Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk Berichten
    Leuk dat ze dat doen, dan heb ik de mijne des te sneller... wacht nu al een paar maanden Heb je nog meer foto's van de nieuwe xc60?
    Een nieuwe Summum ergens ten lande...

Comment

• In Nederland;
      Plaat achteraan en sierelementjes aan de luchtinlaten vooraan zijn hier optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        VVolvo zie ik er nergens tussen staan!http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
        Vergeten om er één te testen waarschijnlijk,domme jury.
        Dat wil niets zeggen dat Volvo er niet tussenstaat, als er een motor is waar ze een goede reputatie van genieten is het wel de T5. Die je terugvindt in de Focus RS... en je moet elke review maar eens lezen en overal zal er staan dat die motor het orgelpunt van de wagen is.
        Anderzijds beweer ik ook niet dat VW motoren minderwaardig zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
          En dit heeft Audi met de A1 in Brussel klaargespeeld voor de ogen van het publiek, maar daar worden ze bij Audi niet graag aan herinnerd.

Dit topic handelt hier over de XC60, niet over Audi, die commentaar kan men elders kwijt.

Graag terug on-topic over de XC60.
          Appelen en peren, en aangezien je onmiddellijk opteert om nu on-topic te gaan besef je dat zelf maar al te goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
            Dat wil niets zeggen dat Volvo er niet tussenstaat, als er een motor is waar ze een goede reputatie van genieten is het wel de T5. Die je terugvindt in de Focus RS... en je moet elke review maar eens lezen en overal zal er staan dat die motor het orgelpunt van de wagen is.
            Anderzijds beweer ik ook niet dat VW motoren minderwaardig zijn .
            Inderdaad,orgelpunt,neem de motor weg en er blijft niks over dat de moeite is.
            Betreft hier technologische hoogstand en het al dan niet achterlopen hierop.
            De T5 motoren zijn heel goed,daar ga je mij niks over horen zeggen maar om dit een tech hoogstandje of voorsprong op
            de concurrentie te noemen gaat wat ver denk ik.
            Het is heel gemakkelijk om iemand een naloper te noemen maar volgens mij zou het dom zijn om de best voorhanden zijnde
            oplossing niet te gebruiken als het kan,ook al werd ze ontwikkeld door een andere constructeur.
            Hoe zijn de Japanse merken zo groot geworden denk je?
            Kopieer en verbeter.

Comment

Kopieer en verbeter.
              Als je hierover wil verder debatteren doe dat dan in een ander daarvoor geschikt topic, niet hier.

Comment

Als je hierover wil verder debatteren doe dat dan in een ander daarvoor geschikt topic, niet hier.
                Kopieer dan maar de 3 laatste pagina's,in plaats van dit laatste zinnetje.
                Dacht in het audi'lovers'topic verzeild geraakt te zijn.
                Komt er van als je alleen ziet wat je wil zien.
                Me stupid.

Comment

Inderdaad,orgelpunt,neem de motor weg en er blijft niks over dat de moeite is.
                  Betreft hier technologische hoogstand en het al dan niet achterlopen hierop.
                  De T5 motoren zijn heel goed,daar ga je mij niks over horen zeggen maar om dit een tech hoogstandje of voorsprong op
                  de concurrentie te noemen gaat wat ver denk ik.
                  Het is heel gemakkelijk om iemand een naloper te noemen maar volgens mij zou het dom zijn om de best voorhanden zijnde
                  oplossing niet te gebruiken als het kan,ook al werd ze ontwikkeld door een andere constructeur.
                  Hoe zijn de Japanse merken zo groot geworden denk je?
                  Kopieer en verbeter.
                  Waren we niet over motoren bezig dan?

En wat zit je nou te lullen over kopiëren en dergelijke? Ik heb gewoon gezegd dat ze geen erkenning nodig hebben om een goeie motor te moeten bouwen.

Comment

• net telefoon gekregen van de garage, m'n xc60 is gearriveerd! Donderdag afhalen... ben eens benieuwd Ze kunnen een mens bij volvo nogal in spanning houden... 3-4 maand wachten... geduld is een schone deugd maar.... te veel is te veel he

Comment

net telefoon gekregen van de garage, m'n xc60 is gearriveerd! Donderdag afhalen... ben eens benieuwd Ze kunnen een mens bij volvo nogal in spanning houden... 3-4 maand wachten... geduld is een schone deugd maar.... te veel is te veel he
                      Als je MY2011 hebt besteld is dit de normale leverperiode.
                      Je hebt einde maart besteld en we zijn nu half juni, dat is toch maar 2,5 maanden.

