Oorspronkelijk geplaatst door zouf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichtenmijn XC 60 D3 2.0 D geartronic, R design, safety pack + convenience pack + winter pack + getine ruiten enz... is besteld op 27/07/2010 en zou voor laatste week van oktober zijn.
dealer zei dat normaal twaalf weken worden gerekend van bestelling tot levering.
maar t is wel zo dat de bestellingen met de nieuwe 2.0 D (D3) voorrang hebben wegens een te grote vraag. heb ik gelezen op volvo forum.nl !!
Waar ik wel weet van heb is dat de c30->V50 met D3 en D4 motoren een tijdelijke productiestop ondervinden om meer D3 motoren beschikbaar te hebben voor de grotere modellen.
Onze garage vertelde ons om voor de zekerheid te rekenen op 4 maand (17 weken). Voordeel is dat we dan de nieuwe GPS zullen hebben waarvan de productie half november begint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenDe 5 cyl. 2.0 L motor is precies toch wel een voltreffer voor Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenWat wil je, de fiscaliteit is de reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten2,4 is ook wel 1000 EUR extra BIV ten opzichte van de 2,0.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenWas dat maar waar , BIV heeft niets te maken met cylinderinhoud maar wel met Kw ( PK ) Zowel de 2 L als de 2,4 L = 1243 eur BIV !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenWas dat maar waar , BIV heeft niets te maken met cylinderinhoud maar wel met Kw ( PK ) Zowel de 2 L als de 2,4 L = 1243 eur BIV !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenSorry, maar als ik me niet vergis is 205PK ongeveer 150 KW en dan is het BIV tarief 2.478 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenSorry, maar als ik me niet vergis is 205PK ongeveer 150 KW en dan is het BIV tarief 2.478 €nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWaar de AWD idd een uitzondering is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenWe hebben een D3 AWD besteld. Is een 2.4 met 163pk. Een D5 die vanaf 2800tpm dichtgenepen is met andere woorden. BIV is dus rond de 1200 euro.
Maar volvo betaalde toen de helft van mijn biv terug dus heb ook maar 1249 € betaald
dat deden ze toen om dat ze anders geen drivé 's verkochten met die hoge biv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk BerichtenIk heb een drivé van 175 pk =2500 € biv een 163 pk =1249 € een 205=ook 2500 €en vanaf 211 pk is het 5000 €
Maar volvo betaalde toen de helft van mijn biv terug dus heb ook maar 1249 € betaald
dat deden ze toen om dat ze anders geen drivé 's verkochten met die hoge biv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk hoop dat je gelijk hebt, ik zal het vertellen als ik mijn D5 AWD (205pk) ga afhalen op 14/10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWaar de AWD idd een uitzondering is
AWD is dus een keuze die men maakt. Het nadeel is natuurlijk een wat hoger verbruik, daarom dat de Drive FWD is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk hoop dat je gelijk hebt, ik zal het vertellen als ik mijn D5 AWD (205pk) ga afhalen op 14/10
Verkeersbelasting : 544,50 eur
Vader staat dankt u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenNu is er keuze, dus kon je als je dat wilde gewoon de D3 AWD bestellen. Ik zou het dus heel raar vinden als de garage daarin zou tussenkomen. Ik denk ook dat je zoiets dient te bespreken bij het afsluiten van de deal.
Ik heb mijn auto nu 1 jaar en toen was de 2.4d fwd een 175 pk en de 2.4 awd een 163 pk
toen zei men bij volvo dat er noooooooit een 2.0 liter zou komen 3 maanden nadat ik mijn wagen had taraaa nen 2.0 l 5 cil D3
Comment
Comment