Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar ga je dan rond de 3000 euro voor mogen neertellen...

Comment

• Ik heb vandaag telefoon gehad van de garage. Mijn XC60 is er ook. 24/02 besteld, 25/06 geleverd. Lang wachten, maar het zal het wel waard zijn. Ik ben zeer benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimVM Bekijk Berichten
        Ik heb vandaag telefoon gehad van de garage. Mijn XC60 is er ook. 24/02 besteld, 25/06 geleverd. Lang wachten, maar het zal het wel waard zijn. Ik ben zeer benieuwd.
        Ik heb hem nu 5 dagen, en ik kan je zeggen dat het serieus de moeite is Zalige auto !

Comment

• Xc 60

Ik heb de mijne nu bijna 2jaar "het was één van de eerste",en ik heb vorige week een oproep gekregen om naar de garage te gaan .Er kwam door de nieuwe biodiesel meer olie in de moter te zitten,Dit hebben ze opgelost door een nieuwe software er in te programeren,Het is nu wel inorde.Na bijna 2 jaar te rijden met mijn xc60 ben ik hem nog altijd niet moe ,maar mocht ik nu een nieuwe kopen dan zou ik wel een lichter kleur nemen .
          Last edited by ; 22/06/2010, 21:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
            Ik heb de mijne nu bijna 2jaar "het was één van de eerste",en ik heb vorige week een oproep gekregen om naar de garage te gaan .Er kwam door de nieuwe biodiesel meer olie in de moter te zitten,Dit hebben ze opgelost door een nieuwe software er in te programeren,Het is nu wel inorde.Na bijna 2 jaar te rijden met mijn xc60 ben ik hem nog altijd niet moe ,maar mocht ik nu een nieuwe kopen dan zou ik wel een lichter kleur nemen .
            idd ik heb een zwarte, nie proper te houden en de kwaliteit van de lak vind ik niet zo geweldig

Comment

• Rdtrans,
              - Hebben ze na de nieuwe software, opnieuw rica moeten installeren ?
              - Hoeveel meer olie had jouw xc60 ? Vandaag stel ik vast dat 5000km na de vorige smeerbeurt het oliepeil reeds 1,5 cm boven het max peil staat. Alle gereden afstanden bedragen nochtans min 75km. Dus geen sprake van korte afstanden en stadsverkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichten
                Rdtrans,
                - Hebben ze na de nieuwe software, opnieuw rica moeten installeren ?
                - Hoeveel meer olie had jouw xc60 ? Vandaag stel ik vast dat 5000km na de vorige smeerbeurt het oliepeil reeds 1,5 cm boven het max peil staat. Alle gereden afstanden bedragen nochtans min 75km. Dus geen sprake van korte afstanden en stadsverkeer.
                ja ,ik ben vorige week terug moeten gaan, om de rica terug te uploaden.We hebben inmiddels terug eern oproep gekregen voor een nieuwe spander en riem te laten vervangen,is onder tussen ook al gebeurt.I.v.m uw oliepeil lijkt me dat vreemd.....het probleem was enkel bij de euro 4 moteren van volvo en de nieuwe xc 60 heeft al een euro5 moter.het was bij mj ook +-1,5 cm gestegen.Ik kan je wel vermelden dat het nu wel inorde is

Comment

• Op ebay zijn vrij goedkope en pasklare achteruitrijcamera's te koop (mis die optie).
                  Vroeg me af of deze ook aan het RTI scherm gekoppeld kunnen worden .

