Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
    Wow, die XC60 is bijna niet geplooid. Nice
    zo'n kleine vlegtuig is extra-licht, hoor
    zelfs een 2 PK had niet goed doorstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      zo'n kleine vlegtuig is extra-licht, hoor
      zelfs een 2 PK had niet goed doorstaan
      Say again?

En extra licht? Weegt niet op (heb je'm?) tegen het feit dat hij der zeker in zo goed als volle vaart tegenaan vloog.

Comment

• Weet iemand of de levertijd bij volvo korter kan worden of eerder langer Ik ben nogal ongeduldig, ze hebben me gezegd dat het voor begin juli zal zijn... iemand ervaring of dit soms sneller kan? (is wel een MY2011)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk Berichten
          Weet iemand of de levertijd bij volvo korter kan worden of eerder langer Ik ben nogal ongeduldig, ze hebben me gezegd dat het voor begin juli zal zijn... iemand ervaring of dit soms sneller kan? (is wel een MY2011)
          Mijn ervaring door de jaren met nu reeds 3 wagens is dat Volvo de levertermijnen die opgegeven worden respecteert. Alle 3 onze wagens werden zelfs een week eerder afgeleverd.

Sneller kan dus, maar dit gaat over enkele dagen, niet over weken.

En als men bij de toeleveranciers nog eens staakt, of de Eyjafjallajökul spuwt nog eens as kan dat de levertijden natuurlijk wél beïnvloeden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk Berichten
            Weet iemand of de levertijd bij volvo korter kan worden of eerder langer Ik ben nogal ongeduldig, ze hebben me gezegd dat het voor begin juli zal zijn... iemand ervaring of dit soms sneller kan? (is wel een MY2011)
            Uit ervaring (4e Volvo nu): de levertijd wordt gerespecteerd.
            Op vroeger moet je niet hopen en mits er geen stakingen van onderaannemers of andere externe belemmeringen zijn zal je geen uitstel van levering moeten verwachten.
            Last edited by joodoo; 11/05/2010, 23:25.

Comment

• crash test die verkeerd afliep

moet beschamend geweest zijn ;-)

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
              Last edited by ; 13/05/2010, 11:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DieterN Bekijk Berichten

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

http://www.hln.be/hln/nl/927/Kanaal-...-mist-in.dhtml

Beschamend misschien wel, maar hoofdzaak in veilig rijden zal toch altijd de chauffeur blijven, hoeveel elekronica er al dan niet werkt

Comment

Dit heeft niets met de XC60 te maken.
                  Er is een topic over de S60.

Comment

Beschamend is het zeker, erger zelfs, onvergeeflijk vind ik dit. Ik vermoed dat de verantwoordelijken voor het mislukken van deze test eens goed de oren uitgewassen zijn. Voor alle duidelijkheid: het is niet het systeem dat faalde, maar de test ging de mist in wegens slechte voorbereiding.

Maar voor de domme massa heeft men geen 10 kansen om te tonen hoe goed een systeem is. Men is dan geneigd een auto te kopen die zulke systemen helemaal NIET heeft.

Het is het risico van alle merken die vooruitstrevend zijn op technisch vlak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                      Beschamend is het zeker, erger zelfs, onvergeeflijk vind ik dit. Ik vermoed dat de verantwoordelijken voor het mislukken van deze test eens goed de oren uitgewassen zijn. Voor alle duidelijkheid: het is niet het systeem dat faalde, maar de test ging de mist in wegens slechte voorbereiding.

Maar voor de domme massa heeft men geen 10 kansen om te tonen hoe goed een systeem is. Men is dan geneigd een auto te kopen die zulke systemen helemaal NIET heeft.

