Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
    Diesel D6 250 pk?

6 cylinder diesel?

komt zeker niet. Ooit heeft men wel eens gedacht de 2.7d van de Jaguar S-type te gebruiken maar die paste niet in de XC90 dus zijn ze de vijfcilinder gaan doorontwikkelen. Er zou wel een herziene 3.2 en een krachtigere T6 komen.

Maar voor mij volstaat in de X60 de Driv e erg goed.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• spatlappen

Heey.

Heeft iemand wat foto's van een XC60 met spatlappen/spatschermen voor en achterr?? Volgens mij lijkt de XC dan nog breder! Ik ben misschien van plan ze te bestellen.

Wie kan me helpen?

vr gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk Berichten
        Hey!

Heb m'n XC60 eind maart besteld, maar vroeg me af of iemand op de hoogte is van de levertermijnen? Ik heb net op de valreep MY2011 dus da's wel net nog geluk hebben De garage vertelde me eind juni misschien eind juli... da's natuurlijk een grote marge. Als iemand een idee heeft en kan zeggen hoeveel weken ik geduld moet hebben is dat ook wel meegenomen!

Tnx!
        Als er niets misloopt met de lancering van MY 2011 zal het einde juni zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
          Als er niets misloopt met de lancering van MY 2011 zal het einde juni zijn.

laat ons dan maar hopen dat alles goed gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
            Heey.

Heeft iemand wat foto's van een XC60 met spatlappen/spatschermen voor en achterr?? Volgens mij lijkt de XC dan nog breder! Ik ben misschien van plan ze te bestellen.

Wie kan me helpen?

vr gr.
            Had er besteld op ebay maar tot heden nog niet geleverd Zal wel even een fotootjes schieten als ze eraan hangen ;-)

Comment

Heey.

Wie kan me helpen?

vr gr.

Ze zijn wat moeilijker te zien, maar deze heeft 4 spatlappen.
              Persoonlijk vind ik spatlappen op een XC60 de wagen oubollig en niet-sportief maken.
              Op een R-design zal het helemaal geen zicht zijn.

Comment

• RTI

Kan je op het RTI systeem van volvo ook gewone DVD's bekijken? Bijvoorbeeld films, of zelfgebrande DVD's?
                En zo ja; waar kun je die DVD's dan indoen? Ik las ergens iets over een dvdbox onder de stoel..

ben benieuwd.

Comment

Ze zijn wat moeilijker te zien, maar deze heeft 4 spatlappen.
                  Persoonlijk vind ik spatlappen op een XC60 de wagen oubollig en niet-sportief maken.
                  Op een R-design zal het helemaal geen zicht zijn.
                  ik vind ze wel erg onopvallend met zwarte skirts
                  vergeleken met de standard spatlappen van de Q5 zijn ze zelfs mooi te noemen
                  niet vergeten dat dit een funktioneel onderdeel is, dat veel kuiswerk bespaart

Comment

Kan je op het RTI systeem van volvo ook gewone DVD's bekijken? Bijvoorbeeld films, of zelfgebrande DVD's?
                    En zo ja; waar kun je die DVD's dan indoen? Ik las ergens iets over een dvdbox onder de stoel..

ben benieuwd.
                    Standaard: dacht van niet, maar is wel mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                      Standaard: dacht van niet, maar is wel mogelijk.
                      En wat moeten we daar dan voor doen ?

Comment

• Rolgeluiden

Heb dit weekend mogen proeven (wel wat kort) van de XC60 Momentum op 19" Wielen. Wel een zéér pittige wagen, maar keihard op onze vlaamse wegen. De verkoper haalde als argument de verkeerde keuze van banden met 19" aan. Maar was wel geschrokken van de rolgeluiden. Is dit alsook met de 18" wielen? Voor de rest geraak je absoluut in een testrit niet uit waar alle knoppen staan, laat staan ze te bedienen. Dus dat is weer een groot avontuur. Wist ook te vertellen dat de D3 AWD toch wel wat verbeteringen te wachten staat (waaronder de RTI). Park assist camera blijkt een must te zijn vanwege oplopende lijn naar achter toe en vrij kleine achterruit. Wat mij verwonderde is dat alsook mijn dreumessen achteraan niet door de zijruiten kunnen kijken (3 en 6 jaar) zij komen niet boven de carroserielijn uit, vind ik een minpuntje.
                        Ga toch nog eens een wagen vragen met andere bandmaat.
                        Voor de rest veelbelovende wagen. Grtz Charlie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                          Heb dit weekend mogen proeven (wel wat kort) van de XC60 Momentum op 19" Wielen. Wel een zéér pittige wagen, maar keihard op onze vlaamse wegen. De verkoper haalde als argument de verkeerde keuze van banden met 19" aan. Maar was wel geschrokken van de rolgeluiden. Is dit alsook met de 18" wielen? .
                          Met de 18" geen problemen met rolgeluiden en "hard"heid, integendeel: zeer rustig. Inderdaad, je moet eens met 18"gaan rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                          Park assist camera blijkt een must te zijn vanwege oplopende lijn naar achter toe en vrij kleine achterruit.
                          Zeker aan te raden.

Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                          Wat mij verwonderde is dat alsook mijn dreumessen achteraan niet door de zijruiten kunnen kijken (3 en 6 jaar) zij komen niet boven de carroserielijn uit, vind ik een minpuntje.
                          Er is deze optie:

Comment

• vrijdag xc60 gaan halen, summum automaat; rijdt lekker alleen een probleempje

vanaf een 100km / uur is er een fluitend geluid (wind) in het linker portier .. heb het raampje al eens open & toe gedaan ; maar het wordt erger & erger naarmate ik een hogere snelheid haal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                              En wat moeten we daar dan voor doen ?
                              Euh, denk wel dat er een soort module voor te koop is. Hoe/wat precies weet ik ook niet, maar kweet wel dat het kan

Comment

• yannick .. vergis je je niet met de imiv ? Die is niet mogelijk op de XC60 ;

Comment

• rti 2011 touchscreen?

Heey,

Klopt het dat het nieuwe RTI systeem MY 2011 touchscreen heeft? Ik lees weleens wat engelse forums over de XC60 en daar kwam dit ter sprake.. Echter is er niet echt duidelijkheid.
                                  Weet iemand hier wat vanaf?

mvg

Comment

Heey,

Klopt het dat het nieuwe RTI systeem MY 2011 touchscreen heeft? Ik lees weleens wat engelse forums over de XC60 en daar kwam dit ter sprake.. Echter is er niet echt duidelijkheid.
                                    Weet iemand hier wat vanaf?

mvg
                                    De wijziging van de RTI gaat pas in halverwege MY2011 en dan krijgt hij het systeem als in de nieuwe S60, maar dat is ook geen touchscreen.
                                    Intussen blijft men bij het oude systeem voor MY2011.
                                    Last edited by joodoo; 27/04/2010, 19:18.

Comment

De wijziging van de RTI gaat pas in halverwege MY2011 en dan krijgt hij het systeem als in de nieuwe S60, maar dat is ook geen touchscreen.
                                      Intussen blijft men bij het oude systeem voor MY2011.
                                      volgens mij is touchscreen ook niet de oplossing voor een handige navigatie... heb dit in vw getest en is echt niet zo handig........ heb net de xc60 besteld, dus ik zal hopelijk nog de oude versie hebben mijn huidige auto (bmw 5) is echter wel heel praktisch... idrive werkt echt goed... ben benieuwd voor volvo... iemand ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk Berichten
                                        volgens mij is touchscreen ook niet de oplossing voor een handige navigatie... heb dit in vw getest en is echt niet zo handig........ heb net de xc60 besteld, dus ik zal hopelijk nog de oude versie hebben mijn huidige auto (bmw 5) is echter wel heel praktisch... idrive werkt echt goed... ben benieuwd voor volvo... iemand ervaring mee?
                                        Heb vorig jaar een test rit gemaakt met een XC60 en was het meest teleurgesteld in...de navigatie. Mijn business navi in mijn BMW vind ik stukken beter en gebruiksvriendelijker. het zal natuurlijk ook wat gewenning zijn, maar bv grafisch vond ik de nav in de Volvo ook niet goed en dan die stem...vreselijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                          Heb vorig jaar een test rit gemaakt met een XC60 en was het meest teleurgesteld in...de navigatie. Mijn business navi in mijn BMW vind ik stukken beter en gebruiksvriendelijker. het zal natuurlijk ook wat gewenning zijn, maar bv grafisch vond ik de nav in de Volvo ook niet goed en dan die stem...vreselijk
                                          Vreselijk vind ik de stem niet, maar tis ne man .

Comment

Working...
                                          X