Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
    Niet dus, spiegels klappen terug uit en pinkers op spiegel knipperen maar geen rond lampje .
    Ik DENK dat deze functie niet werkt in het daglicht ?? Probeer het deze avond eens ?
    Maar, heb je het niet over de cameratjes van het (BLIS" systeem ? Dit lijken lampjes maar zijn cameras, verlichting bevindt zich ingewerkt in het "omhulsel" van de spiegel, als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Comment

Aan de onderzijde van de buitenspiegels staan 2 kleine ronde lampen,
      wanneer gaan deze branden ? Ik vind hier geen uitleg over in de handleiding Voor de rest super tevreden , overtreft mijn verachtingen .
      Maar dat zijn geen lampjes, dat zijn de ogen van het BLIS-systeem dat voor jou in je dode hoek gaat kijken en aan de binnenkant van de auto een lampje doet oplichten als er een voertuig in de dode hoek zit.

Comment

Niet dus, spiegels klappen terug uit en pinkers op spiegel knipperen maar geen rond lampje .
        Branden alleen als je op het lampje op de sleutel duwt

Comment

• V60 is irl echt wel een heel mooie wagen te noemen,het minpunt van de S (zijn achterkant) is gelijk weggewerkt

Edit: gepost in fout topic,mijn oprechte excuses
          Last edited by MRJ; 01/11/2010, 11:10.
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• vraagje betreffende de drive versie

heeft een xc60 drive ook een dubbele uitlaat in de rdesign versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eizer Bekijk Berichten
              heeft een xc60 drive ook een dubbele uitlaat in de rdesign versie?
              standaard zit die enkel op AWD modellen, maar zit ook in het R-design pakket
              Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
              Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• multimedia systeem

Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
                standaard zit die enkel op AWD modellen, maar zit ook in het R-design pakket

heeft iemand al wat ervaring nu met het nieuwe rti systeem in de xc60 ?
                is de bediening enkel via middenconsole of ook via stuur ?
                is er ook spraakherkenning ?
                andere verrassingen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decruyenaerec Bekijk Berichten
                  heeft iemand al wat ervaring nu met het nieuwe rti systeem in de xc60 ?
                  is de bediening enkel via middenconsole of ook via stuur ?
                  is er ook spraakherkenning ?
                  andere verrassingen ?
                  Bediening zowel via middenconsole als via het stuur. Er is spraakherkenning, maar voor de navigatie worden enkel adressen uit Nederland herkend. Niet superinteressant dus in België. Van die spraakherkenning-toestanden ben ik sowieso geen fan.
                  nls2000

Comment

• xc60 talitha velgen 20"

Hallo,

Heeft er iemand foto's van de talitha velg op de xc60 ?

En dat een 18" klein toont op de xc60 vind ik zeker maar loopt een 20" dan niet te hard ?

geef eens raad,

Comment

• kooprichting

Gasten,

Volgens ik hier lees gaat jullie voorkeur uit naar de awd versies.
                      Geeft dit zo'n verschil ? Ik had testrit met de drivé 2.0 (geen awd)

Ik ben ook voorstander van een (gedeelde) 4x4 in zo'n wagen maar als dat maar 5% en soms eens 50% meehelpt, als hij dat dan nog zelf beslist is het dat dan waard, en helpt hij MEER bij zware regenval, of gladde wegen ?

Jullie voorkeur is ook geen avant guard alarm ?? Reden (toch niet voor de 440 € extra)

Vraagje r-design, zit je extra vast in de zetels of zijn dit dezelfde kwa inzit als de summum versie ?

Graag eens wat foto's van verschillende velgen onder jullie xc60's.
                      Graag de talitha model eens, en wie weet hoeveel opleg daarvoor is.

Ik ga bestellen begin december, iemand idee salonkorting (begin december hebben ze die).
                      grtz,

yves
                      Last edited by ; 02/11/2010, 21:03.

Comment

• Ik had ook enkel de 2.0 L test gereden maar dan toch een D3 AWD genomen. Ik ben er nu super blij om , de 2.0L was vinniger , nerveuzer op de voorwielen(400nm) maar de 2.4 AWD is heel anders ," een bloc beton" op de weg met zeeeer veel kracht . Verbruik zit ik na 900 km op 8.5 L met veel korte ritten . De zetels van de R-design hebben iets meer laterale steun maar
                        de Summum zetels zitten ook wel zeer goed. Ik heb 19' Achilles velgen maar
                        20' zou ik afraden .

Comment

• Mag ik vragen hoeveel opleg je moeten doen heb voor de achilles velg.

Inschrijving blijft hetzelfde he, 2.4 of 2.0 e-drive maar de jaarlijkse taks is 170 € duurder maar volgens ik het lees is het de kost waard.

alvast bedankt voor de vlugge reactie,

gr,

yves

Comment

• Ik betaalde 3000 euro voor de achilles, maar recupereerde wel de merac 18" met winterbanden gratis door garage.

Comment

• Wil iemand een foto posten met zijn achilles eronder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                                Mag ik vragen hoeveel opleg je moeten doen heb voor de achilles velg.

Inschrijving blijft hetzelfde he, 2.4 of 2.0 e-drive maar de jaarlijkse taks is 170 € duurder maar volgens ik het lees is het de kost waard.

gr,

yves

yep,

ik denk wel dat de e-drive ook 75% aftrekbaar is ipv 60%
                                Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Drive is voor 70% aftrekbaar

Comment

Mag ik vragen hoeveel opleg je moeten doen heb voor de achilles velg.

gr,

yves
                                    Officieel 2000 eur .......
                                    Zeker niet vergeten om de Xenon verlichting te nemen, het is mijn eerste wagen met deze uitrusting en in straatjes zonder verlichting is dit verbluffend efficient .

Comment

wil iemand een foto posten met zijn achilles eronder
                                      [ATTACH]76481[/ATTACH]

Comment

• ik heb de 18' Merac velgen onder miijn XC 60 R design D3 2.0D 163 pk en voor de winter de 18' Cratus velgen.
                                        wat de D3 FWD betreft, is idd redelijk agressief, HEEL vinnig, vereist wat gewenning, maar denk dat verbruik toch iets redelijker zal zijn dan mijn vorige XC90 en waarschijnlijk ook dan de D3 AWD, kwestie van gewichtsverschil alleen al..??

ik vond het toch ook niet zo onbelangrijk elk jaar 170€ minder belasting te moeten betalen zonder aan pk's en vinnigheid te moeten inleveren.
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

• Boere 1, prachtige combinatie van die grijze achilles met de grijze xc.
                                          komt zeer mooi uit. merci voor de foto, veel succes ermee,

vraagje FWD of AWD

Comment

Working...
                                          X