Het is het risico van alle merken die vooruitstrevend zijn op technisch vlak.
                      Eerst proberen wandelen en DAN lopen zegt het spreekwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                        Geldt anders ook voor Audi

Comment

• Double DIN voor volvo XC60

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                          Beste, weet er onder jullie soms of je een double din zou kunnen inbouwen waar nu het scherm zit?
                          Zou graag een pioneer nav-gate willen inbouwen in nieuwe XC60. Omdat deze qua mogelijkheden bijna onbegrensd is terwijl de bestaande module een "beetje" achterhaald is. (Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat zij geen kwaliteit heeft!). Tot horens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                            Beste, weet er onder jullie soms of je een double din zou kunnen inbouwen waar nu het scherm zit?
                            Zou graag een pioneer nav-gate willen inbouwen in nieuwe XC60. Omdat deze qua mogelijkheden bijna onbegrensd is terwijl de bestaande module een "beetje" achterhaald is. (Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat zij geen kwaliteit heeft!). Tot horens

Dat kan:

Mooi is wat anders...
                            Last edited by joodoo; 24/05/2010, 19:20.

Comment

• Dat verkracht een beetje het mooie interieur vind ik
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                                Dat is inderdaad de filosofie bij Audi... eerst zien tot de ANDEREN kunnen lopen, dan dezelfde systemen inbouwen aan een enorme meerkost voor de koper... Die meerkost zit hem in 2 dingen:
                                - De licentiekosten om zo'n systeem aan te kopen
                                - De advertising kosten om de slogan "Voorsprong door techniek" er te doen instampen

De Audi-koper kan vervolgens fier en zelfgenoegzaam reageren op blunders bij testen van andere merken... tot de realiteit ook hén inhaalt.

Verschil is dan nog dat Audi doofpotje heeft willen spelen daar waar Volvo volledig open kaart heeft gespeeld.

Overigens is het niet zo dat omdat een test faalt (wegens geblunder) dat het te testen systeem niet feilloos kan werken. Bewijs: de vele tests in bijzijn van pers die wél succes kenden. In dit geval loopt Volvo al waar Audi nog in het foetusstadium is en er van stappen niet eens sprake is.

Men heeft misschien gedacht dat inzetten op een multimedia interface hét technologisch equivalent van de uitvinding van het warme water ging worden. Hoewel Audi ook daar geen krediet voor mag nemen (BMW was wat rapper op dat vlak) doet de reclame ook daar zijn werk, te oordelen aan sommige reacties.

Enfin, ik wacht het moment af dat Audi eens baanbrekende tests gaat laten zien in bijzijn van pers. Op een halfpipe rijden is gewoon dom, niemand ziet daar zelfs het nut van in. Dat is domme aandacht trekkerij. In dit geval een zeer geslaagde trouwens.

Maar in afwachting zie ik vooral véél artikels in de "vak"pers en in de gewone (bijv. HLN) over niemandalletjes, eigenlijk meer om constant in de aandacht te lopen dan wat anders.

Audi, voorsprong door reclame!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                  Dat is inderdaad de filosofie bij Audi... eerst zien tot de ANDEREN kunnen lopen, dan dezelfde systemen inbouwen aan een enorme meerkost voor de koper... Die meerkost zit hem in 2 dingen:
                                  - De licentiekosten om zo'n systeem aan te kopen
                                  - De advertising kosten om de slogan "Voorsprong door techniek" er te doen instampen

De Audi-koper kan vervolgens fier en zelfgenoegzaam reageren op blunders bij testen van andere merken... tot de realiteit ook hén inhaalt.

Verschil is dan nog dat Audi doofpotje heeft willen spelen daar waar Volvo volledig open kaart heeft gespeeld.

Overigens is het niet zo dat omdat een test faalt (wegens geblunder) dat het te testen systeem niet feilloos kan werken. Bewijs: de vele tests in bijzijn van pers die wél succes kenden. In dit geval loopt Volvo al waar Audi nog in het foetusstadium is en er van stappen niet eens sprake is.

Men heeft misschien gedacht dat inzetten op een multimedia interface hét technologisch equivalent van de uitvinding van het warme water ging worden. Hoewel Audi ook daar geen krediet voor mag nemen (BMW was wat rapper op dat vlak) doet de reclame ook daar zijn werk, te oordelen aan sommige reacties.

Enfin, ik wacht het moment af dat Audi eens baanbrekende tests gaat laten zien in bijzijn van pers. Op een halfpipe rijden is gewoon dom, niemand ziet daar zelfs het nut van in. Dat is domme aandacht trekkerij. In dit geval een zeer geslaagde trouwens.

