , dit is volledig achteraf aangepast.
                                Wat men al niet over heeft om de wagen naar zijn zin te maken...

Comment

• Smaken verschillen nu eenmaal, maar dan zie k persoonlijk nog liever dat lime-green interieur en dat is irl ook een beetje

Comment

• Comment

• iemand ervaring met sierprofielen onder zijdeuren ?
                                      geeft dit 'iets meer' aan de wagen...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichten
                                        iemand ervaring met sierprofielen onder zijdeuren ?
                                        geeft dit 'iets meer' aan de wagen...?
                                        Hallo,

Dat geeft zonder enige twijfel meer cachet aan de wagen. Het is niet te opvallend zoals de treeplanken op sommige SUV's, maar is toch duidelijk genoeg aanwezig. Samen met de sierplaat onderaan achteraan geeft dat iets extra aan de wagen. Je hebt ook nog de sierplaat vooraan de wagen maar die vind ik net iets té.

Ik heb het "exterior sportpack" genomen, dat zijn de sierprofielen onder zijdeuren, plaat achteraan en versiering uitlaat.

Comment

• iets meer geven aan een wagen die alles al heeft
                                          Serieus nu, de sierprofielen zijn echt een mooi onderdeel, maar ik denk dat ze niet bij elk kleur even mooi staan. Ik heb ze al gezien op een sapphire black, en een electric silver, en daar vond ik ze subliem (achteraan, en de zijkanten). Ik had eerst de vrees dat het wat plastiekerig ging overkomen, maar dat is zeker niet het geval...
                                          De sportprofielen die iets breder uitlopen, hebben wel het nadeel dat je bij het uitstappen soms erlangs gaat met je broek, en soms met een streepje vuil thuiskomt.

Comment

Working...
                                          X