Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo XC60 wins Towcar Awards

De resultaten van het onderzoek van de beste sleep/trek/duw-auto van dit jaar.
    Het Britse “What car?” heeft de proef op de som genomen. Naast de XC60 verdienen de Jaguar XF diesel en de Golf 2.0TDI een eervolle vermelding.
    De Volvo is voor iedereen die dit jaar dus met schoonouders, fietsen, honden en bouwkeet op stap wil. Volvo XC60 D5 geartronic=The weapon of choice.
    Het compromis tussen looks, praktische bruikbaarheid en kosten. De automaat is soepel, de motor is sterk, ruimte is er in overvloede en het comfort is ongeëvenaard. Bij de test is ook gelet op het praktisch nut bij ’school-runs’ en forensen.

•Under 1425kg: Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 SE 5dr
    •1425kg-1574kg: Ford Kuga 2.0 TDCi Zetec 2WD
    •1575kg-1724kg: Skoda Superb 2.0 TDI 170 4X4 Elegance
    •1725kg-1899kg: Ford S-Max 2.2 TDCi Titanium
    •1900kg +: Volvo XC60 D5 SE Geartronic
    •Green award: Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 SE 5dr

•Overall winner: Volvo XC60 D5 SE Geartronic

Last edited by ; 20/06/2009, 13:50.

Comment

• Heeft de Geartronic dan ook een update gehad, samen met de nieuwe motoren? Want als ik enkele pagina's terug kijk, bleek de automaat toch het zwakke plekje van de xc60 te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
        Heeft de Geartronic dan ook een update gehad, samen met de nieuwe motoren? Want als ik enkele pagina's terug kijk, bleek de automaat toch het zwakke plekje van de xc60 te zijn?
        Hallo,

Ik weet het niet, ik heb de indruk van wel, ik heb mijn MY2010 sinds deze week en ik meen toch een verschil in reactiesnelheid op te merken tussen deze wagen en de testwagen die ik gehad heb, ergens in februari! Nu ja, dat is al lang geleden

In elk geval is de MY2010 wat mij betreft een voltreffer! De 2.4D rijdt mijn inziens beter dan de D5 van de vorige generatie, vooral qua koppel in lage toeren en qua geluid, dat nu zeer beschaafd geworden is!

Comment

• mijn eerste weekendje met de XC60 2WD zit er op,een kleine 400 km gereden met een gemiddelde op de boordcomputer van 7,1 l/100 km(dat valt reuze mee)
          wat een koppel( en een prachtig motorgeluid)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Hoi JWV50, Thnx voor de foto's Op basis hiervan ben ik nog eens gaan kijken naar het verschil van voorzijde met en zonder front plate en moet zeggen dat ik zonder front plate maar wel met side en skid plate de wagen mooier vind!
            Ga meteen die front plate cancellen bij de dealer!

Nogmaals bedankt voor de foto's!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robdesch Bekijk Berichten
              Hoi JWV50, Thnx voor de foto's Op basis hiervan ben ik nog eens gaan kijken naar het verschil van voorzijde met en zonder front plate en moet zeggen dat ik zonder front plate maar wel met side en skid plate de wagen mooier vind!
              Ga meteen die front plate cancellen bij de dealer!

Nogmaals bedankt voor de foto's!!
              Net even gekeken maar de aanbieding die volvo nu heeft voor het sporting pakket is
              voordeliger met de front plate dan wanneer ik enkel side en skid plates zou bestellen.
              Laat de bestelling gewoon zo staan en dan kan ik altijd nog zien of ie erop gaat vanvoor of niet.

Comment

Net even gekeken maar de aanbieding die volvo nu heeft voor het sporting pakket is
                voordeliger met de front plate dan wanneer ik enkel side en skid plates zou bestellen.
                Laat de bestelling gewoon zo staan en dan kan ik altijd nog zien of ie erop gaat vanvoor of niet.
                de mijn is met front plaat en ik vind hem stoerder van uitzien,maar dit zijn smaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                  de mijn is met front plaat en ik vind hem stoerder van uitzien,maar dit zijn smaken
                  Weet je ook hoe dit bevestigd wordt? wordt dit gelijmd of geschroefd? na montage is het wellicht niet mogelijk plates te verwijderen zonder beschadigingen aan de originele bumpers?

Comment

• edit.
                    Last edited by ; 18/11/2009, 21:06.

Comment

• Proficiat aan iedereen met zijn/haar nieuwe aanwinst!
                      Last edited by ; 23/06/2009, 20:56.

