Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XC60 2.0 t

Ik had wat vraagjes over de 2.0 T;

Klopt het dat deze powershift automaat ook een manual bediening heeft? Ik hoorde wat geruchten over een tiptronic, zodat je ook eventueel zelf kan schakelen.

Verder vraag ik me af of de acceleratietijd (0-100 = 9,6 seconden) niet versneld kan worden door zelf te schakelen? Bij de v70 en de S80 is dat wel het geval.

Alvast bedankt.

Comment

• Net als de geartronic heeft de powershift bij de 2.0 T een manuele bedienig aan de pook. Peddels aan het stuurwiel zijn er niet.
      Over reactie- en en accelaratietijd weet ik niets.

Comment

• Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een foto van een XC60 R-design in kleur Cosmic White.
        Ik heb me zo een wagen gekocht en ik ken het type R-design en het kleur Cosmic White, maar ik heb er nog nooit een gezien in combinatie.

Als je foto's hebt van een eigen wagen of van een andere, wil je ze dan hier eens posten?

Merci

Foxburr

Comment

• Wel geen RX maar toch gelijkaardig.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• In het echt is het Cosmic White wel wat lichter. De wagen staat hier afgebeeld
            met Achilles 19'' Diamond Cut/Dark Grey-velgen.
            Configuratie te maken op www.volvocars.com of www.volvocars.be

Comment

• Foxburr, proficiat met je aankoop. Meestal staat een r-design in t rood afgebeeld, op de heico-site staat wel een Ice-white versie...

Comment

• Ik snap eerlijk gezegd het concept niet van een R-Design. past helemaal niet op zo'n wagen maar dat zal wel aan mij liggen

Comment

• Ik snap ook niet helemaal het concept van een 2wd SUV en toch zie je ze massaal rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                    Ik snap ook niet helemaal het concept van een 2wd SUV en toch zie je ze massaal rijden
                    En waarom moet een SUV (sportsutilityvehicle) 4x4 zijn?

Comment

• Bof, de gustibus et coloribus... Voor elk wat wils natuurlijk.

Comment

• Waarom moet een SUV 4x4 zijn?????
                        Eindeloze duscussie... (en off topic?)

Iemand weet van kinderziekte aan de parkeersensoren?
                        Last edited by ; 04/03/2010, 18:43.

Comment

• Iemand weet van kinderziekte aan de parkeersensoren?[/quote]

jazeker , voorste zijn al vervangen paar maand geleden , vielen uit tijdens parkeren, ook tijdens gewoon rijden kwam er foutmelding .
                          Nu ontdooit de linkerspiegel niet meer , klapt ook niet meer in bij het sluiten van de auto .
                          Dashboard valt soms ook eens uit ( bv de gps ) : dealer lost niet echt het probleem op .
                          Weten niet of er nog een volvo volgt hierachter . Rijd nochtans goed , maar die kleine fikfak doet er niet goed aan .

Comment

• ik zit nog te twijfelen of ik de volgende opties toevoeg aan mijn bestelling

dit is mijn huidige confiig

Saville grey
                            G100 Select leder Anthracite Black/Offblack
                            Geartronic zestrapsautomaat (AWD)
                            Summum
                            Advanced Safety Pack
                            Motion Pack
                            Premium Sound audio met 12 Dynaudio luidsprekers
                            Desactivatieschakelaar voor de passagiersairbag
                            Park Assist voor + achter
                            Nordic Light Oak inleg
                            Merac 18" lichtmetalen velgen met 235/60 R 18 banden

wat raden jullie aan ?

- DAB radio
                            - Park Assist camera
                            - Beschermhoes volledige bagageruimte en achterbumper
                            - panoramisch dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justroll Bekijk Berichten

wat raden jullie aan ?

- DAB radio
                              - Park Assist camera
                              - panoramisch dak
                              Zeker de Park assist camera. Die optie is een functionele must op de XC60, daar zal je geen spijt van hebben.
                              De rest is al dan niet persoonlijke voorkeur.

Comment

• Ik vind de panoramische dak voor elke wagen sowieso een verademing. Ik wil zoveel mogelijk licht in mijn wagen, gewoon omdat ik me veel vrijer voel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Ik vind de panoramische dak voor elke wagen sowieso een verademing. Ik wil zoveel mogelijk licht in mijn wagen, gewoon omdat ik me veel vrijer voel
                                  Idem, ik zou ook voor het dak gaan

Comment

• De beschermhoes is sterk en stevig, (hangt wel een volvo-prijsje aan vast) maar ideaal als je de bumper krasvrij wil houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justroll Bekijk Berichten
                                      ik zit nog te twijfelen of ik de volgende opties toevoeg aan mijn bestelling

dit is mijn huidige confiig

Saville grey
                                      G100 Select leder Anthracite Black/Offblack
                                      Geartronic zestrapsautomaat (AWD)
                                      Summum
                                      Advanced Safety Pack
                                      Motion Pack
                                      Premium Sound audio met 12 Dynaudio luidsprekers
                                      Desactivatieschakelaar voor de passagiersairbag
                                      Park Assist voor + achter
                                      Nordic Light Oak inleg
                                      Merac 18" lichtmetalen velgen met 235/60 R 18 banden

wat raden jullie aan ?

- DAB radio
                                      - Park Assist camera
                                      - panoramisch dak

Ik zou vandaag de dag de geartronic laten vallen. Enige wat me tegenvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                                        Ik zou vandaag de dag de geartronic laten vallen. Enige wat me tegenvalt.
                                        Wij hebben de 205 pk sterke met geartronic genomen en ik persoonlijk vond dat voldoende voor een rustige chauffeur. Dus voor de mama.

Dat die maar snel wordt geleverd, want ik moet nu altijd met de merc rondrijden en dat is een beetje te veel plezier voor mij .
                                        Last edited by ; 06/03/2010, 14:39.

Comment

• de wagen is al effe besteld, hij zou normaal midden april er moeten zijn ...

lol over de geartronic ik heb er mee gereden en is voor mij meer dan voldoende ;..

ik kan nog tot 19/4 aanpassingen maken in mijn config ..

Comment

Working...
                                          X