Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dacosta Bekijk Berichten
    Hallo,

Zeer mooi die Nordic Light Oak inleg in combinatie met het zwarte leder, perfect in harmonie, om die reden hebben wij daar ook voor gekozen

Comment

• ik zit met een vraagje
      ik ben sedert een 3tal weken in het bezit van een XC60 2WD
      vandaag ben ik naar midden Nederland gereden(en mij aan de snelheidsbeperkingen gehouden)en kwam op de boordcomputer met een gemiddeld verbruig van 5,8l(wat schitterend is)
      maar toen ik naar huis reed gebeurde er iets bizar,mijn rijbereik ging op een 30tal km van een goede 900km naar een kleine 600km,toen ik op mijn gemiddeld verbruik keek bij een 120 km/uur zat dat op een goei 9,5 l,terwijl ik normaal gezien bij die snelheid op een 6 a 6,5 liter zit,na een 30tal km was alles weer normaal,wagen trok ook normaal op
      weet er soms iemand waarom het verbruik ineens met een 3 a 3.5 liter naar omhoog ging?

Comment

• regeneratie van roetfilter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          regeneratie van roetfilter?
          Niet meer, niet minder dan dat inderdaad. had dat op mijn vroegere V50 D5 ook al, en nu p mijn XC60 ook.

Om de 300-600km (afhankelijk van rijstijl en rijomstandigheden) zal je dit voorhebben, haalt mijn gemiddeld verbruik toch redelijk wat omhoog, die regeneratie. Bijkomend nadeel : als je veel korte ritten doet kan die regeneratie erg lang duren (je moet ca. 20min constant rijden, of die begint telkens van voren af aan).

Comment

• Ik heb op een volvo website http://vccs.volvocars.se/accessories...VCC-393045.htm informatie gevonden over een metalen (alu) beschermingsplaat die als accessoire achteraf kan gemonteerd worden. Heeft iemand deze al gemonteerd/laten monteren? Heeft iemand al gekeken welke de de standaard carter/bodembescherming van de XC60 is?

Ik heb het wel degelijk over een beschermingsplaat, en niet over de plastieken alu-look accessoires vooraan en achteraan.

Dank.

Comment

• Standaard bodemplaat bestaat uit dik plastic maar is bevestigt op zo'n flauwe manier dat je hem direct verliest als je op het terein ergens blijft aan haperen.

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Samsung dual sim GSM

Heeft iemand ervaring met een dual sim GSM vb samsung D880, B5702 ?
                  Bluetoothverbinding ?
                  Overdracht telefoonboek ?

Graag reacties

Comment

• Niemand die iets kan vertellen over de bluetooth???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                      Niemand die iets kan vertellen over de bluetooth???
                      Bluetooth werkt perfect in de XC60.
                      Als je je eigen gsm hierop wil testen ga je gewoon naar de dealer en test je het even uit. Dat is zo gebeurd en je zal zien dat het perfect werkt.

Comment

• Comment

• Zwart stuur MY2010.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Zwart stuur MY2010.
                            is dit momentum of summum uitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten

Hallo,

Alvast geen summum, want die heeft automatisch de "silk" inleg, zoals de omlijsting van de middenconsole. Of de momentum deze silk inleg heeft weet ik eigenlijk niet. De instapversie heeft in elk geval geen silk inleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
                                Geen van beide, het is de standaarduitvoering van het stuur.

Comment

• moet hier toch even wat kwijt over onze XC60 die we sinds januari 09 hebben:
                                  de wagen is 4 weken geleden weggesleept, kwam bijna niets meer uit en depanneur kreeg hem niet aan de praat. Garage zei batterij plat, terug opgeladen. Voorbije donderdag terug van verlof en XC60 heeft 2 weken stilgestaan in garage, kwam geen sikkepit meer uit, deur zelfs moeten opendoen met manueel slot. Weer depanneur, wel in gang gekregen, naar garage gereden en blijkt nu dat er wat draden loszaten aan de batterij waardoor die alle stroom verloor, probleem zou nu van de baan moeten zijn.
                                  Gisterenmorgen ging ineens het alarm af toen hij op de oprit stond, zomaar zonder reden.
                                  Gisterennamiddag wil ik uitstappen, slot langs bestuurderszijde blijkbaar stuk, je moet nu dus het raam opendoen om jezelf uit de wagen te laten ...

Volvo is letting us down ... zijn hier nog mensen die dergelijke 'kleinere' problemen ondervinden?

