Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb foto's gezien van een bordeaux rode (maple leaf red of zoiets). Dat vond ik apart, mooi en toch klassevol. Maar mijn vrouw denkt dat de kleur niet genoeg afsteekt bij de achterlichten dus is het een saville grey geworden.
    Ongetwijfeld een zeer mooie kleur, maar origineel gaat dat niet zijn! Doet me denken aan de vorige Mercedes C-klasse. Die zag je ook vooral rijden in dat donkerblauw of zilvergrijs.

Comment

• Ik vind een witte nog altijd heel apart, maar groot nadeel is natuurlijk dat die zo snel vuil is. Bovendien moet die voor mij dan ook geen gewone alu velgen hebben maar de donkere en die zijn goed voor een zeer stevige meerprijs.

Zwart vind ik ook altijd stijlvol, maar het is natuurlijk weinig origineel.
      Van de andere kleuren zijn er jammer genoeg maar weinig die me echt kunnen bekoren. Vond dit bij bijvoorbeeld de C70 ook al een beetje jammer. Ik heb net een goudkleurige C70 zien rijden, dat ziet er dus echt niet uit he...

Comment

• Foto's van maple red pearl staan op pagina 45. Mooie kleur vind ik, maar welk interieur moet je daar dan weer mee combineren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
          Foto's van maple red pearl staan op pagina 45. Mooie kleur vind ik, maar welk interieur moet je daar dan weer mee combineren...
          Zwart met aluminium-inleg...
          Maple Red is mooi in de zon en met een mooie achtergrond, maar met ons triestig Vlaams weertje, ik ben er niet zo voor....

Comment

• Net naar de dealer geweest, m'n eigen wagen gaan ophalen na onderhoudsbeurt.

Klanten reden net de showroom uit met hun nagelnieuwe XC60. Zwart. Moooooooooi!
            Ik was toch wel een klein beetje jaloers

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Weet er iemand wat er aan de hand is bij volvocars Gent. ik heb slechts een fractie op het nieuws gehoord ? Ik zou mijn XC60 moeten hebben voor de paasvakantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
                Weet er iemand wat er aan de hand is bij volvocars Gent. ik heb slechts een fractie op het nieuws gehoord ? Ik zou mijn XC60 moeten hebben voor de paasvakantie.

Volvo Cars stil door stakende leverancier

Door een staking bij toeleveringsbedrijf Faurecia, in het Franse Auchel, ligt de productie bij Volvo Cars zeker tot donderdagochtend stil. "Sinds dinsdag is de situatie acuut geworden, en woensdagmorgen is er dan beslist om de productie zeker tot donderdagvroeg stil te leggen", zegt de woordvoerder van Volvo Cars Mark De Mey.
                In de lasfabriek wordt woensdagnacht wel nog gewerkt. Als donderdag de situatie nog niet verbeterd is, wordt de werkloosheid verlengd en zullen de werknemers hiervan worden verwittigd; in het andere geval kan de namiddagploeg opnieuw aan het werk.

Faurecia levert interieurcomponenten aan het toeleveringsbedrijf SAS in Gent, die dan de stukken in de juiste volgorde levert aan Volvo Cars Gent.
                De Tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  Mooie kleur

Comment

• Morgen om 18u D-Day
                    Vandaag papieren gaan halen.

Comment

Morgen om 18u D-Day
                      Vandaag papieren gaan halen.
                      dat is best snel geleverd. gefeliciteerd

Comment

• Auto rijdt fantatisch.
                        Ik word echter met een probleem geconfronteerd met het overzetten van mijn telefoongeheugen via bluetooth.
                        Via zoeken via het menu telefoonboek vindt het systeem de gegevens niet. Blijft steeds hangen.
                        De handleiding geeft geen oplossing.
                        Iemand met hetzelfde fenomeen geconfronteerd ? GSM sony ericsson t303

Comment

Auto rijdt fantatisch.
                          Ik word echter met een probleem geconfronteerd met het overzetten van mijn telefoongeheugen via bluetooth.
                          Via zoeken via het menu telefoonboek vindt het systeem de gegevens niet. Blijft steeds hangen.
                          De handleiding geeft geen oplossing.
                          Iemand met hetzelfde fenomeen geconfronteerd ? GSM sony ericsson t303
                          er is een lijst met gsm modellen die werken bij de volvo maar niet bij alle modellen werkt het telefoonboek staat daar in. waar ik die lijst heb gezien weet ik nu niet zo snel maar als ik hem vind laat ik het hier weten.

Comment

• Rti My 2010

RTI systeem krijgt vanaf modeljaar 2010 (vanaf nu dus) de visuele verbeteringen van de C30, S40, V50, C70 en XC90 (DVD als basis i.p.v. Hard Disk).
                            De aanpassingen:
                            - Driver Interface met nieuwe kleuren en meer premium gevoel voor de menubesturing
                            - Snelheidscamera Informatie (vaste camera)
                            - Scroll functie gedurende de geplande route
                            - Place of Interest uitbreiding
                            - Birdview mogelijkheid, footprint van sommige gebouwen

Comment

• Wie weet of de nieuwe D5 motor aangedreven wordt door een ketting of riem (distributie ) ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• jwv50,

Hoeveel pagina's zouden er overblijven als jij de foto's die je hebt opgestuurd er tussen uit zou halen.
                                        Of mag ik raden waarom jij dit doet?
                                        Niet moeilijk

Comment

• in dit topic is dit een zaligheid.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X