Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vorige week de mogelijkheid gehad er in te rijden......10/10 waard voor mij
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Comment

• Deze zomer in Frankrijk:

Comment

• Ik heb mijne xc 60 van woensdag, amaai da bolt lekker en wat een geluid en wat een koppel . het is dik in orde

Comment

• Live beelden vanop het salon in IAA Frankfurt 2009:

CAM 1: http://www.volvocars.com/de/footer/a...streaming.aspx
            CAM 2: http://www.volvocars.com/de/footer/a...reaming-2.aspx (VolvoXC60 R-Design)

Interieurfoto's: zijn die (sport)stoelen nu echt verschillend van de normale?

Last edited by ; 19/09/2009, 16:43.

Comment

• gisteren een XC 60 2.4D drive zien staan met dubbele uitlaat(prachtig)ik dacht dat enkel de D5 verkrijgbaar was met dubbele uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                gisteren een XC 60 2.4D drive zien staan met dubbele uitlaat(prachtig)ik dacht dat enkel de D5 verkrijgbaar was met dubbele uitlaat
                Die tweede pijp zal nep zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
                Interieurfoto's: zijn die (sport)stoelen nu echt verschillend van de normale?
                Ik zie geen verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                  gisteren een XC 60 2.4D drive zien staan met dubbele uitlaat(prachtig)ik dacht dat enkel de D5 verkrijgbaar was met dubbele uitlaat
                  Neen, ook de gewone 2.4D heeft vanaf MY2010 een dubbele pijp, daar het technisch eigenlijk een identieke wagen is als de D5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                    Neen, ook de gewone 2.4D heeft vanaf MY2010 een dubbele pijp, daar het technisch eigenlijk een identieke wagen is als de D5.
                    ik heb een drive my 2010, toch maar een uitlaat .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
                        ik heb een drive my 2010, toch maar een uitlaat .
                        Ha ja...

Comment

• Vorige zondag met de XC60 D5 (185pk) met geartronic gereden.

De geartronic vond ik helemaal niet lui en traag schakelen.

De auto op zich is erg geslaagd, scherp sturen, veel comfort kortom niet echt het gevoel dat je in een SUV zit.

M'n vriendin heeft ook met de auto gereden zij vond dat de auto zo zacht reed als een bolletje ijs dat langzaam aan het smelten was ;-)

Voor mijn part mijn volgende Volvo!
                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                          '08 S60 2.4D
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Gezocht :

- XC60 R-LINE foto's !
                            -liefst van een zwarte
                            -nog liever van een full black (18"/20")

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Gezocht :

- XC60 R-LINE foto's !
                              -liefst van een zwarte
                              -nog liever van een full black (18"/20")

Die zijn er (nog) niet...

Comment

• Spijtig !

Wat kost het R-LINE pakket in feite ? En wat houdt het allemaal in ?

Ik vind het alleen zonde een fully loaded, full black XC60 te nemen als Lichte Vracht met 2 zetels, dus ga ik kijken of ik hem niet beter zou leasen op mijn zaak.

Een 2.4D Automaat, 4WD, moet volstaan ..

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Knappe video

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• In de week achter een zwart van Van Houdt, echt een knap ding.

Qua design zou ik 'm zeker verkiezen boven een Audi Q5, BMW X3 of Mercedes GLK. Maar het ontbreken van een 2-liter is toch een fameus gebrek.
                                      Last edited by ; 26/09/2009, 14:37.

Comment

• Rij-impressie XC60 DRIVe
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• orinoco blue

heeft iemand foto's van een xc60 in orinoco blue?

Comment

Working...
                                          X