Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maple Red
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door testrider Bekijk Berichten

Maple Red
      Deze ook : scene uit Desperate Housewives

Comment

• ik heb vandaag 1 gezien in het zilver grijs op de E17,en vond hem niet mooi uitkomen in het verkeer

Comment

• Ik heb al verschillende kleuren gezien: Barents Blue, Cosmic White, Saville grijs, zwart, wit... De meeste die ik tegenkom, zijn zwart of Saville. Beide mooie kleuren voor de XC60, vind ik persoonlijk. Wit kan me ook bekoren, maar da's toch een kleur die niet bij de meesten in de smaak valt, blijkbaar. Zilvergrijs lijkt me heel banaal...

De "frivolere" kleurtjes laten hem naar mijn gevoel minder tot zijn recht komen. Hij ziet er dan een stuk minder indrukwekkend uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
            Zilvergrijs lijkt me heel banaal...
            .
            Nochtans, kan ook mooi zijn, mits de juiste velgen:

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door testrider Bekijk Berichten
              Maple Red
              Hallo,

Prachtig gewoon! Wij hebben geopteerd voor een Saville, maar ik heb lmijn vrouw proberen overhalen tot zo een maple rooie. Maar het mocht niet baten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Hallo!

Ja dit maakt veel duidelijk. Als ik me niet vergis zijn buitenafmetingen van de Q5 gelijk aan die van de XC60, maar de XC60 lijkt een maat groter. En dat is ook wat ik ervaren heb tijdens mijn testrit met de twee. De Q5 heeft alleen meer hoofdruimte vooraan, de rest voelt tenminste kleiner aan.

En looks: iedereen heeft daar zijn eigen mening over, maar deze foto's maken op dat vlak toch ook veel duidelijk hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                    Nochtans, kan ook mooi zijn, mits de juiste velgen:
                    Mja, die velgen zijn inderdaad ook wel mijn dada... Maar dat zilvergrijs zit me toch dwars. De weg rijdt vol met zilvergrijze auto's, in alle modellen en maten. Tja, ieder z'n meug.

Comment

• Ik zie geregeld zo'n bronskleurige en ik moet zeggen dat die wel de mooiste kleur is voor zo'n xc60. Op foto's vond ik het maar niks maar nu ik die kleur in het echt gezien heb vind ik 'em prachtig!
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                        Ik zie geregeld zo'n bronskleurige en ik moet zeggen dat die wel de mooiste kleur is voor zo'n xc60. Op foto's vond ik het maar niks maar nu ik die kleur in het echt gezien heb vind ik 'em prachtig!
                        ²²²²²
                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                          Ik zie geregeld zo'n bronskleurige en ik moet zeggen dat die wel de mooiste kleur is voor zo'n xc60. Op foto's vond ik het maar niks maar nu ik die kleur in het echt gezien heb vind ik 'em prachtig!
                          ik had me eerste zo'n een besteld maar heb dan toch nog vlug het kleur veranderd,ik kan je wel vertellen dat het savil kleur wel veel poetswerk vraagd

Comment

• Korting

Voor de mensen die al een XC60 hebben (besteld)...

Welk kortingspercentage hebben jullie van de garage gekregen?

Comment

• Volvo Gent kan tijdelijk alleen maar de XC60 bouwen.

Door een nieuwe staking bij het Franse toeleveringsbedrijf Faurecia, kan bij Volvo Cars al meer dan een week enkel de XC60 gebouwd worden. De productie van de andere modellen ligt stil, zo heeft woordvoerder Mark De Mey verklaard.

"We kunnen nu alleen de XC60 maken, wat inhoudt dat we op een productiecapaciteit van 35 procent werken, met 70 procent van het personeelsbestand. Een hele dure zaak voor ons", aldus De Mey.
                              Oorzaak is de staking bij Faurecia in het Franse Auchel, een bedrijf dat levert aan het rechtstreekse toeleveringsbedrijf SAS in Gent, dat onder meer dashboards maakt voor de kleinere Volvo-modellen.
                              In maart werd er bij Faurecia ook al gestaakt, waardoor de productie bij Volvo Cars Gent toen een aantal dagen moest worden stilgelegd.
                              Hoe de situatie zal evolueren, is nog onduidelijk. "Ik weet dat er vandaag opnieuw rond de tafel is gezeten, maar ik heb nog geen nieuws ontvangen", zegt De Mey. Ook dinsdag zal enkel aan de XC60 gewerkt kunnen worden.
                              Nieuws.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten

5%korting + een zeer goede overname prijs voor mijn s60
                                en bij een andre dealer kreeg ik 9% maar ik kreeg 1500€ minder in overname s60

Comment

• Vandaag nog eens een witte gezien en ik moet zeggen, ziet er best vet uit in het wit.

Eerste wagen waar ik dat echt op vind passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten

Een zéér goed

Comment

• Korting ?

Welke korting krijgen de kopers in dit forum ? Op wagen en welke korting op opties ? Want de opties lopen snel op , bij mijn configuratie gaat dit naar 18 K Eur ! Slik !!

Comment

• particuliere kortingen varieren van 5 tot 7%, bedrijfskortingen9%, maar alles afhankelijk van dealer...
                                        Opties kunnen vaak gecombineerd worden in verschillende packs, waardoor het goedkoper uitvalt, maar ook hiervoor..zie dealer
                                        Het zijn niet de kortingen die je overal hoort voorbijvliegen (denk maar aan -15% en dergelijke) maar er zitten dan ook geen verborgen voorwaarden bij...

Comment

• Comment

Working...
                                          X