Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichtenwe hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.
Aiai... jwv50, hier heb je 'n vette kluif aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichtenfreude am fahren
Comment
-
[quote=verro;3356580]we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.
Oei, oei Verro Dhr. Van Dale gaat u zeker op de vingers tikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichtenwe hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenVerro moet eens naar de spellingklas.
En Musa moet eens leren quoten.
't Is toch straf dat jij wist dat ik het over u had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichtenok als het daar om draait hier..... heb ik het begrepen en houd ik het hier wel voor gezien. weer 1 minder voor jullie om te kontroleren op zen doen en laten hier. de groeten1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenik heb de mijne een 4 tal weken terug besteld(modeljaar 2010 levering begin juli)het is een 2WD,dus de produktie daarvan start pas in week 20
heb wel begin deze week eens naar de dealer gebeld met de vraag of ik al een produktienummer heb,waarop de dealer neen antwoorde(moet dus zijn dat mijn wagen nog niet gepland staat)
als ge een produktienummer hebt ,dan moet er wel al een bouwdatum bekend zijn(waar dan ook nog mee kan geschoven worden)en eenmaal geproduceerd duurt het nog zeker 1 a 2 weken voor die bij de dealer staat.
Welke levering staat op jouw bestelbon ?
Comment
-
besteld half maart,op de bestebon staat levering 1 juli(ik hoop dat ik hem zal hebben voordat ik met vakantie ga,nl 11 juli)wanneer ik mijn ordernummer te pakken heb ,dan weet ik wanneer mijn wagen in produktie gaat,en dan kan ik hem volgen(werk namelijk bij Volvocars gent)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenbesteld half maart,op de bestebon staat levering 1 juli(ik hoop dat ik hem zal hebben voordat ik met vakantie ga,nl 11 juli)wanneer ik mijn ordernummer te pakken heb ,dan weet ik wanneer mijn wagen in produktie gaat,en dan kan ik hem volgen(werk namelijk bij Volvocars gent)
Gaat de fabriek dicht in juli voor vakantie?
Comment
Comment