Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo...op 24 april 2010 mijnen nieuwen XC60 R-Design,zwart metallic, (AWD 2.4-D3 motor) besteld en hij komt op lijn in week 32 en word geleverd in week 35...einde augustus ! Eindelijk !
    Cratus 20' velgen
    Premium Sound,12 luidsprekers + ingebouwde Subwoofer in de laadruimte.
    Last edited by ; 09/07/2010, 18:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
      Terra bronze heeft weinig voorstanders, velen vinden het maar niets.
      Saville Grey, is mooi, en dus ook populair.
      Kijk eens naar de nieuwe kleur : Seashell metallic:
      Ik merk inderdaad dat maar weinig mensen hier de Terra Bronze mooi vinden. De savilly Grey is zeker ook mooi, maar vooral een veiligere keuze - Resultaat is dan wel dat je geen auto hebt die er "apart" uitziet.
      Zoveel langer ik er over nadenk zoveel meer twijfels. Zal toch rap moeten beslissen denk ik - leverdatum is begin September....

Comment

• Heeft er iemand tips welke dakdragers en koffer het beste is prijs - kwaliteit ?

Comment

• hangt ervan af wat je nodig hebt, maar met Thule ben je zowiezo wel goed gesteld.
          indien je geen dak rails hebt kan je normaal gezien de universele dakdragers gebruiken (soms ook als je die rails hebt. zo kan ik op m'n touran die dragers gebruiken omdat die boven de rails uitkomen, enkel iets lastiger om mijn koffer te bevestigen omdat ik er nog een haak langs de onderkant moet insteken, maar dat is met de nieuwe dakkoffers ook al geen probleem meer)

en qua koffer heb je veel keuze he. ik ga me dit jaar zo'n brede aanschaffen die gans mijn auto bedekt. da's handig om de voiture en zo van de kinderen in te steken.
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• DVB

Beste,

Ik was erg benieuwd of een xc60 bezitter het voor elkaar heeft gekregen om dvb(tv) te installeren of werkend te krijgen en wat hier voor aan verandert moet worden aan de auto....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefklep Bekijk Berichten
              Beste,

Ik was erg benieuwd of een xc60 bezitter het voor elkaar heeft gekregen om dvb(tv) te installeren of werkend te krijgen en wat hier voor aan verandert moet worden aan de auto....
              Dit is illegaal.
              Last edited by joodoo; 08/07/2010, 18:30.

Comment

Dit is llegaal.
                Wat? Een dt-fout?
                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• hoi
                  zwarte volvo xc60 kinetic 2.4d geartronic te koop
                  gps, parkeer voor / achter, getinte ramen, zetelverwarming,..
                  leasing
                  mvg

Comment

Dit is llegaal.
                    Wat is hier illegaal aan ? Het gaat me meer om hoe dit is gecombineerd met een aparte navagatie systeem of de default van volvo zelf

Comment

Als je MY2011 hebt besteld is dit de normale leverperiode.
                      Je hebt einde maart besteld en we zijn nu half juni, dat is toch maar 2,5 maanden.

Alvast succes ermee!
                      Ja heb ook een XC60,R-Design besteld op 24 april 2010 en week 32 komt hij op de lijn en wordt hij geleverd week 35/36 !!!

Comment

Dit is illegaal.
                        dat is illegaal als 't bruikbaar is terwijl je rijdt.
                        Standaard systemen zoals de tv in m'n auto schakelen bij Volvo uit vanaf 3 km/u. Niks illegaal aan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          Standaard systemen zoals de tv in m'n auto schakelen bij Volvo uit vanaf 3 km/u. Niks illegaal aan.
                          Dat is inderdaad zo. Was een beetej te voortvarend

Comment

• ik wist wat je bedoelde, je had het gewoon niet voldoende gedetailleerd gebracht
                            (veeleisend forum he, soms )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Oke dan is dat duidelijk, maar is dit nu een standaard die er al inzit of moet hier een aparte module voor worden ingebouwd.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunella Bekijk Berichten
                                Ja heb ook een XC60,R-Design besteld op 24 april 2010 en week 32 komt hij op de lijn en wordt hij geleverd week 35/36 !!!
                                dat kan niet
                                wanneer uw wagen gebouwd word(en alles in orde is)verlaat deze zo rap mogelijk de fabriek om uitgeleverd te worden!(de mijne is vorig jaar in juni op de band gekomen op een maandagmiddag en heeft de fabriek verlaten de dinsdag en de woensdag kreeg ik al telefoon van de dealer met de vraag"wanneer kom je erom"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefklep Bekijk Berichten
                                  Oke dan is dat duidelijk, maar is dit nu een standaard die er al inzit of moet hier een aparte module voor worden ingebouwd.....
                                  hoe het nu juist zit, weet ik niet, maar ik vermoed dat er niet veel veranderd zal zijn tov vroeger, behalve de analoge onbruikbare signalen (zoals bij mij) nu de digitale signalen...
                                  Dus dat je als optie tv of DVD neemt, en dan krijg je af-fabriek een ingebouwde module die toelaat tv te kijken of dvd te kijken, maar bij stilstand of onder 3 km/u.
                                  Anderzijds, kan je via www.volvotech.nl achteraf (en uiteindelijk veel goedkoper) een module laten inbouwen die speciaal ontworpen is voor op het Volvo-netwerk in je wagen.
                                  Er wordt een bakje in je zijwand van je koffer geplaatst en proper aangesloten, waarna je naar keuze een dvd-speler of tv-tuner of beide kan laten aansluiten.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                                    dat kan niet
                                    wanneer uw wagen gebouwd word(en alles in orde is)verlaat deze zo rap mogelijk de fabriek om uitgeleverd te worden!(de mijne is vorig jaar in juni op de band gekomen op een maandagmiddag en heeft de fabriek verlaten de dinsdag en de woensdag kreeg ik al telefoon van de dealer met de vraag"wanneer kom je erom"
                                    dit kan wel,

hangt er vanaf hoeveel wagens er voor jouw regio al klaar staan voor transport. daarom dat hierin wat tijd ingecalculeert word dat de wagen staat te wachten op collega's voor op de truck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                                      dat kan niet
                                      Sorry Gino...dit kan wel en heb zelfs een e-mail van Volvo-Cars brussels gekregen met deze vermelding...uw wagen, XC60 R-Design komt week 32 op de lijn en wordt geleverd week 35 !

En...ik kan het weten...werk bij Volvo-Trucks Oostakker en heb vrienden op de logistiek !

Comment

• xc 60

Weet iemand of er digitale handleiding van de XC 60 bestaat en waar je die kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrcpwls Bekijk Berichten
                                          Weet iemand of er digitale handleiding van de XC 60 bestaat en waar je die kan vinden?
                                          Hier kan je ze vinden.
                                          Je moet je wel registreren.

Comment

Working...
                                          X