Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Is er hier iemand die ook zijn xc60 besteld heeft eind oktober ? Is die al geleverd ? Den onze alvast nog niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
        Is er hier iemand die ook zijn xc60 besteld heeft eind oktober ? Is die al geleverd ? Den onze alvast nog niet .
        .
        Er zijn er hier die hem veel later besteld hebben en er al een tijd mee rondrijden...
        Lees het topic er maar eens op na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
          jwv50,

Hoeveel pagina's zouden er overblijven als jij de foto's die je hebt opgestuurd er tussen uit zou halen.
          Of mag ik raden waarom jij dit doet?
          Niet moeilijk
          Ik stoor me daar niet aan, het zijn stuk voor stuk mooie foto's. Jij mag gerust foto's van de Q5 posten hoor, als ze het niveau van die van jwv50 halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
            Ik stoor me daar niet aan, het zijn stuk voor stuk mooie foto's. Jij mag gerust foto's van de Q5 posten hoor, als ze het niveau van die van jwv50 halen
            Leuke forum hier!!
            Deze topic was de laatste tijd stil gevallen, mijn bedoeling was terug wat
            beweging in te krijgen.
            Er zitten echt mooie foto's tussen hoor!
            Niet direkt de tegenaanval inzetten hé, JayJay

Comment

Is er hier iemand die ook zijn xc60 besteld heeft eind oktober ? Is die al geleverd ? Den onze alvast nog niet .
              Ik heb de mijne besteld eind januari door een inspanning van de garage rijd ik er mee rond sinds vorige weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
                er is een lijst met gsm modellen die werken bij de volvo maar niet bij alle modellen werkt het telefoonboek staat daar in. waar ik die lijst heb gezien weet ik nu niet zo snel maar als ik hem vind laat ik het hier weten.
                Verro als iets gevonden ? Heb de lijst op de site van volvo gevonden, maar staat er niet bij.
                Er zouden testen lopen met recentere gsm-modellen.
                Iets van gehoord ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                  jwv50,

Hoeveel pagina's zouden er overblijven als jij de foto's die je hebt opgestuurd er tussen uit zou halen.
                  Of mag ik raden waarom jij dit doet?
                  Niet moeilijk
                  Misschien kan jij dan counteren met een logboekje van de bestellingen en de leveringen zoals dat wat op het Q5 topic op elke pagina meermaals te aanschouwen is.
                  't es om te lachen, he Pol...

Die valse bescheidenheid van de Volvo-rijders hoeft niet hoor! Wees maar trots op jullie bestellingen, jullie mogen net zo goed pronken...

Comment

• Electric Silver

Comment

dat is toch wel zeer lang wachten.heb je soms een speciale optie bijbesteld?
                      bij mijn weten was de wachttijd eind vorig jaar een 8tal weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
                        Verro als iets gevonden ? Heb de lijst op de site van volvo gevonden, maar staat er niet bij.
                        Er zouden testen lopen met recentere gsm-modellen.
                        Iets van gehoord ?

Comment

• daar kun je je telefoon opzoekken die er op werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                            dat is toch wel zeer lang wachten.heb je soms een speciale optie bijbesteld?
                            bij mijn weten was de wachttijd eind vorig jaar een 8tal weken

Een summum met family en mobility-pack , donkere ruiten , zwart metaal , servotronic .
                            Volgens dat ik hier zoal lees is er dus wat mis met onze levering , zal eens informeren bij de dealer geloof ik

Comment

• XC60 ontwerper Steve Mattin weg bij Volvo

De Zweedse pers meldt zojuist dat designchef Steve Mattin weg gaat bij Volvocars. Het wordt ook door Volvo bevestigd.
                              Steve Mattin werkte eerder voor Mercedes Benz en is de ontwerper van o.a. de XC60 en C30 en de nieuwe S60 en V60. Bij zijn aanstelling liet hij nochtans weten dat hij 'de rest van zijn leven' bij Volvo zou blijven.

Het afscheid wordt beschreven als een donderslag bij heldere hemel.
                              Last edited by ; 28/03/2009, 16:49.

Comment

• we zijn er stil van.

Comment

• Comment

• Volvo's City Safety "Genius" innovation van het jaar bij Allianz

Volvo Car Corporation has received the prestigous award "Genius 2009" by the insurance company Allianz. The Allianz Centre for Technology has been testing cars for traffic safety purposes since 1971. And the "Genius"award was given to Volvo Cars for the development and implementation of the Volvo City Safety system.

"This award is a great honour because it singles out our great commitment to the development of innovative safety systems," said Thomas Viehweg, Managing Director of Volvo Car Germany, at the award ceremony on Wednesday during the Auto Mobil International (AMI) in Leipzig.

"The strong point of this system is that it automatically intervenes when it is to late for the driver to prevent an accident," said Dr Christoph Lauterwasser, managing director of the Allianz Centre for Technology Automotive (AZT).

AZT has been researching vehicle damages and ways to prevent traffic accidents since 1971.

The Allianz "Genius" was awarded for the fifth time this year. The award honours a technological development which has already been implemented and contributes to greater safety in road traffic. Moreover, the innovation must be proven to have a permanent effect in reducing claims frequency and the severity of accidents.

Dr Karl-Walter Gutberlet, executive officer at Allianz Versicherungs AG, praised the great potential of th

e new Volvo safety system during the presentation of the award. "A quarter of the liability claims come from collision accidents, and the majority of them occur within urban areas. This year's award-winner has succeeded in developing an innovative protection system for this accident situation, thereby increasing safety in road traffic," said Dr Gutberlet.

Volvo City Safety offers more safety especially in congested city traffic and is enabled at speeds up to 30 km/h. The system operates with an optical laser which continuously monitors traffic. For example, City Safety recognises a sudden braking by the vehicle in front of the car. If the driver does not react, the system automatically triggers an emergency stop. The system can prevent a collision completely if the relative speed difference between the two vehicles is less than 15 kph. In the range of 15 to 30 kph, the emphasis is on effectively reducing the collision speed, minimising the consequences of the accident.
                                    bron: Volvo

Comment

• Comment

• De belangrijkste toeleveranciers voor de XC60

Comment

Working...
                                        X