Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joste Bekijk Berichten
    Geen optie en je verliest het voordeel van de hoge zit. Armsteun is nog steeds te laag. En alvorens iemand bedenkt om er een kussentje of een dik boek op te leggen blijft die centrale armsteun een decoratief element met een louter symbolische waarde.
    Rare discussie. Ik heb een XC60 en ik merk niets van de steun, ik kan nu ik niet in de auto zit zelfs niet zeggen of ik hem gebruik ja dan neen. Ik zal er volgende keer eens op letten.

Enne, de stoel enkele centimeters lager zetten zal wel niet zo'n verschil maken zeker? Ik zit van mezelf eigenlijk tamelijk laag, ik prefereer een houdig met ietwat meer geplooide knieën en een ietwat achterover leunende rug, maar een XC60 is en blijft een XC60 die hoger is dan een gewone auto hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
      Rare discussie. Ik heb een XC60 en ik merk niets van de steun, ik kan nu ik niet in de auto zit zelfs niet zeggen of ik hem gebruik ja dan neen. Ik zal er volgende keer eens op letten.

Enne, de stoel enkele centimeters lager zetten zal wel niet zo'n verschil maken zeker? Ik zit van mezelf eigenlijk tamelijk laag, ik prefereer een houdig met ietwat meer geplooide knieën en een ietwat achterover leunende rug, maar een XC60 is en blijft een XC60 die hoger is dan een gewone auto hoor.
      Mijn rijdersstoel staat hoog (zelfs op het hoogst dat kan) en heb naar aanleiding van de reactie er nog eens speciaal op gelet. Ik rij comfortabel met de arm op de steun en deze is dus in mijn geval niet symbolisch maar perfect functioneel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        Mijn rijdersstoel staat hoog (zelfs op het hoogst dat kan) en heb naar aanleiding van de reactie er nog eens speciaal op gelet. Ik rij comfortabel met de arm op de steun en deze is dus in mijn geval niet symbolisch maar perfect functioneel.
        Dan moet U wel heeeel dikke armen hebben ?

Comment

• Ik schreef reeds dat de tiptronic + - (of hoe je het ook wil noemen) op de automaat zeer positief uitviel in de bergen, al mis ik toch de stuurpeddels. Nog iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
            Dan moet U wel heeeel dikke armen hebben ?
            Of heel lange.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met ruiten achteraf laten tinten?
              Wij hebben het bij onze xc 60 niet besteld en hebben nu spijt.
              Heb een beetje schrik dat die folie los komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dejef Bekijk Berichten
                Heeft er iemand ervaring met ruiten achteraf laten tinten?
                Wij hebben het bij onze xc 60 niet besteld en hebben nu spijt.
                Heb een beetje schrik dat die folie los komt.
                ALs je dit laat doen bij een firma of zelfstandig bedrijfj met goede naam moet je geen schrik hebben meestal heb je zelfs voor jaren garantie bij voor scheuren en loskomen van je folie

Comment

• Goed nieuws en slecht nieuws, telefoon van mijn dealer gekregen ,
                  mijn auto werd juist afgeladen , 6 weken te vroeg .wel met oude Motion pack Prijsverschil tussen oud 1850eur en nieuw 1300 eur moet ik niet
                  bijbetalen. Indien niet akkoord wordt er een nieuw voertuig besteld voor levering eind januari . Ik voel dat ik niet kan wachten .

Mijn conf. D3 AWD GT Summum
                  Sportpack
                  Motion pack
                  verwarmde zetels
                  Donker ruiten
                  19" Achilles velgen Siverstone
                  Black saphyr

Comment

Goed nieuws en slecht nieuws, telefoon van mijn dealer gekregen ,
                    mijn auto werd juist afgeladen , 6 weken te vroeg .wel met oude Motion pack Prijsverschil tussen oud 1850eur en nieuw 1300 eur moet ik niet
                    bijbetalen. Indien niet akkoord wordt er een nieuw voertuig besteld voor levering eind januari . Ik voel dat ik niet kan wachten .

Sportpack
                    Motion pack
                    verwarmde zetels
                    Donker ruiten
                    Black saphyr
                    Leuk, wanneer heb jij besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob Bekijk Berichten
                      leuk, wanneer heb jij besteld?
                      03.08.2010 -

Comment

03.08.2010 -
                        Ik zou een tegenvoorstel doen: nog een extra korting en dan deze nemen, of meteen een nieuwe bestellen en wachten. Komaan zeg, een paar maanden erbij moet toch kunnen?

