Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wij hebben wagen besteld op 14/2 en hebben nog steeds geen leveringstermijn doorgekregen. De wagen is besteld in Diest....Heeft iemand gelijkaardige bestelling gedaan onlangs van Volvo XC60. Het kan toch niet dat je zolang op een wagen dient te wachten? Dit kon tenminste op voorhand worden gezegd. Op bestelbon staat levering tegen einde juni??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke21 Bekijk Berichten
      wij hebben wagen besteld op 14/2 en hebben nog steeds geen leveringstermijn doorgekregen. De wagen is besteld in Diest....Heeft iemand gelijkaardige bestelling gedaan onlangs van Volvo XC60. Het kan toch niet dat je zolang op een wagen dient te wachten? Dit kon tenminste op voorhand worden gezegd. Op bestelbon staat levering tegen einde juni??
      Jij krijgt MY2011. MY2010 is uitverkocht in België.
      Daarom duurt het langer.
      Er staat "juni 2010", dat is uw leveringstermijn, en dat zal wel correct zijn.
      Heb je jouw vraag hier niet aan de dealer gesteld toen je de bestelbon tekende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        Jij krijgt MY2011. MY2010 is uitverkocht in België.
        Daarom duurt het langer.
        Er staat "juni 2010", dat is uw leveringstermijn, en dat zal wel correct zijn.
        Heb je jouw vraag hier niet aan de dealer gesteld toen je de bestelbon tekende?
        Jawel, zeker gevraagd, en op mail was het einde mei....Toen ik officiele papieren thuis kreeg was het echter einde juni (maar nog geen bevestiging van Volvo zelf)... Wat is het verschil tussen beide versies? En waarom zijn ze hier niet gewoon rechtuit over...retorische vraag

Comment

Jawel, zeker gevraagd, en op mail was het einde mei....Toen ik officiele papieren thuis kreeg was het echter einde juni (maar nog geen bevestiging van Volvo zelf)... Wat is het verschil tussen beide versies? En waarom zijn ze hier niet gewoon rechtuit over...retorische vraag
          Dat is verschil is nog niet helemaal bekend.
          De RTI wordt alvast deze van de nieuwe S60 (het kleine schermpje op het dashboard verdwijnt).
          De motoren veranderen ook. De 2.4D DRIVe wordt verangen door de D3 (2liter) DRIVe met minder CO2-uitstoot en dus interessanter qua fiscaliteit.
          Ook de D5 zakt in CO2-waarde.
          Er komt ook een nieuwe 2 liter benzine,...
          Dit alles staat hier in vorige pagina's al uitgelegd.
          Voor de rest zal er weinig veranderen, buiten misschien nog een extra kleurmogelijkheid.
          Maar gezien het grote succes van de XC60 gaat alles heel snel. Daarom staat er juni op je bestelbon, die je dan toch hebt afgetekend denk ik zo.
          De bevestiging van Volvo komt altijd een pak later. Wat op je bestelbon staat is wat bij Volvo zelf ook bekend is.

Comment

Dat is verschil is nog niet helemaal bekend.
            De RTI wordt alvast deze van de nieuwe S60 (het kleine schermpje op het dashboard verdwijnt).
            De motoren veranderen ook. De 2.4D DRIVe wordt verangen door de D3 (2liter) DRIVe met minder CO2-uitstoot en dus interessanter qua fiscaliteit.
            Ook de D5 zakt in CO2-waarde.
            Er komt ook een nieuwe 2 liter benzine,...
            Dit alles staat hier in vorige pagina's al uitgelegd.
            Voor de rest zal er weinig veranderen, buiten misschien nog een extra kleurmogelijkheid.
            Maar gezien het grote succes van de XC60 gaat alles heel snel. Daarom staat er juni op je bestelbon, die je dan toch hebt afgetekend denk ik zo.
            De bevestiging van Volvo komt altijd een pak later. Wat op je bestelbon staat is wat bij Volvo zelf ook bekend is.
            Das al goed, vond ik het enige kleine minpuntje aan de XC60's.

Comment

wij hebben wagen besteld op 14/2 en hebben nog steeds geen leveringstermijn doorgekregen. De wagen is besteld in Diest....Heeft iemand gelijkaardige bestelling gedaan onlangs van Volvo XC60. Het kan toch niet dat je zolang op een wagen dient te wachten? Dit kon tenminste op voorhand worden gezegd. Op bestelbon staat levering tegen einde juni??
              guh? ik heb die van mij einde januari bestel . staat gepland voor 18 april dus nog een MY2010 .. dedju .. Diest .. dat is dan Rutten ? Je mag toch wel een datum eisen zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justroll Bekijk Berichten
                guh? ik heb die van mij einde januari bestel . staat gepland voor 18 april dus nog een MY2010 .. dedju .. Diest .. dat is dan Rutten ? Je mag toch wel een datum eisen zeker ?
                Einde juni is toch een datum, niet ?
                Einde juni zijn trouwens de eerste leveringen van MY2011.
                Dat ze geen info geven over MY2011 is inderdaad wel totaal onbegrijpelijk.

