Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke21 Bekijk Berichten
    ik neem aan dat dit geen impact heeft op bestelling die reeds is gedaan...bijv. zou Motion Pack 'inhoud ' gewijzigd worden tov bestelling die reeds is gedaan of blijft originele bestelling bij het oude, ook al is het een MY2011 model... Zou anders te gek zijn voor woorden, denk ik, indien er wel wijziging zou zijn....Nog steeds van constructeur geen bevestiging van levering al is bestelling nu 2 maanden geplaatst.
    Jij hebt MY2010 besteld, dus nvt.
    Waarom moet je een bevestiging van levering krijgen? Je hebt die indicatie bij je bestelling toch al gekregen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

MY 2011

Nieuwe prijslijst met nieuwe opties en pakketten:

http://www.volvocars.com/nl-BE/all-c...L%20310310.pdf
      Binnenin is blijkbaar niets veranderd
      Voor leder moet je al de summum uitvoering nemen
      al bij al zijn ze dan toch wel wat duurder geworden en krijg je niet meer opties maar andere

Comment

• panoramisch schuifdak

Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik sta op het punt om mijn xc60 2.0t te bestellen. Ik had alleen wat vragen over het panoramische schuifdak. Neemt het veel hoofdruimte in? Is er duidelijk windgeruis te horen, als het dak dicht is?

Of merk je niet dat er een schuifdak in zit? Het gaat er mij vooral om, dat ik er geen last van heb (lawaai)

Dus zijn er mensen met een schuifdak in de XC die mij hun ervaringen kunnen melden?

alvast bedankt!

gr.

Comment

• Vandaag staan de 2 mooiste kleuren voor een XC60 in mijn straat: parelmoerwit en een grijsblauw. Prachtige auto's !!

Comment

• In een persbericht over de nieuwe D3 vijfcilinder diesel wordt met geen woord gerept over de powershift.

Is met het verbreken van de relatie met Ford de powershift nu ook ter ziele?

Comment

• Diesel D6 250 pk?

6 cylinder diesel?
              '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
              '08 S60 2.4D
              http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
              http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                Diesel D6 250 pk?

6 cylinder diesel?
                Zo zou het logisch zijn... maar denk dat dat de laatste nieuwe D5 is met 2 turbo's, nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
                  Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik sta op het punt om mijn xc60 2.0t te bestellen. Ik had alleen wat vragen over het panoramische schuifdak. Neemt het veel hoofdruimte in? Is er duidelijk windgeruis te horen, als het dak dicht is?

Of merk je niet dat er een schuifdak in zit? Het gaat er mij vooral om, dat ik er geen last van heb (lawaai)

Dus zijn er mensen met een schuifdak in de XC die mij hun ervaringen kunnen melden?

alvast bedankt!

gr.
                  Geen extra geluidshinder en neemt niet meer hoofdruimte in beslag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                    Zo zou het logisch zijn... maar denk dat dat de laatste nieuwe D5 is met 2 turbo's, nee?
                    Die heeft toch 205 pk, D5 dus denk ik toch?
                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                    '08 S60 2.4D
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                      Die heeft toch 205 pk, D5 dus denk ik toch?
                      Ja maar misschien ng wat opgekieteld ofzo? Kweetni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaas Bekijk Berichten
                        In een persbericht over de nieuwe D3 vijfcilinder diesel wordt met geen woord gerept over de powershift.

Is met het verbreken van de relatie met Ford de powershift nu ook ter ziele?
                        Powershift blijft bestaan, voorlopig enkel op de 2.0T (203pk).

De andere motorisaties worden gekoppeld aan Geartronic.
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          Geen extra geluidshinder en neemt niet meer hoofdruimte in beslag.
                          Okey, bedankt! Ik ben gerustgesteld

Comment

• Is de kleur Maple red verdwenen uit het kleurenpallet? Of een andere naam gekrgen?

Comment

• inderdaad die is er uit

er is wel een nieuwe kleur: Flamenco red

en dit is bijna identiek aan maple red, alleen een iets andere tint.

is nu al beschikbaar voor de C70

Comment

• heeft al iemand een afbeelding van het flamenco-red?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Dit is geen Flamenco Red, wel het Maple Red van de vorige modeljaren.
                                    Er is nog geen Flamenco Red XC60 van de band gerold. Het is nog even wachten op de productie van MY 2011.

Comment

• Had hem gevonden met google, ging er vanuit dat het dan wel juist was, maar je hebt vast gelijk want ik vond alleen deze

Comment

• Die iets andere tint zal niet eens te zien zijn op foto...

Comment

• Levertermijn

Hey!

Heb m'n XC60 eind maart besteld, maar vroeg me af of iemand op de hoogte is van de levertermijnen? Ik heb net op de valreep MY2011 dus da's wel net nog geluk hebben De garage vertelde me eind juni misschien eind juli... da's natuurlijk een grote marge. Als iemand een idee heeft en kan zeggen hoeveel weken ik geduld moet hebben is dat ook wel meegenomen!

Tnx!

Comment

Working...
                                          X