Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
    GinoB,
    kan jij achterhalen hoeveel nm koppel een manuele versnellingsbak van de xc60 maximaal aankan ?
    420 Nm
    en dit in de FWD 2.4D DRIVe
    en in de AWD D5
    Last edited by ; 19/04/2009, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      420 Nm
      en dit in de FWD 2.4D DRIVe
      en in de AWD D5
      misschien misbegrepen, ik zoek niet de maximale koppelgegevens af fabriek.
      vb. mijn oude V70 5 versnellingen had 340nm op papier maar de versnellingsbak kon 380nm aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
        GinoB,
        kan jij achterhalen hoeveel nm koppel een manuele versnellingsbak van de xc60 maximaal aankan ?
        tot mijn groot spijt kan ik u niet verder helpen,(dat is voer voor de "echte" kenners)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verro Bekijk Berichten
          we hebben contact gehad met volvo en we moetten deze maand nog een bericht krijgen van hun. de 21ste krijgen zij de lever datas van volvo en dan stuuren ze dat door aan de klanten. dus de lever datum is nog steets eind mei.
          weet ge ondertussen al iets wanneer uw wagen geleverd word?ik heb gisteren nog eens naar de garage gebeld en zij hadden nog niks ontvangen(ik heb de mijne een 6 tal weken geleden besteld)ze verwachten wel elke dag de lijst wisten ze mij te vertellen,de reden waarom het zolang duurt is de omschakeling naar modeljaar 2010 in week 20(vanaf 11 mei)

Comment

• De XC60 is bij de best verkopende SUV's in België !

Hoe meer ik hem nu op de weg zie opduiken, hoe meer ik hem kan smaken !

Toch eens een mooi gelijnde Volvo... (tov de oudere modellen)

Comment

• effe off-topic, maar ik vind je avatar zeer mooi

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Cosmic White

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
                  niet echt : summum , zwarte ruiten , mobility en family pack , sensoren voor en achter , servotronic ,metaalkleur . We wachten nog steeds op de wagen , hopelijk kan ik hier vlug eens een fotootje posten ervan
                  Allee , maandagavond de langverwachte XC60 gaan afhalen , rijdt alvast zoetjes , tot nu toe zeer tevreden met deze opvolger van onze V50 2.0D .

Comment

• mijn verbruik is al zeerveel gedaald na de eerste 5000km ,ik zit nu op een verbruik van 8.7L/100KM

Comment

• Interieur MY 2010

Comment

Interieur MY 2010
                        Die heeft er precies al wat km opzitten.

Comment

• als de automaat op parking staat, kom je dan niet lastig bij de asbak? teminste. lijkt erop dat daar de asbak zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                            als de automaat op parking staat, kom je dan niet lastig bij de asbak? teminste. lijkt erop dat daar de asbak zit
                            Ik denk van niet. Het is toch op de zelfde plaats als bvb in een C30-S40-V50. En als je in "park" staat rij je toch niet...

Comment

Interieur MY 2010
                              Wat is er behalve het stuur nog meer anders dan MY09?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gelo77 Bekijk Berichten
                                In het interieur : buiten het stuur is er de de 3D-navigatie.
                                Interieurkleuren en dergelijke blijven hetzelfde.
                                Voor de rest zijn er de dieselmotoren die allemaal vernieuwd zijn , de voorwielaangedreven DRIVe-versie en optioneel nieuwe Erakir 19"velgen.
                                De elektrisch bediende achterklep zal vanaf MY10 opnieuw deel uitmaken van de Momentum en Summum-uitrusting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                                  als de automaat op parking staat, kom je dan niet lastig bij de asbak? teminste. lijkt erop dat daar de asbak zit
                                  De beste oplossing: niet roken in de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gelo77 Bekijk Berichten
                                    zeer mooi stuur,het doet me denken aan een R versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                                      De beste oplossing: niet roken in de wagen.
                                      ²²

Een wagen die stinkt naar de rook is degoutant

Comment

• De XC60's uit MY 2009 zouden hun RTI-systeem binnenkort kunnen upgraden naar het nieuwe 3D-systeem van MY 2010.

Volgens berichten op motor-talk.de zou er in mei een DVD met nieuwe kaarten en nieuwe systeemsoftware beschikbaar komen.

Heeft iemand al iets daarover gehoord van zijn garagist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten
                                          De XC60's uit MY 2009 zouden hun RTI-systeem binnenkort kunnen upgraden naar het nieuwe 3D-systeem van MY 2010.

Volgens berichten op motor-talk.de zou er in mei een DVD met nieuwe kaarten en nieuwe systeemsoftware beschikbaar komen.

Heeft iemand al iets daarover gehoord van zijn garagist?
                                          Of je kan upgraden weet ik niet.
                                          Ik hoop voor de kersverse XC60-bezitters van wel.

Comment

Working...
                                          X