Alvast succes ermee!
                      Last edited by joodoo; 14/06/2010, 18:23.

Comment

Als je MY2011 hebt besteld is dit de normale leverperiode.
                        Je hebt einde maart besteld en we zijn nu half juni, dat is toch maar 2,5 maanden.

Alvast succes ermee!
                        Was begin maart... dus, maart, april, mei + half juni = 3 en een half. ... in elk geval... voelt veel langer aan
                        Vandaag m'n nummerplaat gaan halen...

ps: het is inderdaad een MY 11

Comment

Was begin maart... dus, maart, april, mei + half juni = 3 en een half. ... in elk geval... voelt veel langer aan
                          Vandaag m'n nummerplaat gaan halen...

ps: het is inderdaad een MY 11
                          Plaats gerust maar wat foto's als je hem hebt, grts

Comment

• De xc60 2.0T heeft 2 uitlaatpijpen. Weet iemand of er ook eindstukken van chroom opgeplaatst kunnen worden? Ik vind ze standaard niet zo mooi. De D5 en de T6 hebben een mooiere uitlaat.

Mochten er eindstukken voor een 2.0T zijn, hoeveel kosten die dan?

gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
                              De xc60 2.0T heeft 2 uitlaatpijpen. Weet iemand of er ook eindstukken van chroom opgeplaatst kunnen worden? Ik vind ze standaard niet zo mooi. De D5 en de T6 hebben een mooiere uitlaat.

gr.
                              Bij de C30 is dat alvast mogelijk, volgens mij zijn ze in het chroom als je het R-design pakket neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xc60NL Bekijk Berichten
                                De xc60 2.0T heeft 2 uitlaatpijpen. Weet iemand of er ook eindstukken van chroom opgeplaatst kunnen worden? Ik vind ze standaard niet zo mooi. De D5 en de T6 hebben een mooiere uitlaat.

gr.
                                95 € per stuk

Comment

• Heb sinds donderdagmiddag m'n nieuwe XC60... in 1 woord, schitterend ! 't Is een 2,4 awd en deze rijdt echt schitterend... de geartronic werkt echt fantastisch in tegenstelling tot wat ik er al over gelezen heb.... is die verandert in my 2011? (ik dacht van niet).

Ik post binnenkort wat foto's !

gr. p.

Comment

• proficiat,rijdt idd erg goed
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik vroeg me af, of de cratus 20inch velgen apart te koop zijn en hoeveel die kosten ..
                                      ik heb ook gehoord dat het mogelijk is om de r design pakket erna op te steken, is dit zo?
                                      en nog laatste vraagt of volvo zelf xenon achteraf kan monteren?

greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo_xc60 Bekijk Berichten
                                        Ik vroeg me af, of de cratus 20inch velgen apart te koop zijn en hoeveel die kosten ..
                                        ik heb ook gehoord dat het mogelijk is om de r design pakket erna op te steken, is dit zo?
                                        en nog laatste vraagt of volvo zelf xenon achteraf kan monteren?

greets
                                        De optielijst vind je op de Volvosite.
                                        Het R-designpakket is natuurlijk meer dan enkel de sierlijsten. Die kan je achteraf laten opzetten, maar de gespoten onderdelen kan je natuurlijk niet achteraf gaan opzetten, en het R-design-interieur al evenmin.
                                        Xenon: alles kan natuurlijk.
                                        Maar alles achteraf gaan monteren is toch wel het domste wat je kan doen..

Comment

De optielijst vind je op de Volvosite.
                                          Het R-designpakket is natuurlijk meer dan enkel de sierlijsten. Die kan je achteraf laten opzetten, maar de gespoten onderdelen kan je natuurlijk niet achteraf gaan opzetten, en het R-design-interieur al evenmin.
                                          Xenon: alles kan natuurlijk.
                                          Maar alles achteraf gaan monteren is toch wel het domste wat je kan doen..

ja maar het zijn enkel de 20duims cratus velgen dat ik wil

Comment

Working...
                                          X