Comment

• Ik heb dit W_E met een D5 awd gereden... Prachtig (ik rij nu met Mercedes C). en heb direkt een bestelbonnetje getekend. Configuratie:
                    D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Savile Grey metallic met zwart interieur)
                    Xenium Pack
                    Advenced Safety Pack
                    Exterior Sport Pack
                    + nog enkele opties
                    Levering: eind september-begin oktober.... het zullen lange maanden worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                      Op ebay zijn vrij goedkope en pasklare achteruitrijcamera's te koop (mis die optie).
                      Vroeg me af of deze ook aan het RTI scherm gekoppeld kunnen worden .
                      dat kan, zie http://www.volvotech.nl/

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik heb nog een model 2009 geleverd eind maart 2009.
                        Software werd aangepast na vermindering van 1l olie.
                        Rica en spanriem is voor 16/07. Bij sommige wagens blijkt de upload van rica een probleem te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                          Ik heb dit W_E met een D5 awd gereden... Prachtig (ik rij nu met Mercedes C). en heb direkt een bestelbonnetje getekend. Configuratie:
                          Xenium Pack
                          Advenced Safety Pack
                          Exterior Sport Pack
                          + nog enkele opties
                          Wat gebeurt er me de Mercedes (203 of 204?)
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                            Wat gebeurt er me de Mercedes (203 of 204?)
                            Is reeds aan iemand beloofd (en verkocht) (nieuw model 5/2007)

Comment

Ik heb dit W_E met een D5 awd gereden... Prachtig (ik rij nu met Mercedes C). en heb direkt een bestelbonnetje getekend. Configuratie:
                              Xenium Pack
                              Advenced Safety Pack
                              Exterior Sport Pack
                              + nog enkele opties
                              Vraagje aan JOODOO (ik vermoed dat hij bij Volvo werkt): Ik heb maandag een bestlbon getekend, maar wou vandaag via mijn dealer een optie (322) toevoegen. Hij zei OK maar "onder voorbehoud dat de fabriek dit accepteert". Is dit waar ? Ik kon met mijn vorige wagen (Mercedes) na 2 maand nog wijzigen. Zou deze wijziging mijn levertijd verlaten ? Alvast bedankt.

Comment

Vraagje aan JOODOO (ik vermoed dat hij bij Volvo werkt): Ik heb maandag een bestlbon getekend, maar wou vandaag via mijn dealer een optie (322) toevoegen. Hij zei OK maar "onder voorbehoud dat de fabriek dit accepteert". Is dit waar ? Ik kon met mijn vorige wagen (Mercedes) na 2 maand nog wijzigen. Zou deze wijziging mijn levertijd verlaten ? Alvast bedankt.
                                Waarom zou je drie dagen na je bestelling dit niet meer kunnen wijzigen? Waarschijnlijk is dit een standaardbemerking maar vertrouw er maar op dat het in orde komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                  Waarom zou je drie dagen na je bestelling dit niet meer kunnen wijzigen? Waarschijnlijk is dit een standaardbemerking maar vertrouw er maar op dat het in orde komt.
                                  Thks voor het vlugge én duidelijk antwoord. Oef! Mijn kleinkind zal tevreden zijn !

Comment

• Hebben ook een VOLVO XC60 besteld, maar blijven twijfels hebben bij de kleur. Hebben een Savile Grey besteld, maar vinden ook de Terra Bronze mooi (hebben daar een tsterit mee gedaan). Vraag me echter af of de Terra Bronze ook op langere termijn mooi blijft.
                                    Suggesties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GER Bekijk Berichten
                                      Hebben ook een VOLVO XC60 besteld, maar blijven twijfels hebben bij de kleur. Hebben een Savile Grey besteld, maar vinden ook de Terra Bronze mooi (hebben daar een tsterit mee gedaan). Vraag me echter af of de Terra Bronze ook op langere termijn mooi blijft.
                                      Suggesties?
                                      Terra bronze heeft weinig voorstanders, velen vinden het maar niets.
                                      Saville Grey, is mooi, en dus ook populair.
                                      Kijk eens naar de nieuwe kleur : Seashell metallic:

Comment

Xenium Pack
                                        Advenced Safety Pack
                                        Exterior Sport Pack
                                        + nog enkele opties
                                        De motor zal je niet vervelen ze.

Comment

• ik heb ondertussen ook eens met de D3 in de X60 gereden en ook hier valt hij heel goed uit voor een tweeliter in een SUV. Je voelt wel dat de D5 krachtiger is maar de D3 is ook aangenamer van karakter.
                                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                          X