Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bwoah een klein 3000 € "slik' wij zijn ook in onderhanding voor een xc60 voor mijn vrouw en ze zou graag een witte hebben met deze achilles velgen. we zullen wel zien "slik"
    ik ben geen twijfelaar
    allez ik denk dat toch

Comment

• Ze kunnen de originele velgen al overnemen voor een deftige prijs , en dan is
      het veeeel minder als 3000 eur.

Comment

• Hier is er inmiddels ook een XC60 besteld. We houden het simpel met een D3 AWD Summum met Xenium pakket en de Merac velgen.

Comment

• Zo simpel is dat niet hè

Mooie configuratie, proficiat!
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
            Hier is er inmiddels ook een XC60 besteld. We houden het simpel met een D3 AWD Summum met Xenium pakket en de Merac velgen.
            Goede keuze, welke kleur ? Voor wanneer ?

Comment

• Zou voor eind november of begin december moeten zijn. Maar met de inschrijving is het initieel plan om te wachten tot 2011.

Kleur is saville grey en het interieur in beige. Er komt ook en trekhaak op.

Eigenlijk is dit de saaie maar 'stijlvolle' uitvoering. Een comfortabel alternatief voor de X3 die binnenkort verdwijnt.

Comment

• Heb bericht gekregen van mijn dealer, mijn xc60 wordt geleverd in de week van 11 oktober (besteld op 28 juni).
                Nog een kleine maand wachten dus... (zal een lange maand worden denk ik)
                Configuratie:
                D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
                Xenium Pack
                Advanced Safety Pack
                Exterior Sport Pack
                Family Pack
                + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                  Heb bericht gekregen van mijn dealer, mijn xc60 wordt geleverd in de week van 11 oktober (besteld op 28 juni).
                  Nog een kleine maand wachten dus... (zal een lange maand worden denk ik)
                  Configuratie:
                  D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
                  Xenium Pack
                  Advanced Safety Pack
                  Exterior Sport Pack
                  Family Pack
                  + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)
                  Ziet er mooi uit. Ben jij tevreden over de automaat? Heb ermee testgereden en gemerkt dat die nog altijd even vervelend doet als 3 jaar geleden. Ik kan niet wennen aan hoe die in eerste versnelling reageert en de vertraging die je ermee ondervindt in eerste versnelling.
                  Advanced safety was hier een twijfelgeval, maar aangezien die wagen niet veel snelweg zal doen hebben we dit laten vallen.

Comment

Ziet er mooi uit. Ben jij tevreden over de automaat? Heb ermee testgereden en gemerkt dat die nog altijd even vervelend doet als 3 jaar geleden. Ik kan niet wennen aan hoe die in eerste versnelling reageert en de vertraging die je ermee ondervindt in eerste versnelling.
                    Advanced safety was hier een twijfelgeval, maar aangezien die wagen niet veel snelweg zal doen hebben we dit laten vallen.
                    Ik ben begonnen "automaat" te rijden toen ik 35 j. was (nu 56 !) en benaltijd tevreden geweest. Mijn xc90 (2004) was inderdaad aan de trage kant (alsook de D5 was nipt) maar tijdens mijn testrit van 3 dagen met de xc60 D5 Geartronic in juni was het verschil met de vroegere automaat van Volvo duidelijk merkbaar en ik was er zeer tevreden over. Een SUV is ook geen sportwagen, dus ...

Comment

Zou voor eind november of begin december moeten zijn. Maar met de inschrijving is het initieel plan om te wachten tot 2011.

Kleur is saville grey en het interieur in beige. Er komt ook en trekhaak op.

Eigenlijk is dit de saaie maar 'stijlvolle' uitvoering. Een comfortabel alternatief voor de X3 die binnenkort verdwijnt.
                      Inderdaad stijlvol en zeker niet saaie, had ook graag beige genomen op zwart
                      maar mijn huidige wagen heeft lichtgrijs leder en mijn beste vriend veegt nooit zijn poten als hij op de zetels springt
                      Wel korte leveringstermijn ? Mijn order is van 03.08 en ik moet ook wachten
                      tot eind november .

