Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichteniets meer geven aan een wagen die alles al heeft
Serieus nu, de sierprofielen zijn echt een mooi onderdeel, maar ik denk dat ze niet bij elk kleur even mooi staan. Ik heb ze al gezien op een sapphire black, en een electric silver, en daar vond ik ze subliem (achteraan, en de zijkanten). Ik had eerst de vrees dat het wat plastiekerig ging overkomen, maar dat is zeker niet het geval...
De sportprofielen die iets breder uitlopen, hebben wel het nadeel dat je bij het uitstappen soms erlangs gaat met je broek, en soms met een streepje vuil thuiskomt.
Dat zij er andere, ik heb drie verschillende accessoires gezien voor opzij: echte treeplanken (trekt op niks volgens mij), dan een soort van halve treeplanken die vooraan helemaal niet uitsteken en inderdaad naar achteren uitlopen. En dan de sierprofielen die in feite nauwelijks uitsteken. Deze laatste zijn voor mij genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichtensierplaat achter, kan dat met een afneembare trekhaak ?
(deze foto en de wagen zijn van rdtrans)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenJawel , kijk maar :
(deze foto en de wagen zijn van rdtrans)
kan een lopende bestelling (vorige week) nog aangepast worden vlgs. jullie ?
welke kleur is de wagen (prachtig !) van Rdtrans ? Saville Grey of zwart ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert Bekijk Berichtenok, thx.
kan een lopende bestelling (vorige week) nog aangepast worden vlgs. jullie ?
welke kleur is de wagen (prachtig !) van Rdtrans ? Saville Grey of zwart ?
De kleur is Saville Grey (zal ik ook hebben).
Wanneer is de levering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk BerichtenHallo!
Dat zij er andere, ik heb drie verschillende accessoires gezien voor opzij: echte treeplanken (trekt op niks volgens mij), dan een soort van halve treeplanken die vooraan helemaal niet uitsteken en inderdaad naar achteren uitlopen. En dan de sierprofielen die in feite nauwelijks uitsteken. Deze laatste zijn voor mij genoeg.
Zijprofielen, geïntegreerd
Zijdrempelbeschermers van mat aluminium
Comment
-
Voor de sierprofielen kan dat zeker, aangezien deze als accessoire in de garage gemonteerd worden. Maar als de bestelling nog maar een week geplaatst is, zal de auto waarschijnlijk nog niet "vast" staan en zullen wijzigingen nog wel doorgevoerd kunnen worden. (bij volvo zorgt dit normaal niet voor latere levertijd en zo, bij anderen is dat soms wel het geval...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk BerichtenVoor de sierprofielen kan dat zeker, aangezien deze als accessoire in de garage gemonteerd worden. Maar als de bestelling nog maar een week geplaatst is, zal de auto waarschijnlijk nog niet "vast" staan en zullen wijzigingen nog wel doorgevoerd kunnen worden. (bij volvo zorgt dit normaal niet voor latere levertijd en zo, bij anderen is dat soms wel het geval...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenJe kan die nog aanpassen.
De kleur is Saville Grey (zal ik ook hebben).
Wanneer is de levering ?
we hebben (na lang twijfelen tss. zwart en saville grey) voor saville grey gekozen, hoop dat deze minder snel vuil zal zijn dan onze huidige zwarte wagen. Vind ook dat grijze omtrek van bvb. mistlampen beter uitkomt op saville grey.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDat bruin en dat groen zijn eigenlijk de vreemdste kleuren ooit en net daar zie ik hem het meest in...
De meest populaire kleur in werkelijkheid is bij ons Saville Grey.
Comment
Comment