Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeter Bekijk BerichtenNieuwe prijslijst voor XC60 sinds vandaag op de Volvo site... prijsverhoging dus.
Gelukkig is die van mij besteld sinds vorige week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenShit, nu gaat hier waarschijnlijk helemaak niet meer in mijn lease budget passen. Veel gestegen?
De D5 1000 Euro.
De T6 is niet in prijs verhoogd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenShit, nu gaat hier waarschijnlijk helemaak niet meer in mijn lease budget passen. Veel gestegen?
Onze firma zal nu 2 Volvo's hebben in lease, dus kan je moeilijk een grote (Volvo) fleet noemen. Maar ik heb toch een hoge korting op de prijs van de wagen (meer dan de 9% die hier wel eens genoemd werd) en daarbovenop nog de 900 Euro (excl) actiepremie en nog 1023.97 (excl) BIV compensatie en fleet korting op motion pack. (ik heb hiervoor wel 2 garages tegen elkaar moeten uitspelen)
Met deze offerte heb ik dan ook nog 2 leasemaatschappijen tegen elkaar uitgespeeld om ook daar korting te krijgen. Uiteindelijk is het gelukt en heb ik ook al de opties die ik er zo graag bij had...
Als je een idee wil hebben van grootte-orde dan is directlease.be wel een goede indicatie. Die zat echt niet ver van mijn allereerste offerte. Maar zoals uitgelegd, kan hier nog heel wat op onderhandeld worden.
Wat me ook wel opgevallen is: lease prijzen zijn de laatste 4 jaar enorm gestegen. Ik rij nu een 4 jaar oude X3 die dus opgevolgd zal worden door de XC60. En uit nieuwsgierigheid heb ik ook naar die lease prijs gekeken... ouch, ruim 160 Euro hoger dan 4 jaar geleden.
Comment
-
nice2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
gps
Beste,
Ik vertrek volgende maand naar Frankrijk. Heeft iemand ervaring of je de cd moet veranderen? Als ik met de huidige cd de plaats aangeef (Provence) duidt hij dit perfect aan. Ik ben alleen bang dat ik, eenmaal in Frankrijk, de koffer zal moeten leegmaken om van cd te veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenBeste,
Ik vertrek volgende maand naar Frankrijk. Heeft iemand ervaring of je de cd moet veranderen? Als ik met de huidige cd de plaats aangeef (Provence) duidt hij dit perfect aan. Ik ben alleen bang dat ik, eenmaal in Frankrijk, de koffer zal moeten leegmaken om van cd te veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenIk heb die in de koffer nog niet bekeken, maar vermoedelijk is dat dan België en Frankrijk. Terwijl op de andere dvd's ook Frankrijk op staat. Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIk dacht dat er verschillende DVD's waren waar steeds Begië op staat maar dan telkens gecombineerd met een andere set landen.
Alvast bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk BerichtenMisschien hier niet op zijn plaats, maar weet iemand de onderhoudsintervallen van de xc60-diesels? Na hoeveel km moet/mag je terug naar de garage?
Comment
-
Comment