Comment

• Tot eind januari wachten , NO way ! Ik moet morgen naar de dealer en dan zien we wel .
                          Het enige verschil is deze RIT . Ik wil en zal deze oudere versie vergelijken met de nieuwe
                          uit de S60 . En ook het fijne vernemen waarom sommige heeel lang moeten wachten en mijne plots 6 weken vroeger kan. Mijn planning was feitelijk inschrijving 2011 niet dat ik nu rouwig ben. Een vraag aan de insiders, dealer beweert dat hij het exterior sport-pack nog moet monteren , is dat dan nooit af fabriek ? Of maken zijn meer winst door die onderdelen
                          los aan te kopen ?

Comment

Tot eind januari wachten , NO way ! Ik moet morgen naar de dealer en dan zien we wel .
                            Het enige verschil is deze RIT . Ik wil en zal deze oudere versie vergelijken met de nieuwe
                            uit de S60 . En ook het fijne vernemen waarom sommige heeel lang moeten wachten en mijne plots 6 weken vroeger kan. Mijn planning was feitelijk inschrijving 2011 niet dat ik nu rouwig ben. Een vraag aan de insiders, dealer beweert dat hij het exterior sport-pack nog moet monteren , is dat dan nooit af fabriek ? Of maken zijn meer winst door die onderdelen
                            los aan te kopen ?
                            exterior sport-pack komt nooit vanuit de fabriek!
                            Word enkel gemonteerd op de R-design.

mjah, de afweging om te wachten tot januari enkel voor de nieuwere RTI

ik zou het ook moeilijk hebben om te kiezen

Comment

Goed nieuws en slecht nieuws, telefoon van mijn dealer gekregen ,

Sportpack
                              Motion pack
                              verwarmde zetels
                              Donker ruiten
                              Black saphyr

De mijne is ook binnen en word maandagmorgen afgeleverd, besteldatum: 28/06... oef !
                              Configuraite:
                              D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
                              Motion Pack
                              Xenium Pack
                              Advanced Safety Pack
                              Exterior Sport Pack
                              Family Pack
                              + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)

Comment

• Mijn XC60 R Design D3 FWD geartronic,
                                met winter pack, safety pack & convenience pack, getinte ruiten + verwarmde zetels zou normaal eind volgende week worden geleverd. wachtijd zou dan juist 12 weken zijn.

Wat het RTI betreft, ik ben voorstander van het oud systeem met een apart scherm voor radio enz... maar ja, elk zijn voorkeur he.
                                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                S40 2.0D 136pk 2004
                                S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                                  Mijn XC60 R Design D3 FWD geartronic,
                                  met winter pack, safety pack & convenience pack, getinte ruiten + verwarmde zetels zou normaal eind volgende week worden geleverd. wachtijd zou dan juist 12 weken zijn.

Wat het RTI betreft, ik ben voorstander van het oud systeem met een apart scherm voor radio enz... maar ja, elk zijn voorkeur he.

Ik ben ook voorstander van het "oude" systeem met 2 schermen, daarom ben ik ook tevreden dazt ik de nieuwe RTI niet heb, ondanks de "modernere" look van de display, maar zoals je zegt: ieder zijn voorkeur ;-)

Heeft er iemand ervaring van het gebruik van een Coyote V2 in een XC60 ? Want dit verschilt van wagen tot wagen .Waar te plaatsen (vooruit?) ? Ontvangst ?
                                  Last edited by ; 17/10/2010, 17:05.

Comment

• Ik ben gisteren de 2 systemen gaan vergelijken, ik was eerst heel euforisch dat ik mijn
                                    wagen met de nieuwe Sensus Rit zou ontvangen .Maar nu moet ik wel toegeven dat het
                                    oude systeem toch eenvoudiger in handeling is aangezien ik helemaal geen "techneut" ben .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                      De mijne is ook binnen en word maandagmorgen afgeleverd, besteldatum: 28/06... oef !
                                      Configuraite:
                                      D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
                                      Motion Pack
                                      Xenium Pack
                                      Advanced Safety Pack
                                      Exterior Sport Pack
                                      Family Pack
                                      + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)
                                      Dat wordt een lange nacht Knappe conf , en hopelijk morgenavond de eerste indrukken.
                                      Mijn aflevering is voor donderdag .

Comment

03.08.2010 -
                                        Dan zal het nipt zin voor de onze die vier weken later besteld is... Hopen dat we geluk hebben.
                                        Inschrijving zal toch pas voor 2011 zijn.

Comment

Working...
                                        X