Maar in afwachting zie ik vooral véél artikels in de "vak"pers en in de gewone (bijv. HLN) over niemandalletjes, eigenlijk meer om constant in de aandacht te lopen dan wat anders.

Audi, voorsprong door reclame!

voor de zoveelste keer: goeie marketing werkt, én veel mensen vinden het mooie en elegante wagens. wat is dan eigenlijk het probleem?:-)

Volvo speelt al jaren op het thema veiligheid terwijl de rest hen ook quasi heeft ingehaald. Dankzij marketing denken mensen bij de naam "volvo" nog steeds meteen aan "de veiligsten otto op de markt!". Het is maar wat voor boodschap je er als merk wil indrammen he.

Ik snap echt uw crusade tegen audi niet bij momenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                    Het feit dat ze bij Audi bijvoorbeeld hun mislukte presentatie en afgang voor het grote publiek zoals in Brussel met de koprol van de A1 te zien was, onder de mat willen vegen... dat zegt meer dan genoeg!
                                    Iedereeen maakt al eens een fout, Audi blijkbaar ook.

Comment

• Brochure XC60 NL MY2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten

Je snapt het inderdaad niet... mijn crusade is eerder tegen de mensen gericht die blindelings het vooral op marketing en gebakken lucht gebaseerde imago van Audi volgen.

Dàt snap ik echt niet!

Ik kan best geloven dat de wagens van Audi op zich goed kunnen zijn, maar het totale product van Audi, van verkoop tot en met naverkoop, de tralala die daarond gemaakt wordt, de sfeer die in de showrooms hangt, de manier waarop je daar (NIET) aangesproken wordt, ... Dat staat allemaal ZO haaks op wat ik waardevol vind.

Als dan sommige mensen zo oplopen met hun Audi dan denk ik ...

Enfin, ik ken redelijk wat mensen met een Audi en wat me vooral opvalt: ik vraag steeds welke andere wagens ze nog overwogen hebben voor ze voor Audi kozen, en meestal is het antwoord: GEEN. Die mensen kopen dus blind Audi. Dan rijden ze eens mee met mij en wordt het stil... tja!

Welke mindset moet je hebben om BLIND een wagen te gaan kopen, niet te vergelijken? Waarom dan nog een testrit maken, als het toch al allemaal vast staat? Wat moet ik van die mensen denken?

Ik ken een BMW-aanhanger die gaat testrijden is met andere wagens en toch een BMW kocht maat toegaf dat hij dit deed omdat hij het niet kon maken een andere wagen te kopen... dat kan ik nog appreciëren. Maar BLIND een wagen kopen?

Ik kom tot de vaststelling dat de filosofie van Audi haaks staat op de mijne, en de mindset van vele Audi-kopers daarmee ook. Ik weet dat ik véle mensen een spiegel voor houdt hiermee!

Ik daarentegen, ik DWING mij om voor aankoop van een wagen te vergelijken... ik wordt lastig als ik geen keuze heb. Maar de wagen alleen is niet genoeg, ik moet ook een goeie indruk krijgen van dienst na verkoop, en als de dienst VOOR verkoop al niet deugt, tja... Ik kan nog heelder verhalen vertellen over wat ik in VAG-showrooms allemaal ben tegengekomen, maar dat bespaar ik u, ik ga slapen

Comment

• Double DIN voor Volvo XC60

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                          Dat kan:

Mooi is wat anders...
                                          Beste Joodoo,

Alvast bedankt voor de snelle reactie maar dit type is geen double din. Dit is een AVIC-F500BT en dat is een "losse" gps die blijkbaar kan ingebouwd worden. Maar eigenlijk dient deze voor op een zuignap te plaatsen aan de voorruit. Zo flexibel als je wilt: op dashboard, custom-fit gemonteerd of een optionele zuignap. Ik zoek meer mogelijkheden type AVIC-F20BT. Maar dan zou je bijna moeten weten welk zich achter het scherm nog plaats bevindt. (Volvo-insider) Meestal steekt de inlaat van de airco in de weg. Alsook welke aansluitkabels men nu werkt voor het type My2011.(voorheen met CANBUS) Alvast bedankt.

Comment

Working...
                                          X