Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad lang. Speciale opties besteld misschien ?
    niet echt : summum , zwarte ruiten , mobility en family pack , sensoren voor en achter , servotronic ,metaalkleur . We wachten nog steeds op de wagen , hopelijk kan ik hier vlug eens een fotootje posten ervan

Comment

• Comment

• we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
          we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.

Aiai... jwv50, hier heb je 'n vette kluif aan...

Comment

Toch wel prachtige kleur eh!!!
            freude am fahren

Comment

• [quote=verro;3356580]we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.

Oei, oei Verro Dhr. Van Dale gaat u zeker op de vingers tikken

Comment

• Verro moet eens naar de spellingklas.
                En Musa moet eens leren quoten.
                Last edited by ; 17/04/2009, 15:22.

Comment

• Last edited by ; 17/04/2009, 21:34.

Comment

• Last edited by ; 17/04/2009, 21:35.

Comment

• Last edited by ; 17/04/2009, 21:52.

Comment

• Comment

we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.
                          Ik heb respect voor ieder zijn mening, wijsheid en kennis, maar blijf creatief in het zoeken naar oplossingen voor gekende zwaktes.

Comment

Verro moet eens naar de spellingklas.
                            En Musa moet eens leren quoten.
                            Je moest is weten hoe ik heb zitten sukkelen om dit te quoten
                            't Is toch straf dat jij wist dat ik het over u had

Comment

• ok als het daar om draait hier..... heb ik het begrepen en houd ik het hier wel voor gezien. weer 1 minder voor jullie om te kontroleren op zen doen en laten hier. de groeten

Comment

• Als de komma's en de punten al belangrijker worden dan de info..........................................

Comment

ok als het daar om draait hier..... heb ik het begrepen en houd ik het hier wel voor gezien. weer 1 minder voor jullie om te kontroleren op zen doen en laten hier. de groeten
                                  Niet op letten, er zijn zo van die mensen
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                                    ik heb de mijne een 4 tal weken terug besteld(modeljaar 2010 levering begin juli)het is een 2WD,dus de produktie daarvan start pas in week 20
                                    heb wel begin deze week eens naar de dealer gebeld met de vraag of ik al een produktienummer heb,waarop de dealer neen antwoorde(moet dus zijn dat mijn wagen nog niet gepland staat)
                                    als ge een produktienummer hebt ,dan moet er wel al een bouwdatum bekend zijn(waar dan ook nog mee kan geschoven worden)en eenmaal geproduceerd duurt het nog zeker 1 a 2 weken voor die bij de dealer staat.
                                    Mijn 2WD is besteld einde februari. Levering einde juni, kan zelfs juli worden.
                                    Welke levering staat op jouw bestelbon ?

Comment

• besteld half maart,op de bestebon staat levering 1 juli(ik hoop dat ik hem zal hebben voordat ik met vakantie ga,nl 11 juli)wanneer ik mijn ordernummer te pakken heb ,dan weet ik wanneer mijn wagen in produktie gaat,en dan kan ik hem volgen(werk namelijk bij Volvocars gent)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                                        besteld half maart,op de bestebon staat levering 1 juli(ik hoop dat ik hem zal hebben voordat ik met vakantie ga,nl 11 juli)wanneer ik mijn ordernummer te pakken heb ,dan weet ik wanneer mijn wagen in produktie gaat,en dan kan ik hem volgen(werk namelijk bij Volvocars gent)
                                        Dat hoop ik ook.
                                        Gaat de fabriek dicht in juli voor vakantie?

Comment

• GinoB,
                                          kan jij achterhalen hoeveel nm koppel een manuele versnellingsbak van de xc60 maximaal aankan ?

Comment

Working...
                                          X