Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We hebben onze XC60 van begin juli '09, al veel fijne ervaringen mee gehad!
    Men zei ons bij afhaling in de garage destijds dat het beter is om het 1ste jaar de wagen met de hand te wassen om de lak te beschermen... Wat denken jullie hiervan, na deze 'zout tijden', met de hand wassen of eens door de carwash ?

Comment

• wij hebben de onze besteld op 3 februari en hij gaat in produktie tijdens de derde week van maart en wordt bij de dealer verwacht vanaf 22 maart. Er zou produktie bestemd voor andere landen overgeplaatst zijn voor de belgische markt. Zo werd de wachttijd heel wat ingekort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cndl Bekijk Berichten
        wij hebben de onze besteld op 3 februari en hij gaat in produktie tijdens de derde week van maart en wordt bij de dealer verwacht vanaf 22 maart. Er zou produktie bestemd voor andere landen overgeplaatst zijn voor de belgische markt. Zo werd de wachttijd heel wat ingekort.
        Als ik denk waar je uw wagen bestelde......zou ik van de verkoper met zijn baard of die met zijn kale hoofd oppassen,ze maken je wel zeerveel blaasjes wijs.Ik heb er zeer veel problemen gehad(zie maar naar mijn topic).Ze hadden op zelfs twee wagens besteld voor mij.
        Last edited by ; 21/02/2010, 17:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
          Als ik denk waar je uw wagen bestelde......zou ik van de verkoper met zijn baart of die met zijn kale hoofd oppassen,ze maken je wel zeerveel blaasjes wijs.Ik heb er zeer veel problemen gehad(zie maar naar mijn topic).Ze hadden op zelfs twee wagens besteld voor mij.
          ik kan er ook van meespreken,gaf de hoogste prijs(van een 5 tal dealers)voor mijn inruilwagen,en toen we daar stonden om onze XC60 te bestellen trok deze gewoon zijn staart in!
          ik mocht volledig opnieuw beginnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Om u een idee te geven van de hoogte van de risico's, er zijn zelfs agenten die hun auto chiptunen, dus ik zou er niet van wakker liggen
            Dat is geen argument. Ik heb er bewust voor gekozen om mn 318d niet te chiptunen en wel om de voorgenoemde redenen. In het geval ik een ongeval veroorzaak (stel een dodelijk ongeval) trekt de verzekering zich netjes terug en sta je er alleen voor. Dat kan je behoorlijk duur te staan komen.

Nuja, ieder maakt het voor zichzelf uit, maar het is een te groot risico voor mij.
            In België power willen hebben, is ervoor betalen, jammer genoeg

Comment

• Wat het zout betrefd, zou ik eerst de wagen wassen met de hand, om krassen van het zout te vermijden.
              daarna zou ik naar de carwash gaan om zodoende ook de bodem terug zoutvrij te hebben.
              Dit is zoals ik het zou doen.

Algemeen als lakbescherming heb ik bij elke nieuwe wagen een protech behandeling laten doen.
              En dit tot grote tevredenheid,
              De wagen is makkelijker te reinigen en krast minder vlug, zeker donkere kleuren hebben hier voordeel.
              De producten van protec zijn goed en betaalbaar, met bovendien een garantie van 3 jaar.
              Met AWD groeten Axel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axel xc60 Bekijk Berichten
                Wat het zout betrefd, zou ik eerst de wagen wassen met de hand, om krassen van het zout te vermijden.
                daarna zou ik naar de carwash gaan om zodoende ook de bodem terug zoutvrij te hebben.
                Dit is zoals ik het zou doen.

Algemeen als lakbescherming heb ik bij elke nieuwe wagen een protech behandeling laten doen.
                En dit tot grote tevredenheid,
                De wagen is makkelijker te reinigen en krast minder vlug, zeker donkere kleuren hebben hier voordeel.
                De producten van protec zijn goed en betaalbaar, met bovendien een garantie van 3 jaar.
                Met AWD groeten Axel
                hoeveel kost zo'n behandeling en wat houd dat in ?

Comment

• Het is een soort wax die op de wagen wordt aangebracht, waardoor er een harde laag als het ware boven op de lak ligt.
                  Daardoor hecht vuil zich niet zo gemakelijk, en is de wagen makkelijker schoon te maken en houden.
                  De prijs is afhankelijk van de grote van de wagen en varieert tussen 500euro en 750euro.
                  Kijk maar eens op de site van die firma
                  http://www.protechgent.be/diensten.lasso

Ik heb er in elk geval zeer goede ervaring mee, mijn nieuwe XC60 zal de 3e wagen zijn die ik laat behandelen.
                  Zoiets doe je niet als het niet zou werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axel xc60 Bekijk Berichten
                    betrefd
                    Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
                    houd
                    Oorspronkelijk geplaatst door Axel xc60 Bekijk Berichten
                    grote van de wagen
                    Ze zijn in aanbieding vandaag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                      ....zou ik van de verkoper met zijn baart .....
                      Deze ook even hoger hier

Comment

• Dus ze bestaan, de slimme Volvorijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joste Bekijk Berichten
                          Dus ze bestaan, de slimme Volvorijders.

Volvo-rijders

MWHOEHAHAHAHHAA

Comment

• Dit is lachen

"Baart" vond ik toch wel de beste persoonlijk

Comment

• Héél slim die Volvo-rijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Om u een idee te geven van de hoogte van de risico's, er zijn zelfs agenten die hun auto chiptunen, dus ik zou er niet van wakker liggen
                                En die hebben allang geen voorbeeldfunctie meer... ze riskeren gewoon hun job...

Laat staan, dat ze geloofwaardig overkomen als ze uw gechipte auto aan de kant zetten...
                                Ze ondermijnen hun eigen gezag en geloofwaardigheid. Op staande voet ontslaan zou ik zeggen. Ze zetten zelfs aan tot... door opnelijk te bekennen dat ze hun auto chippen.
                                Last edited by ; 21/02/2010, 17:45.

Comment

• Ik vroeg me af of de automatische versnellingsbak ook een update kan krijgen. In sommige gevallen reageert ie soms wel (te) traag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                                    Ik vroeg me af of de automatische versnellingsbak ook een update kan krijgen. In sommige gevallen reageert ie soms wel (te) traag...
                                    Die heeft al een update gehad vorig jaar voor MY 2010.

Comment

• Kan ik die ook krijgen op m'n MY2009 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                                        Kan ik die ook krijgen op m'n MY2009 ?
                                        Helaas

Comment

• Is de geartronic-update dan veranderd in verhoudingen, of een nieuw stuurprogramma? Het zou bv wel jammer zijn een MY2009 te tunen en de geartronic niet te kunnen aanpassen...

Comment

Working...
                                          X