Comment

Voila, de mijne is ook geleverd.
                        De eerste kilometers met de XC60 2.4D DRIVe waren al schitterend.
                        Een wagen om veel plezier aan te beleven
                        Goede keuze,mooie wagen

Comment

Weet je ook hoe dit bevestigd wordt? wordt dit gelijmd of geschroefd? na montage is het wellicht niet mogelijk plates te verwijderen zonder beschadigingen aan de originele bumpers?
                          die is onderaan met 4schroeven vast gemaakt

Comment

Voila, de mijne is ook geleverd.
                            De eerste kilometers met de XC60 2.4D DRIVe waren al schitterend.
                            Een wagen om veel plezier aan te beleven

Proficiat! Mooie auto, veel plezierige kilometers ermee.

Comment

• de mijne is gisteren toegekomen in de garage, dacht er dit weekend mee te rijden maar de 19" velgen komen maar begin volgende week, dus nog een klein beetje geduld, mijn S60 D5 heeft nu 260.000 km kan nog een beetje bij

ik wil alvast iedereen bedanken voor de nuttige info die ik via dit forum heb verkregen, ik ben er véél wijzer door geworden en heb met voldoende inzicht kunnen beslissen

Comment

• Zijn er mensen die een XC60 leasen via hun werk? Kan iemand me een idee geven van de maandelijke leasing voor een 2.4d. De belangrijkste opties en looptijd mag je erbij vermelden. Gewoon om een idee te krijgen of het haalbaar is. Je mag dit altijd via een PM versturen als je de info niet voor iedereen openbaar wil maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                  Zijn er mensen die een XC60 leasen via hun werk? Kan iemand me een idee geven van de maandelijke leasing voor een 2.4d. De belangrijkste opties en looptijd mag je erbij vermelden. Gewoon om een idee te krijgen of het haalbaar is. Je mag dit altijd via een PM versturen als je de info niet voor iedereen openbaar wil maken
                                  Hallo,

XC60 wordt hier geleased maar wel op naam van mijn bvbaatje. Leasing is op 2 jaar. Het betreft een operationele leasing.

In feite komt het leasebedrag neer op: (Aankoopprijs offerte - fleetkorting - restbedrag 15%) / 24.

Dit bedrag wordt dan verhoogd met de interest van 3,7% op 2 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                    Zijn er mensen die een XC60 leasen via hun werk? Kan iemand me een idee geven van de maandelijke leasing voor een 2.4d. De belangrijkste opties en looptijd mag je erbij vermelden. Gewoon om een idee te krijgen of het haalbaar is. Je mag dit altijd via een PM versturen als je de info niet voor iedereen openbaar wil maken

Zo goed als onmogelijk om daar een cijfer op te plakken. Hangen zeer veel factoren vanaf.
                                    Hoe bekijkt de firma dit? CO2 taks zelf betalen? Welke kortingen?

maar op directlease.be
                                    Volvo XC60 Momentum 2.4D DRIVEe 175 pk
                                    Maandelijke huurprijs + 50% btw = 926.5 euro/maand

Een Summon nogal full option komt op 1220 euro/maand.

Doe dan nog variabelen zoals CO2 taks en kortingen erbij en dan is het verschil nog groter.

Bij onze firma krijg je op sommige merken/modellen met moeite 2000 euro korting, bij andere tot over de 7000 euro, qua leasing merk je dit wel :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
                                      Zo goed als onmogelijk om daar een cijfer op te plakken. Hangen zeer veel factoren vanaf.
                                      Hoe bekijkt de firma dit? CO2 taks zelf betalen? Welke kortingen?

maar op directlease.be
                                      Volvo XC60 Momentum 2.4D DRIVEe 175 pk
                                      Maandelijke huurprijs + 50% btw = 926.5 euro/maand

Een Summon nogal full option komt op 1220 euro/maand.

Doe dan nog variabelen zoals CO2 taks en kortingen erbij en dan is het verschil nog groter.

Bij onze firma krijg je op sommige merken/modellen met moeite 2000 euro korting, bij andere tot over de 7000 euro, qua leasing merk je dit wel :-)

De prijzen op direct lease liggen meestal een heel stuk boven het geen wat ik effectief als budget heb. voor mijn huidige wagen scheelt het bijna 200 euro. Uiteraard is dit afhankelijk van veel factoren, was gewoon voor een idee te hebben

Comment

• Comment

• Mooie velg precies op die XC60, alleszins >18" denk ik.

Comment

Working...
                                          X