Oorspronkelijk geplaatst door skarr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenKan soms snel gaan, ze kunnen niet volgen met de 2 L motoren (ook nodig voor de S en V60) en dan worden soms de modellen met 2,4 L vroeger geproduceerd .
Zou er dan toch een 2.4L van het vorige type ingaan? Besteld in September.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenHeeft er iemand hier al een D3 2.0 FWD al in bezit? En hoe zijn de ervaringen? Moet nog 4 weken wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenKan soms snel gaan, ze kunnen niet volgen met de 2 L motoren (ook nodig voor de S en V60) en dan worden soms de modellen met 2,4 L vroeger geproduceerd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenHoop het niet. We willen de nieuwe GPS en als ze teveel 2.4's voornemen krijgen we het antieke systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenHoop het niet. We willen de nieuwe GPS en als ze teveel 2.4's voornemen krijgen we het antieke systeem.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenHoop het niet. We willen de nieuwe GPS en als ze teveel 2.4's voornemen krijgen we het antieke systeem.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenWanneer zou de uwe geleverd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenSterk overdreven om dit een antiek systeem te noemen. Het werkt inderdaad zeer goed en is voor velen gemakkelijker in gebruik dan het nieuwe systeem. Ook het voordeel van zowel radioscherm én navigatiescherm gelijktijdig te gebruiken vind ik niet onbelangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenHeeft er iemand hier al een D3 2.0 FWD al in bezit? En hoe zijn de ervaringen? Moet nog 4 weken wachten.
Wel moet je deze motor tussen het juiste toerental houden, zijnde boven de 1500 en opschakelen voor 3500 tr/min om over het ideale koppel te kunnen beschikken (valt goe mee hoor).
Heb nu een 12-duizendtal kilometer gereden en het verbruik ligt rond een dikke 7 liter (vooral autosnelweg).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenSterk overdreven om dit een antiek systeem te noemen. Het werkt inderdaad zeer goed en is voor velen gemakkelijker in gebruik dan het nieuwe systeem. Ook het voordeel van zowel radioscherm én navigatiescherm gelijktijdig te gebruiken vind ik niet onbelangrijk.
Heb het dubbel display systeem en was hier na een gewenningsperiode van een paar weken heel tevreden over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenAan de onderzijde van de buitenspiegels staan 2 kleine ronde lampen,
wanneer gaan deze branden ? Ik vind hier geen uitleg over in de handleiding Voor de rest super tevreden , overtreft mijn verachtingen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenDie branden bij mij bij "Approach verlichting" (blz 89 in gebruiksaanwijzing) en bij "Follow me" (als men op het "lampje" van de afstand duwt) (ook op blz 89) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenAan de onderzijde van de buitenspiegels staan 2 kleine ronde lampen,
wanneer gaan deze branden ? Ik vind hier geen uitleg over in de handleiding Voor de rest super tevreden , overtreft mijn verachtingen .nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenOok als je de wagen los doet zouden deze moeten branden.
Comment
Comment