Heb het er al moeilijk mee dat ze een paar maanden na onze levering een nieuwe D5 aankondigden. Ik vind dat Volvo met de hele marktgang van de XC60 toch serieus de mist is ingegaan hoor, iets wat het merk niet betaamt. De geartronic transmissie is ook niet meer van deze tijd.

ik moet zeggen dat ik stilaan de aankoop begin te betreuren, wij hadden hiervoor een XC90 en die mis ik bijna, alleen al voor de ruimte ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                    moet hier toch even wat kwijt over onze XC60 die we sinds januari 09 hebben:
                                    de wagen is 4 weken geleden weggesleept, kwam bijna niets meer uit en depanneur kreeg hem niet aan de praat. Garage zei batterij plat, terug opgeladen. Voorbije donderdag terug van verlof en XC60 heeft 2 weken stilgestaan in garage, kwam geen sikkepit meer uit, deur zelfs moeten opendoen met manueel slot. Weer depanneur, wel in gang gekregen, naar garage gereden en blijkt nu dat er wat draden loszaten aan de batterij waardoor die alle stroom verloor, probleem zou nu van de baan moeten zijn.
                                    Gisterenmorgen ging ineens het alarm af toen hij op de oprit stond, zomaar zonder reden.
                                    Gisterennamiddag wil ik uitstappen, slot langs bestuurderszijde blijkbaar stuk, je moet nu dus het raam opendoen om jezelf uit de wagen te laten ...

Volvo is letting us down ... zijn hier nog mensen die dergelijke 'kleinere' problemen ondervinden?

Heb het er al moeilijk mee dat ze een paar maanden na onze levering een nieuwe D5 aankondigden. Ik vind dat Volvo met de hele marktgang van de XC60 toch serieus de mist is ingegaan hoor, iets wat het merk niet betaamt. De geartronic transmissie is ook niet meer van deze tijd.

ik moet zeggen dat ik stilaan de aankoop begin te betreuren, wij hadden hiervoor een XC90 en die mis ik bijna, alleen al voor de ruimte ...
                                    Hallo,

Jammer om te horen, maar hier helemaal geen problemen hoor.

Ja, over die nieuwe D5 hoorde ik op dit forum, de dealers repten daar met geen woord over. Te begrijpen want anders wacht iedereen op de nieuwe versie. Tja, moeilijk punt. Ik heb mijn bestelling een paar weken uitgesteld en heb met de dealer afgesproken dat ik een MY2010 zou hebben en heb dat op de bon laten zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                      moet hier toch even wat kwijt over onze XC60 die we sinds januari 09 hebben:

Hier ook geen problemen. Jammer voor de elektrische storingen, maar laat die auto eens grondig nakijken, ze zullen het wel oplossen.

Je hebt je XC60 in maart 2008 besteld.
                                      De nieuwe diesels konden besteld worden vanaf maart 2009, dat is een jaar later.
                                      Op een jaar kan er veel gebeuren, dat weet je op voorhand...

Comment

• Volvo Xc60

Rijd met mijn XC60 sedert 19/12/2008 D5 Geartronic summum. Momenteel ong 10.000 km gelukkig zonder problemen.
                                        Maar ik vind en ik erger mij hierover dat ik de automaat heb genomen op aandringen van mijn dealer. Deze bak is allelbehalve alert en plezant om mee te rijden. Het feit dat de nu beschikbare nieuwe D5 met aangepaste GT deze lacunes oplossen geeft mij het gevoel te zijn beetgenomen. De enthoesiaste Volvo rijder voelt zich bekocht.
                                        Dus volledig met u akkoord, men had van bij de start een goede motor en versnellingsbak moeten aanbieden.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Hier ook geen problemen. Jammer voor de elektrische storingen, maar laat die auto eens grondig nakijken, ze zullen het wel oplossen.

Je hebt je XC60 in maart 2008 besteld.
                                          De nieuwe diesels konden besteld worden vanaf maart 2009, dat is een jaar later.
                                          Op een jaar kan er veel gebeuren, dat weet je op voorhand...
                                          akkoord maar ze hadden alsnog hun eerste kopers daar wel tijdig van mogen inlichten en misschien de optie voorstellen om enkele maanden te wachten tot de nieuwe motor er inzat, we hadden de onze in januari en in maart waren ze er al met de nieuwe motoren. Zoals ik eerder zei, het betaamt het merk echt niet en ik vind dat je toch een aardige som voor de wagen neertelt.

Comment

Working...
                                          X