Comment

Ik ben begonnen "automaat" te rijden toen ik 35 j. was (nu 56 !) en benaltijd tevreden geweest. Mijn xc90 (2004) was inderdaad aan de trage kant (alsook de D5 was nipt) maar tijdens mijn testrit van 3 dagen met de xc60 D5 Geartronic in juni was het verschil met de vroegere automaat van Volvo duidelijk merkbaar en ik was er zeer tevreden over. Een SUV is ook geen sportwagen, dus ...
                        Misschien gaat alles toch te snel voor onze generatie, rij ook al 10 jaar automaat en moet zeggen dat mijn test met de GT ook zeer positief was .
                        PS. Een maand is snel om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                          Inderdaad stijlvol en zeker niet saaie, had ook graag beige genomen op zwart
                          maar mijn huidige wagen heeft lichtgrijs leder en mijn beste vriend veegt nooit zijn poten als hij op de zetels springt
                          Wel korte leveringstermijn ? Mijn order is van 03.08 en ik moet ook wachten
                          tot eind november .
                          De wagen is ook in augustus besteld. Een exacte levertermijn hebben we niet meegekregen, alleen een indicatie aangezien de garage toen nog 16 XC60's in bestelling had die afgeleverd moeten worden. In de garage stonden tevens 2 saville grey XC60's en het is weldegelijk de minst sportieve uitrusting in dat kleur met die velgen.
                          Voor de Range Rover destijds hadden we donker bruine zetels, de viervoeter kon die moeilijk vuil maken. Met de BMW was dat niet het geval, maar de hond moest meestal toch in de koffer. Nu is er geen hond meer en thuis lopen er toch geen kleine kinderen rond, dus hoeven we daar ook niet voor op te letten. Met een bleek interieur en het open dak creeer je een andere sfeer en dat was de bedoeling.

Comment

Misschien gaat alles toch te snel voor onze generatie, rij ook al 10 jaar automaat en moet zeggen dat mijn test met de GT ook zeer positief was .
                            PS. Een maand is snel om
                            Ik ben een manuele bak gewoon en het voelde raar aan. Normaal doet ie wat ik wil wanneer ik dat wil en ik wil geen controle verliezen.

Comment

Ik ben een manuele bak gewoon en het voelde raar aan. Normaal doet ie wat ik wil wanneer ik dat wil en ik wil geen controle verliezen.
                              Controle verliezen ? Het is maar hoe je het bekijkt, maar als je 1 uur (of meer/minder) in de file staat is een automaat toch het ideale, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ben ook nogal klein van gestalte dus als ik een ideale rijhouding wil (ten opzichte van mijn stuur) is de automaat dé oplossing. Enige nadeel vind ik, remmen op de motor gaat niet of je zou de tiptronic moeten gebruiken. Maar ik denk dat we hier een beetje off-topic gaan

Comment

Hier is er inmiddels ook een XC60 besteld. We houden het simpel met een D3 AWD Summum met Xenium pakket en de Merac velgen.
                                Ergens vitaminekuur in gedacht ?

Comment

Controle verliezen ? Het is maar hoe je het bekijkt, maar als je 1 uur (of meer/minder) in de file staat is een automaat toch het ideale, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ben ook nogal klein van gestalte dus als ik een ideale rijhouding wil (ten opzichte van mijn stuur) is de automaat dé oplossing. Enige nadeel vind ik, remmen op de motor gaat niet of je zou de tiptronic moeten gebruiken. Maar ik denk dat we hier een beetje off-topic gaan
                                  Ik ben ook redelijk klein en heb daar met mijn V50 geen last van. En ik probeer altijd voor of na de files te zijn of anders de moto te nemen. De XC 60 zal hoogstens 5 files per jaar zien.

Comment

Ergens vitaminekuur in gedacht ?
                                    Dat was het eerste wat een familielid vertelde: Zal vlotter worden en minder verbruiken. Ofwel een upgrade naar D5 of een eco tuning stelde die voor. Maar de rest thuis is daar geen voorstander van, dus denk ik niet dat dat ervan zal komen.

Comment

Dat was het eerste wat een familielid vertelde: Zal vlotter worden en minder verbruiken. Ofwel een upgrade naar D5 of een eco tuning stelde die voor. Maar de rest thuis is daar geen voorstander van, dus denk ik niet dat dat ervan zal komen.
                                      Mijn vrouw is daar ook geen voorstander van Ik ga echt afwachten of
                                      het voldoende is anders moet die upgrade naar de D5 er toch komen.

Comment

• mijn XC 60 D3 2.0 D geartronic, R design, safety pack + convenience pack + winter pack + getine ruiten enz... is besteld op 27/07/2010 en zou voor laatste week van oktober zijn.
                                        dealer zei dat normaal twaalf weken worden gerekend van bestelling tot levering.

maar t is wel zo dat de bestellingen met de nieuwe 2.0 D (D3) voorrang hebben wegens een te grote vraag. heb ik gelezen op volvo forum.nl !!
                                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

• xc60 r-design drive 2.0 besteld , met convenience + motion pack, premium sound + subwoofer , open dak, getinte ruiten en afn.trekhaak + fietsendrager.
                                          kleur = electric silver / zwart leder.

zal voor begin 2011 zijn.

Comment

Working...
                                          X