Oorspronkelijk geplaatst door JayJay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door meirchen Bekijk BerichtenBeste autoforum leden,
ik heb sinds 2 weken mijn nieuwe XC60 D3 eDrive. Zalige auto, rijdt leuk en zal ideaal zijn voor mijn lange afstanden.
Ik ben van 1 iets toch zwaar ontgoocheld en zou daar eens jullie ervaringen mee willen weten:
Na 3000 km rijden heb ik een gemiddeld gebruik van 7,5 l. Ik rij nochtans op het gemak en doe 90% autosnelweg aan 125 per/uur.
Ik zie in dit forum allerlei verbruik staat, maar nergens zo'n hoog verbruik als bij mij. Vermindert dit misschien nog na de eerste 5000 kilometer? Of moet ik hem toch eens laten checken?
Hou er wel rekening mee dat hij (nog) niet getuned is.
Bedankt voor elke reactie
Comment
-
-
Volvo XC60
Na ong 25° Kms heb ik een gem verbruik tussen de 9,5 à 10 lit diesel met D5 185 pk GT.
Gemiddeld kleine afstanden (20 km) en 1 à 2 langere trajecten (120 km) per week.
Heb wel een sportievere rijstijl (hou ervan een X5 mijn achtersteven te laten zien bij het optrekken aan de verkeerslichten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudyvk Bekijk BerichtenNa ong 25° Kms heb ik een gem verbruik tussen de 9,5 à 10 lit diesel met D5 185 pk GT.
Gemiddeld kleine afstanden (20 km) en 1 à 2 langere trajecten (120 km) per week.
Heb wel een sportievere rijstijl (hou ervan een X5 mijn achtersteven te laten zien bij het optrekken aan de verkeerslichten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichtenik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een XC60 D3 163PK Momentum of Summum? Graag ook de looptijd en km vermelden thxLast edited by joodoo; 31/07/2010, 23:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meirchen Bekijk BerichtenBeste autoforum leden,
ik heb sinds 2 weken mijn nieuwe XC60 D3 eDrive. Zalige auto, rijdt leuk en zal ideaal zijn voor mijn lange afstanden.
Ik ben van 1 iets toch zwaar ontgoocheld en zou daar eens jullie ervaringen mee willen weten:
Na 3000 km rijden heb ik een gemiddeld gebruik van 7,5 l. Ik rij nochtans op het gemak en doe 90% autosnelweg aan 125 per/uur.
Ik zie in dit forum allerlei verbruik staat, maar nergens zo'n hoog verbruik als bij mij. Vermindert dit misschien nog na de eerste 5000 kilometer? Of moet ik hem toch eens laten checken?
Hou er wel rekening mee dat hij (nog) niet getuned is.
Bedankt voor elke reactie
Betreft ook een D3 DRIVe summum MY 2011, Na +/- 1700km een gemiddeld verbruik van 7,7 l. dit lijkt mij volkomen normaal voor dit type wagen.
Had hiervoor een Passat break 2.0 highline van 2006 en verbruikte gem. 6.6 l.
Bij een economy run geraak je wel met enige moeite onder de 7 liter, maar ja
Is inderdaad een zalige wagen om mee te rijden, zeer comfortabel & praktisch e.d.
Ook zeer tevreden van de verkoopservice die ik gekregen heb bij Vermant (Mechelen).
Comment
-
Bestelbon wordt waarschijnlijk morgen getekend , een D3 AWD Summum Geartronic,
Zwart met . + sport pack . Gisteren toch eventjes bij een andere dealer geweest , en het loont , 900 eur extra korting + 500 eur meer overname . Levering zou voor +/- 15.11 zijn.
Al bij al zeer mooie prijs gekregen en een heel ander ontvangst als bij de lokale AUDI
verdeler .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenBestelbon wordt waarschijnlijk morgen getekend , een D3 AWD Summum Geartronic,
Zwart met . + sport pack . Gisteren toch eventjes bij een andere dealer geweest , en het loont , 900 eur extra korting + 500 eur meer overname . Levering zou voor +/- 15.11 zijn.
Al bij al zeer mooie prijs gekregen ...
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten...en een heel ander ontvangst als bij de lokale AUDI
verdeler .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenHello,
Kan iemand mij vertellen tot wanneer je een bestelbon kan veranderen ? (bv. kleur veranderen).
Bij Mercedes was dit mogelijk tot 3 weken voor je levertijd.
Mijn xc60 is eind juni besteld met een levering voorzien begin oktober.
Bedankt alvast !
Je kan dit toch best aan je dealer vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenNiet lang meer. Dat men bij Mercedes dat nog toestaat 3 weken voor levering lijkt me totaal onwaarschijnlijk.
Je kan dit toch best aan je dealer vragen.
Ik zal inderdaad mijn dealer eens kontakteren.
Comment
-
Deze avond mijn bestelbon ondertekenen (zie hoger )
Ik twijfel nog aan de optie sport pack (alu lijsten onder portieren , achter beschermplaat en chroomuitlaten ) en ook donkere achterruiten . Is dit niet
net een beetje over, een beetje " kitscherig " , ik ben ook geen 18 meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenDeze avond mijn bestelbon ondertekenen (zie hoger )
Ik twijfel nog aan de optie sport pack (alu lijsten onder portieren , achter beschermplaat en chroomuitlaten ) en ook donkere achterruiten . Is dit niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenDeze avond mijn bestelbon ondertekenen (zie hoger )
Comment
-
ik zou het wel doen op zilver, of wit, om de vormen te accentueren
ieder zijn smaak, natuurlijk, doe niet wat ik zeg, doe meteen wat je mooi vindt want achteraf bijwerken kost een pak geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenDoen ! Als je dit graag ziet moet je het gewoon bestellen anders heb je er achteraf misschien spijt van. Ik heb zelf een D5 AWD (Grey) besteld in juni met dit Sport Pack en ik ben 56 jaar, dus ouderdom heeft er niets mee te maken ;-) - Proficat met je toekomstige aankoop.
Ik ben dus niet alleen met twijfels over kleur , dat heb ik mijn madame laten oplossen , ik was voor seashell want ik moet hem wassen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenBy the way, ik zie dat we generatiegenoten zijn .
Ik ben dus niet alleen met twijfels over kleur , dat heb ik mijn madame laten oplossen , ik was voor seashell want ik moet hem wassen!!!
Comment
Comment