Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze hebben waarschijnlijk bewust een 2.0l Audi genomen om te vergelijken met een 3.0l Volvo. Zo zijn ze BIJNA evenwaardig
Ik zou het zover niet gaan zoeken. Volvo heeft slechts één benzineuitvoering. Overigens, bij de diesels mag je zelf eens een uitvoering kiezen die met de 2.0TDI zou moeten vergeleken worden uitkiezen.
Over evenwaardigheid kan je dan twisten, over de aankoopprijs niet
Overigens, met de prijzen als die van de Q5 3.0TDI zou ik eerder geneigd zijn om richting X5 te gaan, of XC90 indien je bij Volvo zou willen blijven. Dat "bakje" is gewoon te duur voor wat het is...
Amai, elke dag zie ik nu wel een paar XC60's als ik op de baan ben. Ik moet zeggen dat ik stilaan toch wel zin begin te krijgen in eentje...
Gisteren ook twee Q5's gezien. Die vallen wat mij betreft toch veel minder op in het straatbeeld. Ik heb echt moeten kijken van "Ah tiens, een Q5!"...
Enfin ja, 't is waarschijnlijk dat ik er ook niet zo op let. Maar toch vind ik de XC60 een net iets opvallender verschijning.
Onze XC60 is besteld begin maart, voorlopig nog steeds geen productiedatum volgens dealer... hoe is jullie (wacht)ervaring? is normaal voorzien voor eind juni...
Onze XC60 is besteld begin maart, voorlopig nog steeds geen productiedatum volgens dealer... hoe is jullie (wacht)ervaring? is normaal voorzien voor eind juni...
Hier besteld einde februari : levering ten vroegste einde juni.
Alle XC60's MY2010 worden pas vanaf dan geleverd.
Hier besteld einde februari : levering ten vroegste einde juni.
Alle XC60's MY2010 worden pas vanaf dan geleverd.
Hallo,
Hier besteld op 23/2, moet een van de allereerste MY2010 zijn (offerte was gemaakt voor een MY2009, is dan in bestelling omgezet in een MY2010), heb vandaag gehoord van de dealer: levering verwacht week van 15/6...
vandaag ook bericht gekregen van de dealer
besteld op 16/3 een XC60 2wd,word geproduceerd in week 24(tussen 7 en 13 juni)en word de week nadien bij de dealerverwacht(week van 15/21 juni)er moet dan wel nog een afneembare trekhaak geplaatst worden
dus tegen eind juni rijden(gelijk voorzien op de bestelbon)
besteld op 28/02 - vandaag nieuws gekregen levering voorzien week 27 (zal dus heel nipt juni of begin juli zijn
Comment