Oorspronkelijk geplaatst door joodoo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenKan wel zijn maar tis ni omda ze met 237jaar garantie smijten en een beetje deftig gerief beginnen te maken dat ze premium zijn hé. Tlijkt mij nog altijd gewoon nen opgehoogde kweetniwa
Ik zeg ook niet dat ze premium 'an sich' zijn, ik zeg alleen dat ze niet minder premium zijn dan Volvo qua materiaalkeuze en afwerking.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenNog ene met oogkleppen op
Ik zeg ook niet dat ze premium 'an sich' zijn, ik zeg alleen dat ze niet minder premium zijn dan Volvo qua materiaalkeuze en afwerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenVoor de RTI is er een apart boekje als handleiding.
In het menu bij de instellingen kan je nochtans snel 3D instellen. Even je tijd nemen en je vindt het wel.
misschien heb ik gewoon een andere versie van routesoftware, en zo ja, kan die nog eventueel
worden geupdate?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenMisschien dan toch maar eens snel naar Pearle lopen
Hyundai vs. Volvo: krasgevoelige dunne materialen uit verschillende kleuren vs. één uniform dik tapijt.
Hyundai vs. Volvo: achterbank vs. achterzetel.
Hyundai vs. Volvo: design + functionaliteit lukt niet (heel symmetrisch allemaal, maar check die knop rechts voor ontwaseming, handig ... en dan die bizar geplaatste GPS) vs. alles mooi centraal én toch knap design.
Hyundai vs. Volvo: mja, kijk gewoon.
De foto's spreken voor zich, denk ik.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenInschrijving van SUV in Duitsland in 2009 :
1- VW Tiguan - 44513
3 - Audi Q5 - 22716
5 - GLK - 13217
9 - XC60 - 7759
Volvo XC60 - 2054 (2e best verkopende SUV in Nederland na de Nissan Qashqai(6050))
VW Tiguan - 2006
Audi Q5 - 1609
BMW X3 - 470
Mercedes GLK - 346
België in 2009:
Volvo XC60 - 895 (2e best verkopende SUV in ons land na de Nissan Qashqai(2680))
VW Tiguan - 726
Audi Q5 - 699Last edited by joodoo; 26/01/2010, 11:15.
Comment
-
Wat betreft die velgen: ik betaalde inderdaad 3.000€ voor de achilles 19" maar daar stond tegenover dat ik de originele Mantusvelgen 18" recupereerde met winterbanden. Dat verlicht de pijn.
Verder niets dan lof na een uitgebreide testrit met de XC60 D5. Enige minpunt daarbij was de centrale armsteun voorin, die weinig tot geen steun biedt i.t.t. de verstelbare steun in de Q5.
Comment
-
Omtrent die RTI, ik las ergens op internet dat er een update is geweest van het RTI systeem naar 3D Birdview. Maar die dateert van 2008 en deze wagen is van 04/2009.
Voor zover ik iedereen laat kijken zit 3D niet als optie in deze versie. Vraag me nog steeds
af of een update wel mogelijk is, volgens de een wel , volgens de ander niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk BerichtenOmtrent die RTI, ik las ergens op internet dat er een update is geweest van het RTI systeem naar 3D Birdview. Maar die dateert van 2008 en deze wagen is van 04/2009.
Voor zover ik iedereen laat kijken zit 3D niet als optie in deze versie. Vraag me nog steeds
af of een update wel mogelijk is, volgens de een wel , volgens de ander niet.
Als je in je menu naar "instellingen"gaat en daarna naar "kaartopties", dan zou je "3D" moeten kunnen aanklikken. Als dat niet zo is, dan moet je best om de update gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenDat verklaart meer natuurlijk. Jouw wagen is nog een MY 2009 en die had dat nog niet.
Als je in je menu naar "instellingen"gaat en daarna naar "kaartopties", dan zou je "3D" moeten kunnen aanklikken. Als dat niet zo is, dan moet je best om de update gaan.
Voor de rest: kzie elke dag enorm veel XC60's rijden. Overal doemen die lekkere achterlichtjes op Dit is echt een schot in de roos voor Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenDit klopt idd, is bij mij ook zo (MY09).
Voor de rest: kzie elke dag enorm veel XC60's rijden. Overal doemen die lekkere achterlichtjes op Dit is echt een schot in de roos voor Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk BerichtenDacht wel dat er van de V50 veel meer gemaakt zouden zijn, die zie je toch gewoon overal
In NL is het al een stuk minder om van Frankrijk nog maar te zwijgen.
80% van de V50 die je ziet zijn bovendien 1.6d 'tjes leasebakken2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk BerichtenIk heb een heel vervelend koppelings pedaal ,eens de auto warm is piept en kraakt dat amaai en ook de versnellingspook heeft nen tik als ik naar 5é schakel .Nog iemand zo iets gehoord of gevoeld ?
ze hebben toen de versnellingsbak?bijgeregeld,en na 2 pogingen was het probleem opgelost,bij de eerste poging was ik versnelling 5+6 kwijt(wat ik maar opmerkte toen ik naar huis reed)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenna een 3 tal maanden gaf mijn versnellingspook ook een klak toen ik naar de 2de versnelling schakelde
ze hebben toen de versnellingsbak?bijgeregeld,en na 2 pogingen was het probleem opgelost,bij de eerste poging was ik versnelling 5+6 kwijt(wat ik maar opmerkte toen ik naar huis reed)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenna een 3 tal maanden gaf mijn versnellingspook ook een klak toen ik naar de 2de versnelling schakelde
Comment
Comment