Comment

• dank voor alle reactie's....'t is idd te hopen dat het dan eind juni wordt....we kunnen niet wachten

Comment

dank voor alle reactie's....'t is idd te hopen dat het dan eind juni wordt....we kunnen niet wachten
                    Je mag blij zijn, je krijgt een van de eerste MY2011 met de nieuwste snufjes en verbeteringen, dat is altijd beter, ook voor de herverkoop.

Comment

Je mag blij zijn, je krijgt een van de eerste MY2011 met de nieuwste snufjes en verbeteringen, dat is altijd beter, ook voor de herverkoop.
                      Nu gaan ze bellen naar de garage dat hij NIET VROEGER dan eind juni mag geleverd worden

Comment

• My2011

Hier is MY 2011 (Franse folder, PDF zie hieronder).
                        Ik zie nog steeds het schermpje bovenop het dasboard.

En geen mistlichten meer.
                        Twee nieuwe kleuren : Seashell metallic, zoals de auto op de foto, en Passion red

Last edited by joodoo; 24/03/2010, 20:04.

Comment

• ik zie nog niet te veel verschil.. iemand ?

Comment

• Aan de buitenkant verandert bij mijn weten niets. Een facelift is dit niet, gewoon een modeljaarwijziging.
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Aan de buitenkant verandert bij mijn weten niets. Een facelift is dit niet, gewoon een modeljaarwijziging.
                              Weinig, maar toch : de mistlichten kunnen niet meer voorzien worden en het radiatorrooster is anders van structuur, wordt meer glanzend .
                              Twee nieuwe kleuren: Passion Red en Seashell.
                              Bekleding blijft het zelfde
                              Nieuwe velg 18" beschikbaar (Zephyrus)
                              Ook neerklapbare hoofdsteunen achteraan behoort nu tot de optie lijst (elektrisch).
                              Voor de rest de diverse nieuwe gewijzigde motoren.
                              Last edited by joodoo; 24/03/2010, 20:07.

Comment

• Het blijft een mooie wagen

Los daarvan , in de mijne zit de high performance audio. Ik vroeg me
                                af of het mogelijk was daar zelf een versterker en subwoofer aan toe
                                te voegen. Mis wel een beetje de warmte van het geluid Heb even
                                gekeken waar de subwoofer normaal origineel zit maar aansluitkabels
                                zie ik daar niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                                  Het blijft een mooie wagen

Los daarvan , in de mijne zit de high performance audio. Ik vroeg me
                                  af of het mogelijk was daar zelf een versterker en subwoofer aan toe
                                  te voegen. Mis wel een beetje de warmte van het geluid Heb even
                                  gekeken waar de subwoofer normaal origineel zit maar aansluitkabels
                                  zie ik daar niet.
                                  Straf! Ik ben zeer overtuigd van de sound. Ik neem zelfs af en toe met opzet de XC60 i.p.v. de C70 om eens van een muziekstuk te kunnen genieten onder het rijden. Ik moet wel zeggen dat ik geen audiofiel ben. Voor de echten heb je de Dynaudio uitvoering hé!

Comment

• Zijn de mistlichten niet meer plaatsbaar door technische beperkingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                                      Zijn de mistlichten niet meer plaatsbaar door technische beperkingen?
                                      Reden dat geen mistlichten meer mogelijk zijn -> EHPAS (Electro hydraulic power steering). Dit neemt fysiek meer plaats in. Maar draagt wel bij tot een vermindering van de CO2 uitstoot

Comment

• vandaag gemerkt in Volvo fabriek dat de XC60 T6(304pk) zéér populair is blijkbaar...
                                        Wist trouwens niet dat er zwaardere versie in productie gebracht werd. moet wel vlot rijden
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                          vandaag gemerkt in Volvo fabriek dat de XC60 T6(304pk) zéér populair is blijkbaar...
                                          Wist trouwens niet dat er zwaardere versie in productie gebracht werd. moet wel vlot rijden
                                          dit zijn meestal wagens voor de Amerikaanse markt,zijn ook bijna altijd full option
                                          ik heb er hier nog geen zien rondrijden

Comment

Working...
                                          X